Positiivisuusketju

  • 2 933 288
  • 11 849

hoedown

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siellä puolen muutamilla, yllättävän monilla, kirjoittajilla pyörii aika pahasti sama levy. Aina pitää toki muistaa mainita, ettei Jokerit kiinnosta lainkaan.

Ymmärrän toki, jos ilon aiheet pitää hakea muualta kuin omien seuraamisesta. Ainoat joihin ollaan tyytyväisiä ovat toki jokerikasvatteja.
Joo Just nyt hymyilyttää!

Ehkä yksittäinen hyvä nosto naapurikanavalta tältä aamulta, jossa solvaa meidän eilistä voittoa "suuresta ja mahtavasta IPK:sta".

Vaikkei kannattaisi verrata, eikä se mihinkään johda, mutta aikalailla naapurilla mennyt alkukauden pelejä samantyyppisellä kaavalla kuin meilläkin. Yksi voitto mestarista, joitain voittoja sarjan jumbojengeiltä, pari sarjanousijalta (hattu pois espoolaisten startista) plus muut sekalaiset.

Itse toivon menestystä molemmille naapurijengeille vilpittömästi. Jonain päivänä pk-seudun lätkä voi ja porskuttaa hyvin. Kaupunkilaisia alkaa taas kiinnostaa ja seurojen kassat kilisee.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tiedä sitten miksi ei Nordiksella tuon toisen käyttäjän kotipeleissä kuulu mitään?

Paikan päältä tälläkin kaudella todettuna vastaus on hyvin helppo. Eihän sellainen ääni voi kuulua, mitä ei ole olemassakaan. Naapurin peleissä on jopa hämmentävän hiljaista ja hiljaisempaa fanikatsomoa saa ihan etsimällä etsiä. Minkälie stadin kingien kova maine tunnelmanluojana kuulostaa lähinnä joltain tarinalta satukirjasta, jos on käynyt asiaa todistamassa heidän pelissään.
 

JammeR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei varmasti mene senttiäkään Jokereille, niin kuin ei mene mistään muistakaan hallissa myytävistä elintarvikkeista. Mistään mitään tietämättä sanon tämän melko varmana tietona. Eiköhän tämäkin legenda saada päätökseen toimistolta tai red eventsiltä tiedustelemalla. Toisaalta, oishan se ikävää, jos tällainen mahdollisesti koko kauden kestävä arvuuttelu/hassuttelu loppuisi heti alkukaudesta
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, JFC
Ei varmasti mene senttiäkään Jokereille, niin kuin ei mene mistään muistakaan hallissa myytävistä elintarvikkeista. Mistään mitään tietämättä sanon tämän melko varmana tietona. Eiköhän tämäkin legenda saada päätökseen toimistolta tai red eventsiltä tiedustelemalla. Toisaalta, oishan se ikävää, jos tällainen mahdollisesti koko kauden kestävä arvuuttelu/hassuttelu loppuisi heti alkukaudesta
Mutta tavallaan asiakkaat ei maksa hodareista vaan siitä lipusta, jolla saa hodareita.... joka ostetaan Ticketdisasterin kautta. Eli luulisi, että Jokerit hyötyy tästä taloudellisesti. Saarni we want answers.
 

JammeR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mutta tavallaan asiakkaat ei maksa hodareista vaan siitä lipusta, jolla saa hodareita.... joka ostetaan Ticketdisasterin kautta. Eli luulisi, että Jokerit hyötyy tästä taloudellisesti. Saarni we want answers.
Toisaalta jos/kun Red Events on se ainut palveluntarjoaja Nordiksella, niin Ticketmasterilta/Jokereilta ostamastasi lipusta mitä luultavammin menee se hodarin osuus jälleen Red Eventsille.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Kaikki Nordiksella tapahtuva ravintolamyynti (ruoka ja juoma) menee Red Eventsille, eli käytännössä ifk:lle.
Sittenhän tässä on 2 hyvää vaihtoehtoa. Syöt joko ihan helvetisti hodareita, jolloin tuotto kääntyy tappioksi ifk:lle. Tai sit rahat Jokereille.
 

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Koska mitään valituksia ei ole kuulunut, niin oletan, että hinta/laatusuhde oli ok.
Tai sitten kaikille hodarin popsijoille tullut karmea ruokamyrkytys ja ovat vieläkin Nordiksen vessassa kitumassa, eivätkä pääse tänne palstalle mainostamaan hodaribuffaa.

Eilisen pelin jälkeen kyllä hyvin positiivinen ja luottavainen olo jengin tekemiseen! Hienoa, että noustiin tappioasemasta voittoon eikä usko mennyt, vaikka alkuun tuntui, että mistään ei saada kiekkoa sisään vaikka pyöritettiin ja kurmotettiin ihan mielin määrin IPK:n alueella. Innolla odottaa jo huomista peliä ja sitä, että murjotaan turkulaiset suvereenisti jään rakoon. Luotto on kova!
 

Korhonen96

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Noniin!

Hodaribuffa koettu. Mahtava syntymäpäivälahja.
Sisäänpääsy oli erinomainen sillä punaista mattoa pitkin minut toivotti tervetulleeksi paikan päälle itse puheenjohtaja Mikko Saarni.
Ensimmäinen hodari annettiin heti käteen ja se olikin hieman perinteisempi Stadihodari. Luomuketsuppia, avomaan kurkkusalaattia, paahdettua sipulia, kevätsipulia ja makeaa sinappia.
Tämä ensimmäinen meni kapeisiin kasvoihin nopeasti ja kylmä vesi virkisti kivasti. Tämän jälkeen itse Sakari Kuosmanen esitti "savolainen nainen" kappaleen. Sanoinkin sakelle, että ollaan Helsingissä mutta hän vähät välitti.

Olin ensimmäisestä hodarista erittäin kylläinen mutta äkkiä esiin astui nahkahousut päällä Ossi Väänänen, joka esitteli oman Miami-hodarin.
Tuo Amerikan Ossin herkku sisälsi mm. BBQ kastiketta, cheddaria ja Srirachaa. Ossi korosti sitä miten sriracha lausutaan rohkealla tupla-ärrällä.

Olin jo aivan täynnä kun avauskentällistä kuulutettiin mutta mitä vielä. Luulin, että tämä oli buffet kun kokosin itselleni kolmatta.
Liinan alla höyrysi Yarin yllätyshodari, joka sisälsi hapankaalia, punajuurta ja siskonmakkaraa.. siis todellinen idän yllätys.
Itse tekijä ei päässyt kuulemma tänään paikalle mutta paita komeilee katossa muistuttelemassa menneistä vuosista.
Lopulta olin niin täynnä, että päätin jättää loppuseremoniat väliin ja siirtyä kaukalon puolelle.
Täytyy sanoa yhteenvetona, että hot dog buffet on jokaisen koettava itse. Ette kuitenkaan usko kotona.
 

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
Noniin!

Hodaribuffa koettu. Mahtava syntymäpäivälahja.
Sisäänpääsy oli erinomainen sillä punaista mattoa pitkin minut toivotti tervetulleeksi paikan päälle itse puheenjohtaja Mikko Saarni.
Ensimmäinen hodari annettiin heti käteen ja se olikin hieman perinteisempi Stadihodari. Luomuketsuppia, avomaan kurkkusalaattia, paahdettua sipulia, kevätsipulia ja makeaa sinappia.
Tämä ensimmäinen meni kapeisiin kasvoihin nopeasti ja kylmä vesi virkisti kivasti. Tämän jälkeen itse Sakari Kuosmanen esitti "savolainen nainen" kappaleen. Sanoinkin sakelle, että ollaan Helsingissä mutta hän vähät välitti.

Olin ensimmäisestä hodarista erittäin kylläinen mutta äkkiä esiin astui nahkahousut päällä Ossi Väänänen, joka esitteli oman Miami-hodarin.
Tuo Amerikan Ossin herkku sisälsi mm. BBQ kastiketta, cheddaria ja Srirachaa. Ossi korosti sitä miten sriracha lausutaan rohkealla tupla-ärrällä.

Olin jo aivan täynnä kun avauskentällistä kuulutettiin mutta mitä vielä. Luulin, että tämä oli buffet kun kokosin itselleni kolmatta.
Liinan alla höyrysi Yarin yllätyshodari, joka sisälsi hapankaalia, punajuurta ja siskonmakkaraa.. siis todellinen idän yllätys.
Itse tekijä ei päässyt kuulemma tänään paikalle mutta paita komeilee katossa muistuttelemassa menneistä vuosista.
Lopulta olin niin täynnä, että päätin jättää loppuseremoniat väliin ja siirtyä kaukalon puolelle.
Täytyy sanoa yhteenvetona, että hot dog buffet on jokaisen koettava itse. Ette kuitenkaan usko kotona.
Näistä EI saanut puhua julkisesti.
 

Jimi Einar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Suomi
Noniin!

Hodaribuffa koettu. Mahtava syntymäpäivälahja.

Täytyy sanoa yhteenvetona, että hot dog buffet on jokaisen koettava itse. Ette kuitenkaan usko kotona.
Mahtava mainospuhe, kiitos! Täytyypä käydä ite kokemassa silläkin uhalla että nostatit vaan odotukset taivaisiin ja naurat partaasi kun mietit niitä joille tää meni läpi!
 

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joukkueen kapteeni
Matka kohti Turkua alkaa nyt. Nähdään hallilla, edellisestä viisitistä on aikaa..
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pelipäivä juhlapäivä. Matsia seurataan tänään työn ohessa bussia ajaen täällä Lappeenrannassa.
MTV katsomo auki ja otteluselostus Handsfreen kautta korvaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös