Positiivisuusketju

  • 857 657
  • 3 943

tonir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jes ylihypetetyn hymypojan ja itsestään liikaa luulevan pikku Kivenmäen pelsut tippui!

Yleensä Pelsut ei ärsytä mutta tällä kaudella hymypojan joukkue nosti pulssia.

Kiitos ja anteeksi!
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Jes ylihypetetyn hymypojan ja itsestään liikaa luulevan pikku Kivenmäen pelsut tippui!

Yleensä Pelsut ei ärsytä mutta tällä kaudella hymypojan joukkue nosti pulssia.

Kiitos ja anteeksi!
Painuppas ns. vittuun täältä kiitos
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Kiitos Pelicans tästä kaudesta. Oli tunnerikas kausi, paljon sattui ja tapahtui ja nyt se tarina sai tälläisen päätöksen.

Vaikka nyt vituttaa, niin yksi asia on kuitenkin varma, tää Jengi ei poistu koskaan mun sydämestä. Peli on peliä, elämä on elämää. Onneks meillä on näin hieno laji olemassa ja saa olla kiitollinen, että sen pelaaminen ja seuraaminen pääsarjatasolla Lahessa on mahdollista. Nyt on aika vetää hetki happea, katsellaan ensi kaudella uudestaan.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Jes ylihypetetyn hymypojan ja itsestään liikaa luulevan pikku Kivenmäen pelsut tippui!

Yleensä Pelsut ei ärsytä mutta tällä kaudella hymypojan joukkue nosti pulssia.

Kiitos ja anteeksi!
Teillä oli vähemmän suoria voittoja kun meillä tasapelejä ja meillä oli vuoden 2021 lopussa saman verran pisteitä kun teillä koko kaudella, mutta hei hyvä että meidän valmentaja ja meidän nelosketjun pelaaja vituttaa teitä, eikä oman joukkueen pelit.
 

tonir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo täytyy pyytää anteeksi teiltä lahtelaisilta.
Turhaa vittuilua mikä johtui vain siitä että Kivenmäki lähti "paremman valmennuksen perään". Eihän toi osaa kun hymyillä...

Edit: ja Ässät oli ihan paska.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Ei me ihan paskalle joukkueelle hävitty..
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Laitetaan tämä tänne positiivisuusketjuun.

Mulla tuli 1000 viestiä täyteen ihan yllättäen ja kuten tuossa kauden loppupuolella eräässä kommentissani mainitsin, niin olen jo kauan miettinyt lopettavani tänne palstalle kirjoittelun.
Mun kommentointi ei ole varmaan vuoteen ollut mitenkään sellaista, että se rakentaisi keskustelua täällä palstalla ja sen takana on se etten oo kyenny seuraamaan Pelicansin matseja mitenkään analyyttisesti ja tähän syynä ollut milloin työt ja milloin sitten tämä ahdistus ja masennus, mitkä mulla todettiin viime kesänä pohjakosketukseni yhteydessä.
Ei nyt tarkotus tänne avautua tai muuta, sillä tilannehan on nyt jo helvetisti parempi kuin ennen, mutta täytyy olla äärimmäisen varovainen erilaisten negatiivisten asioiden kannalta ja oikein sydäntä särkee sanoa, että täällä niitä negatiivisia asioita välillä tulee sellasella syötöllä että se vaikuttaa muhun sitten ihan hirveen paljon ja tässä kohtaan mulle tuli päätös eteen jatkaa palstalla tai lopettaa täällä.

Tää palsta on ollu mulle hiton tärkeä, täällä on lukuisia aivan hiton upeita tyyppejä ja teiän ansiosta oon saanu pidettyä ees jonku kosketuspinnan mun rakastamaan seuraan ja että mitä sielä kaukalossa ja sen ulkopuolella tapahtuu.
Tämä palsta on myös ollut tavallaan tietynlainen kurkistus kulisseihin useiden nimimerkkien ansiosta, ketkä ovat raottaneet verhoa niin pukukopin suuntaan tai antaneet näkemyksiään niin pelaajan kuin valmentajankin näkökulmasta, en varmaan koskaan kyllästy lukemaan noita näkökulmia.
Mä kävin Lahessa asuessani ihan joka ikisessä matsissa, koska Isku Areenasta oli muodostunu mulle semmonen turvallinen paikka, missä ei oo pahoja asioita, pelkästään yhtenäisyyttä, urheilua ja tämä rakas turkoosi yhteisö.
Muuttaessani Helsinkiin muodostu tästä palstasta mun isku areena, mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan ja mulla se tulee nyt päätökseen.

Oikein hyvää kesää kaikille!
Lämmöllä,
Tony
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Laitetaan tämä tänne positiivisuusketjuun.

Mulla tuli 1000 viestiä täyteen ihan yllättäen ja kuten tuossa kauden loppupuolella eräässä kommentissani mainitsin, niin olen jo kauan miettinyt lopettavani tänne palstalle kirjoittelun.
Mun kommentointi ei ole varmaan vuoteen ollut mitenkään sellaista, että se rakentaisi keskustelua täällä palstalla ja sen takana on se etten oo kyenny seuraamaan Pelicansin matseja mitenkään analyyttisesti ja tähän syynä ollut milloin työt ja milloin sitten tämä ahdistus ja masennus, mitkä mulla todettiin viime kesänä pohjakosketukseni yhteydessä.
Ei nyt tarkotus tänne avautua tai muuta, sillä tilannehan on nyt jo helvetisti parempi kuin ennen, mutta täytyy olla äärimmäisen varovainen erilaisten negatiivisten asioiden kannalta ja oikein sydäntä särkee sanoa, että täällä niitä negatiivisia asioita välillä tulee sellasella syötöllä että se vaikuttaa muhun sitten ihan hirveen paljon ja tässä kohtaan mulle tuli päätös eteen jatkaa palstalla tai lopettaa täällä.

Tää palsta on ollu mulle hiton tärkeä, täällä on lukuisia aivan hiton upeita tyyppejä ja teiän ansiosta oon saanu pidettyä ees jonku kosketuspinnan mun rakastamaan seuraan ja että mitä sielä kaukalossa ja sen ulkopuolella tapahtuu.
Tämä palsta on myös ollut tavallaan tietynlainen kurkistus kulisseihin useiden nimimerkkien ansiosta, ketkä ovat raottaneet verhoa niin pukukopin suuntaan tai antaneet näkemyksiään niin pelaajan kuin valmentajankin näkökulmasta, en varmaan koskaan kyllästy lukemaan noita näkökulmia.
Mä kävin Lahessa asuessani ihan joka ikisessä matsissa, koska Isku Areenasta oli muodostunu mulle semmonen turvallinen paikka, missä ei oo pahoja asioita, pelkästään yhtenäisyyttä, urheilua ja tämä rakas turkoosi yhteisö.
Muuttaessani Helsinkiin muodostu tästä palstasta mun isku areena, mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan ja mulla se tulee nyt päätökseen.

Oikein hyvää kesää kaikille!
Lämmöllä,
Tony

Kiitos sulle, osaan samaistua samanlaista kokevana. Isot tsempit ja tervetuloa takaisin!
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Laitetaan tämä tänne positiivisuusketjuun.

Mulla tuli 1000 viestiä täyteen ihan yllättäen ja kuten tuossa kauden loppupuolella eräässä kommentissani mainitsin, niin olen jo kauan miettinyt lopettavani tänne palstalle kirjoittelun.
Mun kommentointi ei ole varmaan vuoteen ollut mitenkään sellaista, että se rakentaisi keskustelua täällä palstalla ja sen takana on se etten oo kyenny seuraamaan Pelicansin matseja mitenkään analyyttisesti ja tähän syynä ollut milloin työt ja milloin sitten tämä ahdistus ja masennus, mitkä mulla todettiin viime kesänä pohjakosketukseni yhteydessä.
Ei nyt tarkotus tänne avautua tai muuta, sillä tilannehan on nyt jo helvetisti parempi kuin ennen, mutta täytyy olla äärimmäisen varovainen erilaisten negatiivisten asioiden kannalta ja oikein sydäntä särkee sanoa, että täällä niitä negatiivisia asioita välillä tulee sellasella syötöllä että se vaikuttaa muhun sitten ihan hirveen paljon ja tässä kohtaan mulle tuli päätös eteen jatkaa palstalla tai lopettaa täällä.

Tää palsta on ollu mulle hiton tärkeä, täällä on lukuisia aivan hiton upeita tyyppejä ja teiän ansiosta oon saanu pidettyä ees jonku kosketuspinnan mun rakastamaan seuraan ja että mitä sielä kaukalossa ja sen ulkopuolella tapahtuu.
Tämä palsta on myös ollut tavallaan tietynlainen kurkistus kulisseihin useiden nimimerkkien ansiosta, ketkä ovat raottaneet verhoa niin pukukopin suuntaan tai antaneet näkemyksiään niin pelaajan kuin valmentajankin näkökulmasta, en varmaan koskaan kyllästy lukemaan noita näkökulmia.
Mä kävin Lahessa asuessani ihan joka ikisessä matsissa, koska Isku Areenasta oli muodostunu mulle semmonen turvallinen paikka, missä ei oo pahoja asioita, pelkästään yhtenäisyyttä, urheilua ja tämä rakas turkoosi yhteisö.
Muuttaessani Helsinkiin muodostu tästä palstasta mun isku areena, mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan ja mulla se tulee nyt päätökseen.

Oikein hyvää kesää kaikille!
Lämmöllä,
Tony
Oon ollut sun kanssa usein samaa mieltä, tässäkin. Mulla vähän sama juttu, kun asun Hämeenlinnassa niin ei pääse kahvipöytäkeskusteluihin mukaan tuolla Lahdessa, eikä näe tuttuja joilta kuulisi asioita. Tää on hyvä korvike ollut myös sen osalta.
Jaksamiset sinne ja hei, tänne pääsee aina takaisin.

Hyvää kesää!
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Laitetaan tämä tänne positiivisuusketjuun.

Mulla tuli 1000 viestiä täyteen ihan yllättäen ja kuten tuossa kauden loppupuolella eräässä kommentissani mainitsin, niin olen jo kauan miettinyt lopettavani tänne palstalle kirjoittelun.
Mun kommentointi ei ole varmaan vuoteen ollut mitenkään sellaista, että se rakentaisi keskustelua täällä palstalla ja sen takana on se etten oo kyenny seuraamaan Pelicansin matseja mitenkään analyyttisesti ja tähän syynä ollut milloin työt ja milloin sitten tämä ahdistus ja masennus, mitkä mulla todettiin viime kesänä pohjakosketukseni yhteydessä.
Ei nyt tarkotus tänne avautua tai muuta, sillä tilannehan on nyt jo helvetisti parempi kuin ennen, mutta täytyy olla äärimmäisen varovainen erilaisten negatiivisten asioiden kannalta ja oikein sydäntä särkee sanoa, että täällä niitä negatiivisia asioita välillä tulee sellasella syötöllä että se vaikuttaa muhun sitten ihan hirveen paljon ja tässä kohtaan mulle tuli päätös eteen jatkaa palstalla tai lopettaa täällä.

Tää palsta on ollu mulle hiton tärkeä, täällä on lukuisia aivan hiton upeita tyyppejä ja teiän ansiosta oon saanu pidettyä ees jonku kosketuspinnan mun rakastamaan seuraan ja että mitä sielä kaukalossa ja sen ulkopuolella tapahtuu.
Tämä palsta on myös ollut tavallaan tietynlainen kurkistus kulisseihin useiden nimimerkkien ansiosta, ketkä ovat raottaneet verhoa niin pukukopin suuntaan tai antaneet näkemyksiään niin pelaajan kuin valmentajankin näkökulmasta, en varmaan koskaan kyllästy lukemaan noita näkökulmia.
Mä kävin Lahessa asuessani ihan joka ikisessä matsissa, koska Isku Areenasta oli muodostunu mulle semmonen turvallinen paikka, missä ei oo pahoja asioita, pelkästään yhtenäisyyttä, urheilua ja tämä rakas turkoosi yhteisö.
Muuttaessani Helsinkiin muodostu tästä palstasta mun isku areena, mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan ja mulla se tulee nyt päätökseen.

Oikein hyvää kesää kaikille!
Lämmöllä,
Tony
Kiitos sulle ja tervetuloa takaisin sitten jos ja kun siltä tuntuu!
 

Lätkäsä!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Kuusysi, Atletico Madrid
Ohan tää niin hieno yhteisö<3. Olin kolme vuotta itse määräämälläni jäähyllä, ylläpidon banni ukaasien suututtamana ja seurauksena, ku mielestäni ylläpito, keskittyi kielioppi arvioissaan, lillukanvarsiin ja jopa henkilökohtasuuksiin. Palasin eilen ku multa oli menny täysin ohi tuo Pelsujen isonkuvan juniorityö palkinto. Sekä ihmettelin suuresti sen ympärillä lilluvaa outoa hiljaisuutta. Haluten kanssanne aihetta jakaa. Mielestäni kyseessä juniorityön isonkuvan, siis ei pelkän jääntason tuloksellisen toiminnan arviointi. Ja siinä kiistaton Euroopan mestaruus. Ykkössija. Eikö tämä ole aivan huikea saavutus, juuri niinkuin Naurava kulkuri Porista,sekä janez juniori pelicans osiossa tahtoivat sanoa. Saamatta juuri minkäälaista vastakaikua pohdinnoilleen. Mieleen tulee väistämättä, tämän kevään hyvät uutiset nuorten soppareista maailman huippuliigoihin, myös Brädin yöllinen varaus ekalla kierroksella. Kaikkien seikkailujen ja vaikeuksien jälkeen. Pelicansin isonkuvan juniorifilosofia on ollut, ja on yltiö positiivista, nuoria hyvin tukevaa, hyvin ymmärtävää sekä kärsivällistä. Monasti Jään tason tuloksien priorisoiti, on saannut väistyä yleisinhimillisen kasvatustyö ja sosiaalisen ymmärtämisen tieltä. Ymmärrän hyvin siihen liittyvän kritiikin, joka on käsittääkseni melko suurtakin.. vaikka porina pysynyt, enemmissä määrin pinnan alla. Käsittääkseni Pelicansin juniori työ nyt kuitenkin palkittiin juuri siitä ansiosta. Enkä voi olla ajatelematta, vastaavuuksia, joita Suomesta ja Maailmalta löytyy. Juniorityön merkittävät ja laajakantoisen satsaukset ja seuraamukset, tulevat lähes väistämättä kantamaan loistavan sadon ja laajamittaista hedelmää vaan yleensä aina 10+vuoden viiveillä. On parempi että urheilu on osana sosiaalista ja arvopohjaista yhteiskuntaa, kuin toisinpäin..Joista meillä myös laajoja varoittavia esimerkkejä(Totalitaariset yhteiskunnat/Totalitaarinen "ylitehokas" Urheilukulttuuri. Pelsujen juniori työssä on samoja upeitaviboja. Ku Kyykän ja Jokereiden 70luvun satseissa.. Myös maailmalla on paljon esimerkkejä, kuinka juniorityön laaja-alaiset satsaukset maksavat itsensä lähes aina, korkojen kanssa takaisin. Sekä sitouttavana aineksena, koko yhteisölle, lähes ylivertainen. Aivan huikeasti onnea rakas junioriPelicans, Pelicansilla on loistava porukka jalostamaan timanttia myös tulevaisuudessa jäänkin tasolle, Uskon<3.Kiitos ja anteeks ku koulut jäi kesken ja kielioppi on mitä se ON.Tämä on niin arvokas foorumi, ylläpitoineen kaikkineen. On ilo olla täällä. Hyvää kesää ja syksyä odotellessa.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs KalPa
  • 2.32
  • 4.00
  • 2.64
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös