Mainos

Positiivisuusketju

• 1 496 722
  • 10 813

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Positiivista tämän kaiken vitutuksen keskellä on se että tulossa on varsin mielenkiintoinen kevätkausi, eli miten johtoporras reagoi, sarjasijoitus, ja mitä tulee tapahtumaan karsintojen suhteen?
Kyllä ja mielenkiintoista nähdä mitä tämä uusi vahvistus saa aikaan. Vuoden vaihteen jälkeen alkaa taas JYPin omat playoffit ja eiköhän ne excelitkin kohta vedetä esiin. Jännää aikaa.

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Positiivista tämän kaiken vitutuksen keskellä on se että tulossa on varsin mielenkiintoinen kevätkausi, eli miten johtoporras reagoi, sarjasijoitus, ja mitä tulee tapahtumaan karsintojen suhteen?

Peleissä riittää myös panosta. Iso muutos viime kausiin kun viimeiset 10 peliä ovat olleet pakkopullaa. Nyt on jännitystä viimeiseen pillinvihellykseen saakka.

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
En kyllä itse näe miten tässä odotellaan tulosyksikön miestä, kun katsoo tehoja aikuisten sarjoista. Ainoastaan junnuissa on onnistunut pari kautta tehoilemaan kohtuullisesti. Ei sitä tietenkään tiedä jos napsahtaa kohdilleen, mutta tuolla pelitavalla ei kukaan tuolla pääse loistamaan vaikka ois Macdavid.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
En kyllä itse näe miten tässä odotellaan tulosyksikön miestä, kun katsoo tehoja aikuisten sarjoista. Ainoastaan junnuissa on onnistunut pari kautta tehoilemaan kohtuullisesti. Ei sitä tietenkään tiedä jos napsahtaa kohdilleen, mutta tuolla pelitavalla ei kukaan tuolla pääse loistamaan vaikka ois Macdavid.
Tarjonta ja resurssit on sanotaanko erittäin rajalliset JYPille. Mikäli pelaajatarkkailu on onnistunut tässä voi olla sellainen helmi. Ellei eiköhän tuo vahvista jokatapauksessa pohjaketjuja, ymmärtääkseni kuitenkin tulosketjujakin silmällä pitäen tämä hankinta tehty. Luotetaan, että se junioriaikojen kiekollinen peli ja potentiaali löytyy uudestaan liigassa.

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Tarjonta ja resurssit on sanotaanko erittäin rajalliset JYPille. Mikäli pelaajatarkkailu on onnistunut tässä voi olla sellainen helmi.
Niin en mä tätä tarkoittanutkaan, vaan viittasin lähinnä aikaisempiin viesteihin tässä ketjussa, että hänestä odotetaan jotain pistelinkoa, mikä ei tue yhtään sitä mitä tilastot näyttää aikuisten sarjoista. Odotukset ihmeellisen korkealla monella.

Pökäle kentälläkin voi olla onnistunut, jos sen sisältä löytyy helmi.

Rostislav

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin en mä tätä tarkoittanutkaan, vaan viittasin lähinnä aikaisempiin viesteihin tässä ketjussa, että hänestä odotetaan jotain pistelinkoa, mikä ei tue yhtään sitä mitä tilastot näyttää aikuisten sarjoista. Odotukset ihmeellisen korkealla monella.
Olettaisin ettei Nils Holgerss… siis Daniel Torgersson ei ole kovin kallis ukko kun seuralla tuskin on sellaisiin varaa. Itse olen tyytyväinen jo siihen, että liian suurin saappaisiin pakon edessä nostettuja junnuja saadaan korvattua kokeneemmalla pelaajalla ja nuoriso voi hakea isompia minuutteja & roolia Mestiksen/U20:n puolella.

Fyysinen asennepelaaja on myös profiilina hyvä lisä aika aneemisen näköiseen porukkaan. Josko nyt saataisiin enemmän sähinää vastustajan maalin eteen? Torge vois olla hyvä maskimies yv:lle.

Hyvä, että keväälle haetaan lisää pelimerkkejä. Mielenkiinnolla odotan uuden vahvistuksen otteita!

Jaatis

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Lohi
Olettaisin ettei Nils Holgerss… siis Daniel Torgersson ei ole kovin kallis ukko kun seuralla tuskin on sellaisiin varaa. Itse olen tyytyväinen jo siihen, että liian suurin saappaisiin pakon edessä nostettuja junnuja saadaan korvattua kokeneemmalla pelaajalla ja nuoriso voi hakea isompia minuutteja & roolia Mestiksen/U20:n puolella.

Fyysinen asennepelaaja on myös profiilina hyvä lisä aika aneemisen näköiseen porukkaan. Josko nyt saataisiin enemmän sähinää vastustajan maalin eteen? Torge vois olla hyvä maskimies yv:lle.

Hyvä, että keväälle haetaan lisää pelimerkkejä. Mielenkiinnolla odotan uuden vahvistuksen otteita!
Hieman pidän tätä kaksipiippuisena juttuna. Juuri ollut juttua kun ulkomaalaisia on liigassa enemmän kuin koskaan ja koko ajan tulee lisää vaikka edellisetkään ei varsinaisesti erotu joukosta. Voi olla hyvä haku, mutta jos katsoo tälle kaudelle tulleita ruotsalaisia, niin odotukset eivät nouse korkealle.

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hieman pidän tätä kaksipiippuisena juttuna. Juuri ollut juttua kun ulkomaalaisia on liigassa enemmän kuin koskaan ja koko ajan tulee lisää vaikka edellisetkään ei varsinaisesti erotu joukosta. Voi olla hyvä haku, mutta jos katsoo tälle kaudelle tulleita ruotsalaisia, niin odotukset eivät nouse korkealle.
En ainakaan itse haluaisi nähdä niin paljon ulkomaalaisia joukkueessa. Joku muutama oikeasti pelimies on ok. Haluaisin toki enemmän oman junnupolun pelaajia, mutta niitä on nyt ollut aika monta jo tuossa eikä kaikilla ihan vielä riitä Liigaan.

Mutta jotain pitää nyt tehdä ja pakko saada vahvistusta, eikä niitä suomalaisia ole varmaan paljon tarjolla. Lähtökohtana on kyllä varmasti tälle hankinnalle että olisi niitä 1 - 2 ketjun tulosmiehiä. Saa nähdä.

Rostislav

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aika ja otteet näyttää. Isoimmat ongelmat ovat uuden vahvistuksenkin jälkeen joukkueen asenne ja pelitapa jotka eivät tällä hetkellä osu kohdilleen kuin yksittäisissä peleissä. Pahinta olisi kuitenkin olla reagoimatta lainkaan, sen verran paljon voi olla keväällä pelissä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy