Tämä. Huippumaalivahti on edelleen se joukkueen tärkein pelaaja. Jatkaa Salkku ensi kaudella tai ei, niin ykkösmolari pitää olla prioriteettilistan kärjessä.Turha tähän on lisätä enää yhtään mitään noiden ylläolevien lisäksi, mutta yks pieni juttu vielä;
Veini tänään maalissa ja meillä ei olis ollu pienintäkään palaa
JYPillä on pitkästä pitkästä aikaa VOITTAVA maalivahti. 39/42 koppia ja torjuntaprosentti 92.86.
SALMISELLE SAMANTIEN VIIDEN VUODEN LAPPU KOURAAN. Tätä timanttia ei saa päästää käsistä, ainakaan ilmasiks!!
Mä olin kans uskovaisten joukossa, ei vaan kehtaa huudella hirveesti kun pelottaa jinxaukset, olen taikauakoinen ja sen suhteen myös epälooginen.Kiitos Jyp! Taisin olla niitä ainoita, ketkä uskoivat voittoon tänään. En vaan tiennyt tuleeko 2, vai 3 pistettä.
Tältäkö se tuntuu, kun tuntuu hyvältä?
Sitä tunnetta ei ole saanut kokea aikoihin Jypin toimesta.
Voidaan mennä vaikka minne asti vielä.
Siinä vaiheessa kun pääsee tälle tasolle uskonasioissa, missä oltiin myös mestaruuskausina, niin tietää että traktori puksuttaa lujaa. LISÄÄ HANAA VAAN!Mä olin kans uskovaisten joukossa, ei vaan kehtaa huudella hirveesti kun pelottaa jinxaukset, olen taikauakoinen ja sen suhteen myös epälooginen.
Tänään ei mennyt usko missään vaiheessa.
Joukkue näytti tänään sellaista pitkäjänteisyyttä mitä ei ole näkynyt ikuisuuteen. Tällä tyylillä on mahdollista mennä pitkälle.Onhan tämä joukkue nyt aivan eri kuin vuonna 2024. Tai 2023. Ja 2022. Jne...
Tärkeintä itselle on se, että joukkue näyttää, että kyllä muuten kiinnostaa. Tällä joukkueella on nyt munaa saatana.
Ja ai niin unohtui kehua Oskua. Ai että! Lahjokaa vaikka naapurin kissa mutta Salkku on pakko saada pidettyä!!Eipä kovin kummoinen peli, oikeastaan aika huono, niin olipahan upea taistelu ja helvetin ihana voitto! Schnarrin tuuletukset on jotain erittäin kaunista ja Alin blokki alivoimallakin oli ihan tyylikäs!
Toveri Nelfor on tullut takaisin ja JYP voittaa kaikki kolme viikon ottelua. Huhhuh mikä viikko.Vuoden 2024 viimeinen ottelu. Lauantai 28.12: JYP-Lukko. Siitä 2-5 turpaan, neljäs tappio putkeen ja tilanne vaikuttaa hyvin synkältä. Mutta mitä tapahtui välittömästi tuon ottelun jälkeen?
No JYPin henkilökunnan illanvietto, jossa mukana myös pelaajat ja valmentajat. Pitkän kaavan kautta.
Sen jälkeen alkoi vuosi 2025 ja uudet kujeet. JYP on ollut ihan eri joukkue. Sattumaako?
Veli Nelfor tulee takavasemmalta ja pudottaa pommeja. Taidettiin tälläkin palstalla sitä "darts-iltaa" ehdotella. Hyvä että on nollattu. Selkeästi toimii.Vuoden 2024 viimeinen ottelu. Lauantai 28.12: JYP-Lukko. Siitä 2-5 turpaan, neljäs tappio putkeen ja tilanne vaikuttaa hyvin synkältä. Mutta mitä tapahtui välittömästi tuon ottelun jälkeen?
No JYPin henkilökunnan illanvietto, jossa mukana myös pelaajat ja valmentajat. Pitkän kaavan kautta.
Sen jälkeen alkoi vuosi 2025 ja uudet kujeet. JYP on ollut ihan eri joukkue. Sattumaako?
Turha tähän on lisätä enää yhtään mitään noiden ylläolevien lisäksi, mutta yks pieni juttu vielä;
Veini tänään maalissa ja meillä ei olis ollu pienintäkään palaa
JYPillä on pitkästä pitkästä aikaa VOITTAVA maalivahti. 39/42 koppia ja torjuntaprosentti 92.86.
SALMISELLE SAMANTIEN VIIDEN VUODEN LAPPU KOURAAN. Tätä timanttia ei saa päästää käsistä, ainakaan ilmasiks!!
Peli mystisesti löytyisi kun vuosi kohta vaihtuu.
Uuden vuoden ihmeitä onkin olemassa.Juuri nyt vaikuttaa hyvältä
Tämä oli se jalokala tälle kaudelle!Tuollaisella tunnelmalla varustettu joukkue on kova vastus kenelle vain.