Tässä ku katselee CHLlää, niin mä tykkään tuosta tiukasta linjasta. Äsken Tappara pääsi tasoihin lopun ylivoimansa aikana kun, sai estettyä kamppaamalla Bernin purun. Ja sitten perään annettiinkin hyvitys jäähy. Toivottavasti KHL pysyy tuolla valitsemallaan linjalla. Kun onhan tuo CHL/ SM-liiga tapa että välillä saa koukata ja välillä vihelletään ja lopussa ei mitään, niin ihan perseestä.
Tässä ku katselee CHLlää, niin mä tykkään tuosta tiukasta linjasta.
Aivan huikea tuo KHL:n 'teksti-tv'-sivu! Kuulemma joillain ei videot näy, mutta mulla ei ole ollut toistaiseksi mitään ongelmia. Mahtavaa, että myös jäähyt saadaan nauhalle ja niitä voi tulkita jälkikäteen! Mukava myös kattoa änärityyliin taklauksien ja blokattujen laukauksien määriä.
Tässä esimerkiksi eilisen pelin raportti kyseisellä sivulla, jos joku ei ollut aikaisemmin asiasta kuullut.
Tänään lähdetään matsiin parhaalla mahdollisella kokoonpanolla. (= Kaikkien aikojen paras kokoonpano suomalaisessa seurajoukkueessa)
No itseasiassa ei lähdetä, kun Ossi Väänänen on edelleen sivussa mutta noin periaatteessa mennään suunnilleen parhaalla mitä kasaan saadaan. Harju tai Rita tosin voisi korvata Huhtalan, jonka hölmöily heikon Karlssonin lisäksi aiheutti jatkoaikatappion ensimmäisessä pelissä.