Tästä on hyvä jatkaa lauantai iltapäivällä Suomen aikaa klo 14. alkavassa pelissä.
Moneltahan se peli muuten oikeasti alkaa? Jokerit.comissa kerrotaan että 14.00 ja Viasatin sivuilla oli alkamisajaksi laitettu 17.00. Itse päättelin että Jokerien sivuilla se on ilmoitettu paikallista aikaa ja Viasatin sivuilla Suomen aikaa mutta mitenhän asia nyt oikeasti lopulta on?
Mullakin on ihmettelyketjun koitosten jälkeen varaa latoa tiskiin enää vain puolikas palstakives, mutta voin silti vakuuttaa pelin alkavan klo 14. Paitsi mun tapauksessani, koska Sonera otti ja tyri mun Viasat-tilauksen, enkä saa korttia lauantaihin mennessä. Mutta se on eri ketjun kamaa se.En mene kuitenkaan palstalla paljon käytettyä vasenta kivestä pistämään pantiksi.
Paitsi mun tapauksessani, koska Sonera otti ja tyri mun Viasat-tilauksen, enkä saa korttia lauantaihin mennessä. Mutta se on eri ketjun kamaa se.
Ei ole kuulemma saatavilla Soneran kaapeliin. Positiivista: mun eilinen raivokohtaus auttoi ja saatan saada kortin jo huomiseksi.Ota viaplay, sen vissii saa kuukaudeksi testikäyttöön ilmaiseksi.
Ei taida saada sporttia.Ota viaplay, sen vissii saa kuukaudeksi testikäyttöön ilmaiseksi.
Ei ole kuulemma saatavilla Soneran kaapeliin.
Okei, muotoilin heräyspöpperössä vähän huonosti. Tuohon tarjoushintaan, eli 1kk/0e+5kk/19,95e/kk ei voi sisällyttää Viaplayta Soneran kaapeliin.Hmmmm... ViaPLAYn pitäisi olla käytettävissä missä vaan nettiyhteyden päässä. Toki eivät anna sporttia ilmaiseen testiin, mutta pitäisi toimia jos netti lentää.
Pakko ottaa vielä nostaa esille positiivisessa mielessä tuo KHL:n kehittelemä sovellus Applen laitteille. Ilmainen sovellus löytyy Apple Storesta hakusanalla KHL. Todella hyvä ja yksinkertaisesti toimiva sovellus josta näkee statistiikat, ohjelma ja kaikki tarvittava nopeasti ja realiajassa.
Kuinkakohan kauan kestää, että jonkun Sanomakonsernin lehden nettisivuilla on joku seuraavan kaltainen juttu tästä yhteistyösopimuksesta:Jokerit ja Finnair merkittävään yhteistyöhön - Jokerit lentää sinivalkoisin siivin
Tiedote Jokerit.comissa: http://www.jokerit.com/khl-vieraspeleihin-finnairin-siivin
Jokerit ja Finnair merkittävään yhteistyöhön - Jokerit lentää sinivalkoisin siivin
Tiedote Jokerit.comissa: http://www.jokerit.com/khl-vieraspeleihin-finnairin-siivin
Samalla koneella liikkuvat ainakin toimittajat sekä mahdollisesti yhteistyökumppaneita/vastaavia. Positiivisia uutisia kirjoittaneet toimittajat pääsevät myös paluulennolle.Lisäksi on (ilmeisesti) pelaajien henk koht varusteet ja mailat. Väkeä lienee jossain 30 ja 40 välissä.
Oma päätelmä on, että finskillä ei ole oikein sopivan kokoista konetta tähän kohtaan. Vai lentääkö fanit samalla koneella?