Positiivisuusketju

  • 873 398
  • 4 031

Toppeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Pelicans
Tuli tässä treenien yhteydessä kuunneltua Pelicansin maalilaulu. Olen varmasti "vähän" puolueellinen, mutta on se silti maailman paras maalilaulu. Ja ennen kaikkea sopii myös Pelicansille kuin nenä päähän. Varsinkin aiemmin, kun oli joukkueessa sitä rosoisuutta, jossa ei taka-askelia otettu.
 

Lätkäsä!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Kuusysi, Atletico Madrid
Täytyy vähän taas tasapainottaa, yhteisömme kokonaisuutta. Ja mullehan tää positiivarius iskee ku, Härkösen Timpan kiharat 80-luvulta. Vempulailmeet kasvoilla käytiin illan peli monasti läpi, silloisen Nuutin alakerran 80luvun hämyssä. Kiltisti Timppa aina kuunteli, tai oli kuuntelevinaan..vaikka aika rasittava väliin olin, mutta ehkä vilpitönkin. Mut tähän pvään: Aattelin mennä leffaan tänään kattoo laitapuolen hyökkääjä. Luotan täysin Aleksin visioon, ja Severi on kyllä loistava valinta Jarnaksi. Severilläkin kai lahti taustaa. Muissa osioissa on viimeaikoina mielestäni ollu vähän turhan skeptinen lähtötunnelma kauteen. Ei arvioiden tartte aina olla niin realistisia, ne voi niin pirskatin helposti lipsahtaa inhorealismin puolelle. Varsinen kun viimeaikaisten kovien tieteellisten näyttöjen mukaan, (tuo kvantti ja pimeän aineen maailma) mukaan , asenteemme myös luo tulevaisuutta, informatiivisuuden rinnalla. Muutama nokka ja hartiat pystyyn nosto tulevaan mielenkiintoiseen kauteen. Nuorison epävirallinen Em-mestaruus..edelleen voimassa. Nuoriso runkomme vuoden kokeneempaa. Jatkoajan entisen päätoimittajan anteeksipyyntö Bartolta, luokattomasta ylilyönnistä kesäisistä tapahtumista tsekeissä.. on jo energiakentässä ilmassa. Aivan loistava kapteeni meillä, ja varmaan myös kapteenisto. Joukkue lähtee kauteen paineettomana, jonka positiivisuutta tulokseenkin, aina aliarvioidaan. Tietynlainen priorisointi Niemeläläiseen hyvä jätkä, hyvä toveri, oot arvokas itsessäsi lätkään, lyö väkisin joskus taas läpi tuloksellistekin. Niinku jenkit 84 ja Suomi2019. Kiitos ku ootte olemassa, ja anteeks ku oon tämmönen. On tää niin iso osa mun merkityksiä, syssyä ja talvea. "Odotus voittaa , ikävän kesän loppumisesta" . kivaa viimeistä hellepvää kaikille.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
HIFKin kahen edellisen harkkamatsin maaliero 0-8
Pelicansin kahen edellisen harkkamatsin maaliero 8-0

Harkkamatseja tai ei ni pikkasen hymyilyttää :)
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kolmen pelin voittoputkessa on kiva lähteä järkyttämään pohojosen poikia sarja-avauksessa
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Tuli muuten Ikosesta mieleen eräs toinen sentteri, joka kaapi aloituksia ja blockkasi kaiken mitä pystyi. Epäilin itse häntä kesällä, mutta näyttääpi siltä että olin pahasti väärässä.
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Olen tosi ylpeä jengin taisteluilmeestä. Meillä on kaksi tuloskenttää myös.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Piste ennakkoon ylivoimaista vastustajaa vastaan jolla oli kokoonpanossa kahdeksan [8] maajoukkueessa esiintynyttä hyökkääjää + Kunyk ja pakistosta T.Niemelä ja Byström ei ole maajoukkueissa ollut, muut kyllä.
Loistava suoritus!

Ei-niin-posia on se että tähän ketjuun näyttää tulevan hämmentävän vähän viestejä hyvästä alusta huolimatta :D
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Poseja Kärppä pelissä ainakin: Ikonen ja koko 2 kenttä, alivoima näytti mukavan aggressiiviselta, Barto, Toppari näytti olevan kans mukavalla jalalla liikkeellä.
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Brygge painaa duunia hienosti, vaikkei olekkaan mikään maaliruisku. En ymmärrä, miks jengi sättii sitä ukkoa niin paljon.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Brygge painaa duunia hienosti, vaikkei olekkaan mikään maaliruisku. En ymmärrä, miks jengi sättii sitä ukkoa niin paljon.
Ei kovin montaa jätkää liigas jotka Bryggmanille pärjää kaksinkamppailuissa. Kyllä tuo voima ka kokemus meille tulee olee arvokasta vaikkei Smejkyn maalintekotaitoa olekaan. On kyl Tyrskyyn iso uppgrade.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös