Positiivisuusketju

  • 2 782 059
  • 11 169

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, LeKi
Pakko huudella nyt tähän ketjuun.

Ex stadilaisena ja nykyisenä böndenä tuli päästyä ekan kerran kotimatsiin nordikselle vasta tähän IPK peliin. Itse pelistä ei nyt jälkipolville jäänyt jaettavaa, mutta tapahtumaan ja vilinään etenkin fanikaupan ympärillä jäi positiivinen fiilis. Olisin ostanut karvahatun mutta ehtivät nekin loppua kesken. Kun muutakin oheismyyntiä katsoi, niin varmasti kassa kilisee.
Ainoa nega oli hallin edessä oleva pysäköinti, mutta onneksi kisahallin parkkiin sai biilin parkkiin.

Hyvä tästä tulee aikanaan. KOOVEE -matsia kuun lopussa odotellen..
 

Huopis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Detroitin jengit, Puotinkylän Valtti
Ylempään viitaten, positiivista pohdintaa tunnelmasta ja tapahtumasta…

Meillä on duunissa muutaman kerran vuodessa tapana käydä toimiston porukalla katsomassa joku urheilumatsi. Ollaan oltu parin vuoden sisään ainakin Klubin ja Seagullsin peleissä. Viime vuonna kävivät myös katsomassa HIFK-Lukko-pelin, tästä jättäydyin itse pois. Marraskuussa käytiin sitten Nordiksella tsekkaamassa Jokerit-Espoo. Mukana oli kuusi henkilöä, joista minä olin ainoa, joka ei osallistunut siihen aiempaan IFK-otteluun. Porukasta olin myös ainoa Jokereiden fani, lisäksi mukana oli yksi Espoo-mielinen ja yksi Lukon kannattaja, muuten kellään ei ollut suosikkijengiä lätkän puolelta. Jokainen osallistuja oli sitä mieltä, että Jokereiden matsi oli tapahtumana sata kertaa parempi kuin IFK:n liigapeli, tunnelma oli kuulemma paljon korkeammalla ja peli huomattavasti viihdyttävämpää. Nyt tammikuussa, kun kyseltiin mihin matseihin helmi-maaliskuun aikana, Jokerit (ja Seagulls) jätti IFK:n jalkoihinsa. Lämmittihän se mieltä.
 

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Yes. Huomenna taas kotimatsi. Vastassa Hermes. Kivaa päästä taas kannustaa jengiä paikan päälle.
Huomenna mennään. Jokerit voittoon!!!
 

Huopis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Detroitin jengit, Puotinkylän Valtti
Ekaa, ja todennäköisesti myös vikaa kertaa startattiin just Keravalle tsekkaa peliä. Toiveissa kunnon divaritunnelma katsomossa ja viihdyttävä lätkämatsi kaukalossa. Isot kolme pistettä jaossa!
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Derby! Kahdella edellisellä kerralla Jokerit ovat näyttäneet Lohille, mistä kala pissii ja eiköhän tänään ole myös näin. Jokerit on ykkönen myös Vantaalla.

Minä, me, Jokerit!
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Derby! Kahdella edellisellä kerralla Jokerit ovat näyttäneet Lohille, mistä kala pissii ja eiköhän tänään ole myös näin. Jokerit on ykkönen myös Vantaalla.

Minä, me, Jokerit!

No ei tämä nyt sentään mikään derby ole, joukkueiden tai kannattajien välillä ei ole minkäänlaista vastakkainasettelua tai historiaa. Lähinnä päinvastoin.

Pelipäivä toki silti.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
No ei tämä nyt sentään mikään derby ole, joukkueiden tai kannattajien välillä ei ole minkäänlaista vastakkainasettelua tai historiaa. Lähinnä päinvastoin.

Pelipäivä toki silti.
Olisiko tämä sellainen Friendly derby? Lohi ollut allekirjoittaneellekin sellainen sympatiajoukkue etenkin 2000-luvun puolivälin molemmin puolin, mutta tänään saavat kyllä hävitä.

Viimeksi Nordiksella nähty livenä, kun Jokerit möyhensi joensuun pojat 8-2. Tänään vastaavaa dominointia tilauksessa!
 

Huopis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Detroitin jengit, Puotinkylän Valtti
Olisiko tämä sellainen Friendly derby? Lohi ollut allekirjoittaneellekin sellainen sympatiajoukkue etenkin 2000-luvun puolivälin molemmin puolin, mutta tänään saavat kyllä hävitä.
Friendly derbyhän on mitä mahtavin nimi tälle otteluparille, historia huomioiden :D
 

Jvg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vantaa on kunnossa ja Jokerit sekaisin. Hiukan on aavistus totaalisesta ulospuhalluksesta. Vantaalla on varmasti nälkä voittaa tänään ja on aivan varmasti tutkinut korostuneen tarkasti Jokereiden heikkoudet.
Viimeiset 10 peliä pisteet tasan 20-20. Peli esityksistä en voi sanoa kuin toisen jengin puolesta että ei ole häikäissyt. Mun veikkaus kuitenkin on että tänään 6500 katsojan edessä jengi syttyy ja selvä 5-2 voitto.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Talviloma viikko alkoi ja se meneekin tänä vuonna jääkiekko painotteisesti. Ensin keskiviikkona Lappeenrannasta Tampereelle katsomaan KooVee peliä. Sitten Nordiksella Ketterää vastaan perjantaina ja kirsikkana kakun päälle vielä paikallispeli Espoossa lauantaina.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös