Onhan se nyt ihan mahtava tilaisuus meidän junnuille, Kuuslalle ja Lindille,
päästä pelaamaan samassa ketjussa ja ottamaan kaikki oppi Filppulalta,
seurata ammattilaisen toimia niin kentällä kuin pukukopissa,
saada Dufvan kaltaisen valmentajan neuvot ja opastus,
pelata kunnon peliminuutit ja kantaa joukkueessa vastuuta.
Tässä on tyyliä! Peukut pystyyn että onnistut!Majoitus ja kaikki liput järjestetty reilun viikon päähän Rovaniemelle itelle ja penskalle. Rahaa meni enemmän kuin etelän matkaan, mutta on taatusti joka pennin arvoista.
Olen ajatellut, että kävisin tällä kaudella joka ikisen koti- ja vierasottelun todistamassa paikan päällä. Nyt kun se on ääneen sanottu, saa pottuilla kauden jälkeen mikäli epäonnistuin.
Tuntuu, että taas on matsia joutunut odottamaan kuin kuuta nousevaa, vaikka eipä edellisestä ottelusta ole kuin neljä päivää! Nyt vihdoin kotimatsi, ja vastassa viime kauden mestari. Vahva luotto että tästäkin viikosta otetaan 6p!
Sepä. Tuntuu, että nyt odottelee pelipäiviä varsinkin paikan päällä kuin kuuta nousevaa. Pelipäivä on aina juhlapäivä. Onneksi pääsee lauantaina paikalle.Mielestäni tämä puhuisi vahvasti sen puolesta, että myös Liigan joukkuemäärää pienentämällä ja ottelumäärää reilusti vähentämällä yleisön kiinnostus kasvaa, kun pelejä ei olekaan lähes joka toinen päivä.
Jokereilla nyt Veikkauksella kerroin 1.38 ja IPK:lla 5.1. Kyllähän Jokereille suosikin asema kuuluu, mutta en kyllä noin isoa eroa näe kuin noissa kertoimissa. Toivottavasti voitto tulee ja pelitili ei tyhjene :)Viime viikon Pitkäveto voitot tänään kiertoon.
Tänään panoksena 350,00€ Jokereiden voitolle, nyt saa suorittaa katsomossa ja varsinkin jään tasolla.
Olen aika luottavainen, tämä on Coolbetin suuntaan aseeton ryöstö!
Kova. En olisi itse tuollaisella kertoimella kyllä Jokereita pelannut. @Valle Kanssa samoilla linjoilla.Viime viikon Pitkäveto voitot tänään kiertoon.
Tänään panoksena 350,00€ Jokereiden voitolle, nyt saa suorittaa katsomossa ja varsinkin jään tasolla.
Olen aika luottavainen, tämä on Coolbetin suuntaan aseeton ryöstö!
Kova. En olisi itse tuollaisella kertoimella kyllä Jokereita pelannut. @Valle Kanssa samoilla linjoilla.
Hattu pois päästä! Arvostan.Vapaapäivä tänään ja huomenna joten täältä tullaan taas katsomaan livenä Jokerikiekkoa.