Offaria, mutta olen ihmetellyt, miksei 2020-luvulla ole edelleenkään mahdollista valita lähetystä kokonaan ilman selostusta? Asiantunteva lätkäfani kyllä pysyy tapahtumista perillä pelkillä halliäänillä, kun ei siellä paikan päälläkään selostusta laiteta ämyreihin.Tänään on kyllä hiljennettävä tämä super ärsyttävä Hermes selostaja Nikojoonas!
Tähän asti menty voitot ja tappiot vuorotellen ja nyt olisi aika tehdä tähän poikkeus ja aloittaa nousu. Pahaa pelkään silti. Sen verran vittumainen jengi vastassa.
Jep. Kyllä ilman ääntä mieluummin seuraisin kuin näitä airiknikojoonaksia kuuntelisin.Offaria, mutta olen ihmetellyt, miksei 2020-luvulla ole edelleenkään mahdollista valita lähetystä kokonaan ilman selostusta? Asiantunteva lätkäfani kyllä pysyy tapahtumista perillä pelkillä halliäänillä, kun ei siellä paikan päälläkään selostusta laiteta ämyreihin.
Varsinkin kun striimeissä tämä on ennemmin sääntö kuin poikkeus että lähetys tulee ilman selostusta, niin miksi maksava katsoja ei voi tehdä tällaista valintaa?Offaria, mutta olen ihmetellyt, miksei 2020-luvulla ole edelleenkään mahdollista valita lähetystä kokonaan ilman selostusta? Asiantunteva lätkäfani kyllä pysyy tapahtumista perillä pelkillä halliäänillä, kun ei siellä paikan päälläkään selostusta laiteta ämyreihin.
Älä unohda Sisua, vaikka ei töitä hirveästi ollutkaan niin rauhallista tekemistä.Syötettiin Hermekselle omaa lääkettä. Oli kyllä ilo seurata tätä matsia. Kaikista parasta oli se, että paketti pysyi kokoajan kasassa ja vaikuttaa, että ainakin vieraissa aletaan luottamaan, että oma pelisysteemi tuottaa tulosta.
Odotin lähinnä kahta pistettä vierasrundilta RoKi matsin jälkeen. Mitä vielä! Täydet pojot kevyellä 11-1 maalierolla.
+Kuusla, Lind, Lemberg, Risu, Valle, Tuomola
Tulisiko ens viikolla vihdoin eka voitto IPK:sta? Kestääkö systeemi himassa?
Jos näin pelataan myös siinä matsissa, on mahdollisuus voittoon. Eteenpäin.
Kyllä, Sisun suorittaminen oli eilen myös hienoa, kun viesti selvästi nyt koski koko vierasrundia.Älä unohda Sisua, vaikka ei töitä hirveästi ollutkaan niin rauhallista tekemistä.