Itse olen päässyt jo hyväksynnässä sille tasolle, että olen kääntynyt huutamisen, itkun, masentumisen jälkeen jo huumorin puolelle. En tiedä vielä itsekkään lasketaanko sarkasmin puolelle, mutta tänään lähinnä nauratti.
Itse pääsin JYPin pelien seurannassa ja lopputuloksissa tähän huolettomaan mukavaan 'ei-niin-vituttavaan' flow-tilaan jo vuodenvaihteessa kun tajusin että tää kausi oli tässä!
Mukava tänne on kirjoitella ja lukea muiden hienoja kirjoituksia ja yrittää ymmärtää kunkin näkökantoja vaikken niitä kaikkia pysty allekirjoittamaankaan.
Suosittelen kaikkia viimeistään nyt päästämään jo irti tästä kaudesta ja kiduttamasta itseään ja suuntaavaan katseensa ja mielenkiintonsa polemiikkeineen ensikauteen ja tulevan kasattavan joukkueen rosteriin.
Mielenkiintoa ja "viihdettä" yleisölle lisää vielä se että mitä kaikkea mielenkiintoista tässä JYP-nimisen organisaation johdossa ja valmennuksessa tulee vielä kevään/alkukesän aikana tapahtumaan!
Tämähän on tähänmennessä ollut jo parempaa ja tapahtumarikkaampaa kuin keskivertokomediassa, ja on saanut isoimman vitutuksen mentyä hymyn ja naurun huulille varmasti monille niinkuin minullekkin huumori meemeineen.
Kiitos niistä!
'Go on' Seppänen & Viitanen & Hämäläinen, pystytte vielä varmasti parempaankin, vain Mestis ja taivas on teille tomppeleille rajana!
Nautitaan !!!