Positiivisuusketju

• 1 527 365
  • 11 133

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Eipä kovin kummoinen peli, oikeastaan aika huono, niin olipahan upea taistelu ja helvetin ihana voitto! Schnarrin tuuletukset on jotain erittäin kaunista ja Alin blokki alivoimallakin oli ihan tyylikäs!

JJLehto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaihteeksi ihan hallilla, ja olipa huikea peli. Oli oikein aikamatka menestysvuosiin, ei usko mennyt missään vaiheessa jengiin ja ei tarvinnut koko aja pelätä että ketä siellä viipottaa. Kaksi erää sitkeää puolustamista ja kolmannes koneet auki. Tätäkö se olikin? Latu on taas auki!

Suosikkijoukkue
JYP, Stars, Oilers
Turha tähän on lisätä enää yhtään mitään noiden ylläolevien lisäksi, mutta yks pieni juttu vielä;

Veini tänään maalissa ja meillä ei olis ollu pienintäkään palaa

JYPillä on pitkästä pitkästä aikaa VOITTAVA maalivahti. 39/42 koppia ja torjuntaprosentti 92.86.

SALMISELLE SAMANTIEN VIIDEN VUODEN LAPPU KOURAAN. Tätä timanttia ei saa päästää käsistä, ainakaan ilmasiks!!
Tämä. Huippumaalivahti on edelleen se joukkueen tärkein pelaaja. Jatkaa Salkku ensi kaudella tai ei, niin ykkösmolari pitää olla prioriteettilistan kärjessä.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Kiitos Jyp! Taisin olla niitä ainoita, ketkä uskoivat voittoon tänään. En vaan tiennyt tuleeko 2, vai 3 pistettä.
Tältäkö se tuntuu, kun tuntuu hyvältä?
Sitä tunnetta ei ole saanut kokea aikoihin Jypin toimesta.
Voidaan mennä vaikka minne asti vielä.
Mä olin kans uskovaisten joukossa, ei vaan kehtaa huudella hirveesti kun pelottaa jinxaukset, olen taikauakoinen ja sen suhteen myös epälooginen.
Tänään ei mennyt usko missään vaiheessa.

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Mä olin kans uskovaisten joukossa, ei vaan kehtaa huudella hirveesti kun pelottaa jinxaukset, olen taikauakoinen ja sen suhteen myös epälooginen.
Tänään ei mennyt usko missään vaiheessa.
Siinä vaiheessa kun pääsee tälle tasolle uskonasioissa, missä oltiin myös mestaruuskausina, niin tietää että traktori puksuttaa lujaa. LISÄÄ HANAA VAAN!

Ikijää

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Toronto Maple Leafs
Onhan tämä joukkue nyt aivan eri kuin vuonna 2024. Tai 2023. Ja 2022. Jne...
Tärkeintä itselle on se, että joukkue näyttää, että kyllä muuten kiinnostaa. Tällä joukkueella on nyt munaa saatana.
Joukkue näytti tänään sellaista pitkäjänteisyyttä mitä ei ole näkynyt ikuisuuteen. Tällä tyylillä on mahdollista mennä pitkälle.

Suosikkijoukkue
Jyp, Suomen maajoukkue, Kampuksen dynamo
Kun Salmisen sopimus varmistui taisin ennustaa, että tästä tulee kaunis tarina. Nyt todella näyttää siltä; tuo joukkueen positiivinen ja iloinen ilme sekä yhdessä tekemisen meininki näyttää ja tuntuu niiiiin hyvältä. Ketään ei kumarrella ja puhalletaan yhteen hiileen. Irwinhän sen aikanaan hyvin tiivisti: "Kun on vauhtiin päästy, niin antaa mennä vaan..."

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Eipä kovin kummoinen peli, oikeastaan aika huono, niin olipahan upea taistelu ja helvetin ihana voitto! Schnarrin tuuletukset on jotain erittäin kaunista ja Alin blokki alivoimallakin oli ihan tyylikäs!
Ja ai niin unohtui kehua Oskua. Ai että! Lahjokaa vaikka naapurin kissa mutta Salkku on pakko saada pidettyä!!

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vuoden 2024 viimeinen ottelu. Lauantai 28.12: JYP-Lukko. Siitä 2-5 turpaan, neljäs tappio putkeen ja tilanne vaikuttaa hyvin synkältä. Mutta mitä tapahtui välittömästi tuon ottelun jälkeen?

No JYPin henkilökunnan illanvietto, jossa mukana myös pelaajat ja valmentajat. Pitkän kaavan kautta.

Sen jälkeen alkoi vuosi 2025 ja uudet kujeet. JYP on ollut ihan eri joukkue. Sattumaako?

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, EV Zug & Detroit Red Wings
Vuoden 2024 viimeinen ottelu. Lauantai 28.12: JYP-Lukko. Siitä 2-5 turpaan, neljäs tappio putkeen ja tilanne vaikuttaa hyvin synkältä. Mutta mitä tapahtui välittömästi tuon ottelun jälkeen?

No JYPin henkilökunnan illanvietto, jossa mukana myös pelaajat ja valmentajat. Pitkän kaavan kautta.

Sen jälkeen alkoi vuosi 2025 ja uudet kujeet. JYP on ollut ihan eri joukkue. Sattumaako?
Toveri Nelfor on tullut takaisin ja JYP voittaa kaikki kolme viikon ottelua. Huhhuh mikä viikko.

Ikijää

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Toronto Maple Leafs

Veli Nelfor tulee takavasemmalta ja pudottaa pommeja. Taidettiin tälläkin palstalla sitä "darts-iltaa" ehdotella. Hyvä että on nollattu. Selkeästi toimii.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Huhhuh. On tää melkoosta rallia. Viimeksi kun kävin paikan päällä niin fiilis oli jo ekalla erätauolla luokkaa et ei saatana mitä skeidaa tää peli on. Nyt, pari kuukautta myöhemmin, ihan kuin eri joukkue olisi jäällä.

Schnarrin hattu, Torgelssonin taisteluasenne ja voitto IFKsta maistuu aina, ei edes Palmun kaatuilut ja jäähyjen onkimiset auttaneet tälläkään kertaa.

Sinisen kolmospaidan kirous myös taltutettu osittain. Tässähän on mahdollisuus mennä vaikka ja kuinka pitkälle. Vähän alkaa jopa tuntumaan et JYPille sopii paremmin altavastaajan asema / meillä on kotiedun sijaan vierasetu.

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan suurjoukkue Jyp
Pakko kirjoittaa huomiosta. Positiivisesta semmoisesta.

Välillä edelleen pyöritään paljon omissa ja vastustaja saa pitkiä pyörityksiä, mutta nyt se vastustaja ei pääse niin helposti parhaille paikoille. Sillon on vaikea tehdä maalia ja taas salmisen helpompi torjua, kun vedot tulee kaukaa. Alkukaudesta näin ei ollut.

Jumalauta mä olen onnellinen juuri nyt. Nautitaan!!

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Turha tähän on lisätä enää yhtään mitään noiden ylläolevien lisäksi, mutta yks pieni juttu vielä;

Veini tänään maalissa ja meillä ei olis ollu pienintäkään palaa

JYPillä on pitkästä pitkästä aikaa VOITTAVA maalivahti. 39/42 koppia ja torjuntaprosentti 92.86.

SALMISELLE SAMANTIEN VIIDEN VUODEN LAPPU KOURAAN. Tätä timanttia ei saa päästää käsistä, ainakaan ilmasiks!!

Jebaa! Ja nuo Salmisen tuuletukset kun näytettiin tv-kuvassa Salmisen näkövinkkelin suunnalta - priceless. Schnarrikin liukui tuuletuksineen ensimmäisenä Salmista vastaan. Namiskuukkelia.

Santtu76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Täällä on varmasti jo kaikki sanottu kuin myöhässä saavun bileisiin, mutta en uskonut ennen matsia, sen aikana monesti, että JYP voittaa. Otan mielelläni hatun pois päästä ja totean nöyränä, että joukkue luottaa ja suorittaa paremmin kuin minä uskon. Aivan huikeata tekemistä tänään ja olen ylpeä että olen JYP-fani!!!

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä päivä oli erittäin lähellä muodostua totaaliseksi farssiksi omalta osalta ja tätä kautta mun syystäni myös koko Hurrikaanisydämen osalta ja varmaan siitä sitten vielä eteenpäin.

Yöllä Vaasasta kotiin, pieni yöpala, sänkyyn selaamaan puhelinta (valtava virhe) ja jossain kohtaa on sitten sammunut valot kesken. Lopputulemana herään klo 17:18, mietin mikä maa mikä valuutta, ihmettelen miksi puhelin on sängyllä, katson kelloa ja... vittu mikä paniikki. En muista milloin olisi tuollainen olo ollut. Luojan kiitos matsi alkoi 18:30. Eilisen Vaasan reissun jäljiltä siis kaikki kamat (rumpu, megafoni, liput etc.) oli mulla autossa. Tästä jokainen varmaan arvaa millaiset ainekset oli kasassa kohti katastrofia.

Itse matsista, tänne on pajatso jo tyhjennetty muiden osalta, mutta olipahan kruunu tälle viikolle. Jäätävä taistelu ja tuosta pisteiden ohella isoin todiste se, miten jätkät kairasi tappiolta aina uudelleen ja uudelleen rinnalle. Tunnetta valtava määrä, nuo tuuletukset, kaikki nuhjaamiset, ihan kaikki. Mikko Perttu ärsyttämässä Åstenia hankkien jäähyn. Torge, Schnarr, Salkku, Alirannan blokki. Lassila. Tuntuu väärältä listata vain osa jätkistä, mutta nuo oli päällimmäisenä mielessä. Ihan joka jätkä silti, vittu mä rakastan tätä jengiä.

Ihana viikko.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Yhtenä posina vielä ainakin näin henkilökohtaisesti koen, että joukkueessa on nyt useita suosikkipelaajia ja suoranaisia fanituksen kohteita. Sen verran syvälle juurtuivat Immosen, Hytösen ja Tuppuraisen kaltaiset pelaajat, että näitä tuntui olevan vaikea korvata.

Tällä hetkellä en enää haikaile menneitä vaan nautin nykyhetkestä Lassilan, Huovilan, Schanrrin, Ojantakasen, Dostien ja Erosen (muutamia mainitakseni) otteita seuraten ja odotan innolla tulevaa. Tässä on se uusi taikinajuuri, joka kantaa pitkään.

That said, tervetuloa takaisin Sami Vatanen ensi kaudella :)

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Jaahas. Tauko ohi. Työt vieneet aikaa ja pitkin maailmaa on reissattu. Kaikki pelit on silti pyritty tavalla tai toisella seuraamaan.

Minullakin alkoi usko valmennuksen tekemiseen vähän rapistumaan jossain kohtaa, mutta kun olen ruotsalaisten johtajien kanssa työskentelemään, niin hitaastihan ne muutoksia ohjaa - mutta laadukkaasti.

Piti ehtiä hallille tänään eikun eilen, mutta ei kerennyt. Kyllä tätä kelpaa katsella. Sitä en tajunnut miksei vastustajan mailan lyömisestä poikki ennen aloitusta saanut rangaistusta.

Kyllä tämä muutos positiiviseen tuli äkkiä ja vähän puskista. En oikein tajua mikä oli se viimeinen palanen joka loksahti kohdalleen. Eikä minun kuulukaan tajuta. Nyt nautitaan.

Heja JYP!

Afflicted

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Joukkueen sisältä kuuluu nyt kommentteja että kaukalossa on kivaa, niin peleissä kuin treeneissä. Vapaa-ajalla on kivaa. Kaikki on nyt kivaa ja se näkyy tuossa pelissä. Dostie sanoi pelin jälkeen että joka jätkä hoitaa oman tonttinsa ja se on pelin ydin. Voi luottaa ihan keneen tahansa.

Tuollaisella tunnelmalla varustettu joukkue on kova vastus kenelle vain.

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mälkiän ketjussa tuli posia Simolle ja Salmelaiselle. Minulla on sellainen fiilis, että Ertsin jatkosopimuksessa roolinsa oli myös Seppäselle, eli posit sinnekin.

Itse asiassa vaikuttaa siltä, että organisaatio on juuri nyt kovassa iskussa, eikä kukaan sitä yksin tee. Asioita on tehty tai jätetty tekemättä oikealla tavalla ja se näkyy.

Ja parastahan kaikessa on se, että IFK:n hiekkalaatikolla kirjoittelu siirtyi tasolle "jyväskyläläiset ovat juntteja". Valmentajaamme lainaten, "that's a very good signal system".

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy