Mainos

Positiivisuusketju

• 3 008 039
  • 12 359

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
VOITTO! Jokerien historian ensimmäinen talviklassikko-voitto! Jos rehellisiä ollaan, ihan hirveästi positiivisia asioita ei tästä tapahtumasta jälkipolville kerrottavaksi jäänyt.

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
VOITTO! Jokerien historian ensimmäinen talviklassikko-voitto! Jos rehellisiä ollaan, ihan hirveästi positiivisia asioita ei tästä tapahtumasta jälkipolville kerrottavaksi jäänyt.
Pelillisesti ei jäänyt mitään. Muutenkin ulkoilmaottelut ovat oma tapahtumansa, mutta nyt lumisade teki pelin, että lyödään norsukiekkoa keskialueelle ja pomput menee minne menee. Tapahtumana varmasti hieno etenkin pelaajille ja paikalla olijoille. Televisioinnin puolesta jäi parannettavaa.

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, SJK, Jussittaret
Todella paljon jokerifaneja paikalla. Jos olisi pitänyt pukeutumisen perusteella olettaa, niin ei oikein tiennyt kumman kotimatsi oli. En varmasti liiottele, jos sanon 500-1000 väliin jokerifanien määrän.
Joo. Yhtä katsomoa näytettiin niin siitä oli 75% jokeripaitoja. Se ei ollut Jokerien fanikatsomo edes.

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Positiivista kuulla Yrjänheikin suulla, että sielläkin on tajuttu ettei näin hitaalla ja huonojalkaisella jengillä Mestiksessä pärjätä.

Tämä siis, kun puhui ensi kauden jengin rakentamisesta.
Yrjänheikki kertoili samassa haastattelussa että hänen nähdäkseen otteisiin on tullut tasaisuutta ja toisteisuutta. Tottahan tuo, ailahdellaan toisteisesti ja joukkue alisuorittaa tasaisesti.

Positiivista on että ulkopelikirous meni rikki! Jee!

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Yrjänheikki kertoili samassa haastattelussa että hänen nähdäkseen otteisiin on tullut tasaisuutta ja toisteisuutta. Tottahan tuo, ailahdellaan toisteisesti ja joukkue alisuorittaa tasaisesti.

Positiivista on että ulkopelikirous meni rikki! Jee!
Laittakaa ihmeessä linkki, jos haastis löytyy klippinä.

JammeR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olin jo valmistautunut kirjoittamaan, että tämän viikonlopun 0 pisteen tuloksesta alkaa seuraava alamäki ja tiputaan kuntopuntarin hännille. Noh, toisinpa kävi 2 / 6. Saas nähdä miten joukkue suorittaa seuraavan viiden pelin urakan. Haastetta on ainakin. Koitetaan pysyä vuoristoradan kyydissä ja nauttia matkasta!

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Positiivista narista Jokereista suomalaisessa sarjassa pelatessaan.

Toista se oli ennen, loputtomiin ei voi senkään taakse mennä.

Nuori on meidän joukkue, kärsivällisyyttä.

Sitä se Syndikin tarvitsee.

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Pakko huudella nyt tähän ketjuun.

Ex stadilaisena ja nykyisenä böndenä tuli päästyä ekan kerran kotimatsiin nordikselle vasta tähän IPK peliin. Itse pelistä ei nyt jälkipolville jäänyt jaettavaa, mutta tapahtumaan ja vilinään etenkin fanikaupan ympärillä jäi positiivinen fiilis. Olisin ostanut karvahatun mutta ehtivät nekin loppua kesken. Kun muutakin oheismyyntiä katsoi, niin varmasti kassa kilisee.
Ainoa nega oli hallin edessä oleva pysäköinti, mutta onneksi kisahallin parkkiin sai biilin parkkiin.

Hyvä tästä tulee aikanaan. KOOVEE -matsia kuun lopussa odotellen..

Huopis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Detroitin jengit, Puotinkylän Valtti
Ylempään viitaten, positiivista pohdintaa tunnelmasta ja tapahtumasta…

Meillä on duunissa muutaman kerran vuodessa tapana käydä toimiston porukalla katsomassa joku urheilumatsi. Ollaan oltu parin vuoden sisään ainakin Klubin ja Seagullsin peleissä. Viime vuonna kävivät myös katsomassa HIFK-Lukko-pelin, tästä jättäydyin itse pois. Marraskuussa käytiin sitten Nordiksella tsekkaamassa Jokerit-Espoo. Mukana oli kuusi henkilöä, joista minä olin ainoa, joka ei osallistunut siihen aiempaan IFK-otteluun. Porukasta olin myös ainoa Jokereiden fani, lisäksi mukana oli yksi Espoo-mielinen ja yksi Lukon kannattaja, muuten kellään ei ollut suosikkijengiä lätkän puolelta. Jokainen osallistuja oli sitä mieltä, että Jokereiden matsi oli tapahtumana sata kertaa parempi kuin IFK:n liigapeli, tunnelma oli kuulemma paljon korkeammalla ja peli huomattavasti viihdyttävämpää. Nyt tammikuussa, kun kyseltiin mihin matseihin helmi-maaliskuun aikana, Jokerit (ja Seagulls) jätti IFK:n jalkoihinsa. Lämmittihän se mieltä.

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Yes. Huomenna taas kotimatsi. Vastassa Hermes. Kivaa päästä taas kannustaa jengiä paikan päälle.
Huomenna mennään. Jokerit voittoon!!!

Huopis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Detroitin jengit, Puotinkylän Valtti
Ekaa, ja todennäköisesti myös vikaa kertaa startattiin just Keravalle tsekkaa peliä. Toiveissa kunnon divaritunnelma katsomossa ja viihdyttävä lätkämatsi kaukalossa. Isot kolme pistettä jaossa!

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Derby! Kahdella edellisellä kerralla Jokerit ovat näyttäneet Lohille, mistä kala pissii ja eiköhän tänään ole myös näin. Jokerit on ykkönen myös Vantaalla.

Minä, me, Jokerit!

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Derby! Kahdella edellisellä kerralla Jokerit ovat näyttäneet Lohille, mistä kala pissii ja eiköhän tänään ole myös näin. Jokerit on ykkönen myös Vantaalla.

Minä, me, Jokerit!

No ei tämä nyt sentään mikään derby ole, joukkueiden tai kannattajien välillä ei ole minkäänlaista vastakkainasettelua tai historiaa. Lähinnä päinvastoin.

Pelipäivä toki silti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy