Positiivisuusketju

  • 2 916 893
  • 11 729

Jvg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään on kyllä hiljennettävä tämä super ärsyttävä Hermes selostaja Nikojoonas!
Tähän asti menty voitot ja tappiot vuorotellen ja nyt olisi aika tehdä tähän poikkeus ja aloittaa nousu. Pahaa pelkään silti. Sen verran vittumainen jengi vastassa.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tänään on kyllä hiljennettävä tämä super ärsyttävä Hermes selostaja Nikojoonas!
Tähän asti menty voitot ja tappiot vuorotellen ja nyt olisi aika tehdä tähän poikkeus ja aloittaa nousu. Pahaa pelkään silti. Sen verran vittumainen jengi vastassa.
Offaria, mutta olen ihmetellyt, miksei 2020-luvulla ole edelleenkään mahdollista valita lähetystä kokonaan ilman selostusta? Asiantunteva lätkäfani kyllä pysyy tapahtumista perillä pelkillä halliäänillä, kun ei siellä paikan päälläkään selostusta laiteta ämyreihin.
 

Jvg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Offaria, mutta olen ihmetellyt, miksei 2020-luvulla ole edelleenkään mahdollista valita lähetystä kokonaan ilman selostusta? Asiantunteva lätkäfani kyllä pysyy tapahtumista perillä pelkillä halliäänillä, kun ei siellä paikan päälläkään selostusta laiteta ämyreihin.
Jep. Kyllä ilman ääntä mieluummin seuraisin kuin näitä airiknikojoonaksia kuuntelisin.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Offaria, mutta olen ihmetellyt, miksei 2020-luvulla ole edelleenkään mahdollista valita lähetystä kokonaan ilman selostusta? Asiantunteva lätkäfani kyllä pysyy tapahtumista perillä pelkillä halliäänillä, kun ei siellä paikan päälläkään selostusta laiteta ämyreihin.
Varsinkin kun striimeissä tämä on ennemmin sääntö kuin poikkeus että lähetys tulee ilman selostusta, niin miksi maksava katsoja ei voi tehdä tällaista valintaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös