Idiootti kun olen, niin en ymmärtänyt :D voitko selventää xd?Sellasen tajusin tässä tilinpäätösdokumenttia ihmetellessä, että 2025 strategian digiosuudessa menee nyt aika lujaa. Vähän ehkä kaipaan vakuutteluja siitä, että olisi ihan suunniteltua.
Idiootti kun olen, niin en ymmärtänyt :D voitko selventää xd?Sellasen tajusin tässä tilinpäätösdokumenttia ihmetellessä, että 2025 strategian digiosuudessa menee nyt aika lujaa. Vähän ehkä kaipaan vakuutteluja siitä, että olisi ihan suunniteltua.
JYP 2025 strategian yksi kolmesta kulmakivestä on "vahva digissä". Sanoisin, että hyvin masinoitu tällä hetkellä.Idiootti kun olen, niin en ymmärtänyt :D voitko selventää xd?
Aa joo :D Ei aivot oikein toimi, tullut juotua varmaan 2 litraa kahvia tänään.JYP 2025 strategian yksi kolmesta kulmakivestä on "vahva digissä". Sanoisin, että hyvin masinoitu tällä hetkellä.
Siellä on toimistolla ymmärretty, että paljon esillä = vahva, eli kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta.JYP 2025 strategian yksi kolmesta kulmakivestä on "vahva digissä". Sanoisin, että hyvin masinoitu tällä hetkellä.
Kiitos Sami! Et usko miten paljon uskoa nämä tuovat tällä hetkellä tulevaisuuteen.Jotain positiivista kerrankin.
"Olisi hienoa käydä siellä vielä mestaruus voittamassa. Se olisi täydellisin lopetus uralle. Ura päättyisi sinne, mistä se on lähtenytkin, JYPissä Suomen mestaruuden keväällä 2012 voittanut Vatanen haaveilee."
Leijonasankari Sami Vatanen haaveilee pääsevänsä JYPiin Leijonasankari Sami Vatanen haaveilee pääsevänsä JYPiin
"Joo, tervetuloa try-outille."Jotain positiivista kerrankin.
"Olisi hienoa käydä siellä vielä mestaruus voittamassa. Se olisi täydellisin lopetus uralle. Ura päättyisi sinne, mistä se on lähtenytkin, JYPissä Suomen mestaruuden keväällä 2012 voittanut Vatanen haaveilee."
Leijonasankari Sami Vatanen haaveilee pääsevänsä JYPiin Leijonasankari Sami Vatanen haaveilee pääsevänsä JYPiin
"Hold my beer." - SeppänenPositiivista, että JYP:stä ei ole tullut (vielä) tänään yhtään negatiivista uutista
Huomenna jos tulee voitto, olisitko valmis käymään JYPin piikkiin kaikissa kauden lopuissa otteluissa?Jyp on voittanut tällä kaudella kaikki pelit, joissa olen ollut paikalla. Huomenna olen Tampereella.
Nopeammin se kannu olisi kädessä kuin näin jatkamalla. Näin jatkamalla menee viisi vuotta lisää hukkaan ennen kuin ollaan divarissa.
No miksei, jos joku paikkaa ja pitää rouvalle seuraa pelireissujen ajan :)
Älä perkele mee puhumaan tollasia. Kohta on kotiovella jonoksi asti kiimaisia miehiä.No miksei, jos joku paikkaa ja pitää rouvalle seuraa pelireissujen ajan :)
Juhlakauden alamäki alkoi case Severl Lahtisesta joka jatkui sitten valmentajasekoiluna.
Ollaan tehty asioita väärin? Varmasti.
Onko asiat mennyt päin helvettiä? Kyllä.
Onko JYP ansainnut kaiken sen paskan medialta mitä on saanut? Kyllä.
Mutta nyt riittää. Media haistaa vereen ja kirjoittaa "kriisiseurasta", koska tämä negailu on yksinkertaisesti helpompaa kun lähteä kirjoittaa versus, että tehtäisi tutkivaa journalismia esim mielenkiintoisten henkilökuvien muodossa. Media haluaa myös lietsoa tätä kierrettä, koska se on heille eduksi.
Ymmärrän myös fanina tämän negailun, mutta vittu nyt riittää. On ollut JYPiä ennen näitä pelaajia ja näitä omistajia ja on JYPiä myös tämän jälkeen. Kuitenkin kannattajilla ei ole mitään 1+1 soppareita jossa voidaan vaihtaa jengiä - me ollaan pysytään.
Vaikka on ollut paskaa, niin seura tarvitsee meitä kannattajia ja meidän tukea.
Ymmärrän toki tämänkin. Mutta minulla on kaksi pääpointtia minun filosofiassa:Jokainen tietysti tekee omat arviot. Mun mielestä tälle touhulle ei voi laittaa sillä lailla suitsia että nyt riittää, jos ei kerta riitä.
Ei tietysti samoja asioita kuulu uutisoida uusina, eikä pyörittää samaa juttua tavallaan koko ajan uudelleen. Mutta kun tässä on ihan JYP.n toimesta onnistuttu tuottamaan uutta materiaalia.
Varmasti faneilla tosi positiiviset fiilikset kun faneja on hellitelty mm. sillä että makkarat ei ole ihan joka erätauolla loppuneet. Uusia pelaajia ei sitten olekaan tullut vaikka kesästä asti joukkue näyttänyt hieman vajaalla ja etenkin muutaman hyökkääjän poistumisen jälkeen.
No mutta jokainen tekee sen minkä parhaaksi näkee.
Yksi välikevennys tähän kohtaan:
- Kaipaa vähän niitä aikoja jolloin tuomarilinja, sen kritisointi, ja siihen liittyvät väittelyt et menikö se jäähy nyt oikein vai ei oli suurimpia syitä, miksi pelipäivä meni pilalle.
Kyllä minusta Petman ja Vidgren ovat ihan tarpeellisia pelaajia. Varsinkin Vidgren alivoimalla hyvä. Petman ajaa hyvin maalille ja joskus tulee jäähyjä noista. Samaa mieltä, että noita miehiä tarvitaan. Välillä toki saa osua maaliinkin :), ne on tärkeitä maaleja.Tuli kattottua nostalgiahuruissa 2009 kevään pätkiä. Selostaja mainitsi että Raksilassa pelatussa toisessa finaalissa oli eräällä Filip Riskalla alla 33 pelin putki ilman tehopisteitä. Että kun paljon on parjattu näitä 0+0 Peetmaneja ja Vidgrenejä (osin syystäkin) niin sotureitakin tarvitaan. Tai ainakin tuon ajan kiekossa tarvittiin, onhan siitä jo aikaakin 15 vuotta. En tiedä mutta ehkä tää posiketjuunkin sopii, jotta myös kiikarimies voi olla joukkueelle arvokas roolituksen ja kaiken muunkin osuessa jengoilleen.
Tosin sitten jos mentäis negaketjun puolelle, voi samaan hengenvetoon todeta että eipä tuollaista soturiasennetta ole JYPissä nähty vuosikausiin. Tähän voisi luetella vaikka mitä, mutta eniten harmaita hiuksia varmaan aiheuttaa tuo munattomuus ja avoimet ovet omalla maalinedustalla.
Oletko muuten ihan 100% varma?Ymmärrän myös fanina tämän negailun, mutta vittu nyt riittää. On ollut JYPiä ennen näitä pelaajia ja näitä omistajia ja on JYPiä myös tämän jälkeen.
JYPin alivoima huitelee umpisurkeissa 71% tehoissa ja kyllä Vidgrenkin katseli aika montaa Jukuri-maalia läheltä.Kyllä minusta Petman ja Vidgren ovat ihan tarpeellisia pelaajia. Varsinkin Vidgren alivoimalla hyvä. Petman ajaa hyvin maalille ja joskus tulee jäähyjä noista. Samaa mieltä, että noita miehiä tarvitaan. Välillä toki saa osua maaliinkin :), ne on tärkeitä maaleja.