Haluan, että joukkue haluaa useammin halutaKorkki Korhonen tuumi radiossa, että kauden paras peli. Tasapainoinen esitys. Kyllä ne osaa, jos haluaa.
Haluan, että joukkue haluaa useammin halutaKorkki Korhonen tuumi radiossa, että kauden paras peli. Tasapainoinen esitys. Kyllä ne osaa, jos haluaa.
Pelin yksinkertaistamisesta olen aikaisemmin kirjoittanut...Kauden paras peli.
-Pelin yksinkertaistaminen
-Kiitos JYP.
Viimeinen viikkohan on ollut aikamatka Veltsun aikaan.Pelin yksinkertaistamisesta olen aikaisemmin kirjoittanut...
Mutta tää oli valitettavasti "väärällä" pelitavalla voitettu, vai mitä Seppänen?
Eiköhän Pennekin saa vielä tässä kuussa vanhaan malliin kukituksen jälkeen kenkää kun ei noudattanut aikaisemmin sovittua pelipaikatonta pelitapaa!
Ihan kuin omasta kynästä on tuo jälkimmäinen pätkä. Hallilla puhuttiinkin että ”väärin” voitettu ja jossain vaiheessa voi antaa Pennelle kenkää kun ei toteuta pelitapaa.Pelin yksinkertaistamisesta olen aikaisemmin kirjoittanut...
Mutta tää oli valitettavasti "väärällä" pelitavalla voitettu, vai mitä Seppänen?
Eiköhän Pennekin saa vielä tässä kuussa vanhaan malliin kukituksen jälkeen kenkää kun ei noudattanut aikaisemmin sovittua pelipaikatonta pelitapaa!
Niin minäkin. Viimein oli sitä asennetta, taistelua (Perssonin laitavääntö lopussa jäi mieleen, oli kuin teurastaja sian kimpussa) ja järkevää pelaamista, kuin pelkkää pitkää päätyyn, kun kaikki seisoo paikallaan.Pelin yksinkertaistamisesta olen aikaisemmin kirjoittanut...
Onneksi vissiin sponssit nostaneet kynnystä päävalkun potkuihin sen verran korkealle, että 1600:kin lähtee ennemmin vaikka huulta purren Espanjaan golfaamaan kuin pistää seuran konkkaan.Eiköhän Pennekin saa vielä tässä kuussa vanhaan malliin kukituksen jälkeen kenkää kun ei noudattanut aikaisemmin sovittua pelipaikatonta pelitapaa!
Jännä juttu, omiin silmiin Jaatinen oli ihan turhake TPS-matsissa. Toki koko joukkue oli siinä pelissä aivan paska, että ehkä seura teki kaltaisekseen tms.Jaatinen nostettava ylös näistä junnuista. Tykkään enemmän kuin Hutusta, Alirannasta tai Tohilasta. On pelinopeudeltaan näistä nuorista kaikkein eniten ns. valmis liigan tempoon.
Ei yllätä, kun on KalPan juniorikoulun käynyt vaikka IPK kasvatti taisi ollakin. Oli muuten viime kaudella KalPan U20 joukkueen kapteeni ja paras pistemies. Ollut myös useana muuna juniorikautena kapteeni.Jaatinen nostettava ylös näistä junnuista. Tykkään enemmän kuin Hutusta, Alirannasta tai Tohilasta. On pelinopeudeltaan näistä nuorista kaikkein eniten ns. valmis liigan tempoon.
Vertailu olikin junnujen välinen.Jännä juttu, omiin silmiin Jaatinen oli ihan turhake TPS-matsissa. Toki koko joukkue oli siinä pelissä aivan paska, että ehkä seura teki kaltaisekseen tms.
Ok, täytyy pitää silmällä! Itselle Aliranta on näyttänyt kokonaisvaltaisesti parhaalta tuosta porukasta, etenkin av:lla jo pätevä.Vertailu olikin junnujen välinen.
Persson oli parhaimmillaan mitä olen nähnyt vaikka pari paskaa ratkaisua edelleen teki. Jokisen laittaisin vähemmälle vastuulle, tänäänkin aiheutti ensimmäisen maalin ja oli pari muutakin tilannetta, joissa ei oikein ollut ajatus mukana. Pienempi vastuu olisi ehkä parempi itsensäkkin kannalta. Pulkkisen asenne kun Suomi alkoi heilutteleen raajojaan oli aivan mahtava, nyrkki kultakypärään. Tätä asennetta lisää.Niin minäkin. Viimein oli sitä asennetta, taistelua (Perssonin laitavääntö lopussa jäi mieleen, oli kuin teurastaja sian kimpussa) ja järkevää pelaamista, kuin pelkkää pitkää päätyyn, kun kaikki seisoo paikallaan.
Oli kyllä kauden paras matsi, Ilves oli ajoittain jopa ihan jaloissa. Vaikka miten siinä leirissä väitettiin, että JYPin ei tarvinnut tehdä mitään, niin höpöhöpö, onnistuttiin tappamaan se Ilveksenkin peli, siksi se oli niin kuraa.
Se on aika iso suoritus!
2 peliä putkeen paljon yksinkertaisempaa peliä ja kas kummaa ku toimii ja alkanu löytyä toimivampia kenttiä
Pelin yksinkertaistamisesta olen aikaisemmin kirjoittanut... Mutta tää oli valitettavasti "väärällä" pelitavalla voitettu, vai mitä Seppänen? Eiköhän Pennekin saa vielä tässä kuussa vanhaan malliin kukituksen jälkeen kenkää kun ei noudattanut aikaisemmin sovittua pelipaikatonta pelitapaa!
Tässä on nyt oikeasti ihan sauma viikonloppuna kiivetä muiden kyytiin, niin vähempää ei voisi kiinnostaa mikään saatanan huikea strategia millä saamme sellaisen edun jolla voittaisi kaikki NHL-seuratkin
Itse en ole pelitapaekspertti, joten luotan teidän näkemykseenne, että kapteeni Erosen toivomuksen mukaan on yksinkertaistettu peliä. Paremmalta se ainakin näyttää, kiekko liikkuu, peli etenee ja tulee paikkoja + tulosta.Onneksi vissiin sponssit nostaneet kynnystä päävalkun potkuihin sen verran korkealle
hah! katsoinkin, että onko siellä joku Gudas kehissä, mutta Perssonilla oli tiikerinsilmäilta.Perssonin laitavääntö lopussa jäi mieleen, oli kuin teurastaja sian kimpussa
Juuri näin! Ei tullut jäähyä ja jos tulisikin salomonin tuomio, niin se olisi OK Jypille kun pakit osoittaa kovuutta ja vastustajan kultakypärä olisi 2 minsaa kiehumassa boksissa. Sama kuin sen Klingsbergin tuomion kanssa.Pulkkisen asenne kun Suomi alkoi heilutteleen raajojaan oli aivan mahtava, nyrkki kultakypärään. Tätä asennetta lisää.
Suorastaan harmittaa että en päässyt eilen paikanpäälle. En ole hetkeen odottanut peliä näin. Huomenna Mikkeliin kun en Hippokselle lauantainakaan pääse.Vieläkin tuntuu hyvälle tuo Ilves voitto. Hienoa mennä hallille taas lauantaina. Ja toki vielä hienompaa jos pelataan perjantaina hyvä vieraspeli.