Olen vähän jopa liikuttunut koko joukkueen asenteesta, millä tänään ovat esiintyneet. Olisiko tämä se uudestisyntyminen.Alkaa löytymään Perssonilta Jyp-sydäntä
Olen vähän jopa liikuttunut koko joukkueen asenteesta, millä tänään ovat esiintyneet. Olisiko tämä se uudestisyntyminen.
Bra Jobba PenneKuud tiim viktori niinkuin Penne pressissä sanoi.
Pysy saunassa loppukausi, niin on valmiiksi lämmöt mestaruusjuhliin.Eka kertaa tällä kaudella harmitti vähän, että piti painua saunaan kesken pelin.
Menitkö jo mestaruussaunaan?Eka kertaa tällä kaudella harmitti vähän, että piti painua saunaan kesken pelin.
Jonkun on pakko olla ensimmäinen.Menitkö jo mestaruussaunaan?
Torgersson pisti ensimmäkin Schnarrin kentän pelin toimimaan. Etenkin karvatessa oli loistava, muutaman kerran karvasi vahvana pelaajana hyökkäyspäädyssä kiekon pois ihan itse (eikä vaan ohjaillut tai ”yrittänyt” ottaa kiekkoa pois kuten tieksolat ja dostiet) tai aiheutti painetta jonka myötä Puustinen tai Schnarr pääsi iholle ja prässi oli valmis. Taisipa tulla Jaatisen maali tämmöisen jälkeen. Kiekollisenakin hyvä kuten nähtiin.Minusta uuden ruotsalaisvahvistuksen Torgerssonin tulo joukkueen nosti joka ikisellä ukolla tekemisen tasoa. En tiedä mistä se johtuu, mutta näin sen näen.
Jormakan + Pertun paluu ja Siikasen edes ajoittain käytettävyys, että mahdollinen yksi lisävahvistus kyllä tekisi tilanteesta paljon positiivisemman sekä toisi kaivattua kilpailua lisää, sillä oletuksella ettei tule loukkaantumissumaa. Nythän Torgen tulosta huolimatta hyökkäyksen laajuus on varsin heikko ja särkymävaraa ei liiemmin ole. Tietenkään en ole nähnyt ajankohtaisia talouslukemia, mutta minusta EI pitäisi ketään laittaa poispäin, kun viimein näyttäisi että meillä olisi mahdollista olla edes hieman kilpailua ja laajuutta.Toki, vanhaan tuttuun tapaan Mäkisen kenttä oli edelleen selviytymässä, mutta josko Jormakan paluu + mahdollinen uusi vahvistus vielä parantaisivat tilannetta. Näillä paloilla alkaisi jo näyttämään hyvältä kun olisi oikeasti laajuutta rosterissa.