Noniin!
Hodaribuffa koettu. Mahtava syntymäpäivälahja.
Sisäänpääsy oli erinomainen sillä punaista mattoa pitkin minut toivotti tervetulleeksi paikan päälle itse puheenjohtaja Mikko Saarni.
Ensimmäinen hodari annettiin heti käteen ja se olikin hieman perinteisempi Stadihodari. Luomuketsuppia, avomaan kurkkusalaattia, paahdettua sipulia, kevätsipulia ja makeaa sinappia.
Tämä ensimmäinen meni kapeisiin kasvoihin nopeasti ja kylmä vesi virkisti kivasti. Tämän jälkeen itse Sakari Kuosmanen esitti "savolainen nainen" kappaleen. Sanoinkin sakelle, että ollaan Helsingissä mutta hän vähät välitti.
Olin ensimmäisestä hodarista erittäin kylläinen mutta äkkiä esiin astui nahkahousut päällä Ossi Väänänen, joka esitteli oman Miami-hodarin.
Tuo Amerikan Ossin herkku sisälsi mm. BBQ kastiketta, cheddaria ja Srirachaa. Ossi korosti sitä miten sriracha lausutaan rohkealla tupla-ärrällä.
Olin jo aivan täynnä kun avauskentällistä kuulutettiin mutta mitä vielä. Luulin, että tämä oli buffet kun kokosin itselleni kolmatta.
Liinan alla höyrysi Yarin yllätyshodari, joka sisälsi hapankaalia, punajuurta ja siskonmakkaraa.. siis todellinen idän yllätys.
Itse tekijä ei päässyt kuulemma tänään paikalle mutta paita komeilee katossa muistuttelemassa menneistä vuosista.
Lopulta olin niin täynnä, että päätin jättää loppuseremoniat väliin ja siirtyä kaukalon puolelle.
Täytyy sanoa yhteenvetona, että hot dog buffet on jokaisen koettava itse. Ette kuitenkaan usko kotona.