1000 Lakes
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jyp
Jotain posia tähän päivään,
Tänä vuonna ei olla hävitty yhtäkään peliä!
Tänä vuonna ei olla hävitty yhtäkään peliä!
Joo, jos JYP saa tehtyä maalin, niin tietää, että seuraavassa vaihdossa kolisee omiin. Perusasioita painottaa Heiskanen ja hyvä niin, koska ne todella on hukassa.Seuranjohto/valmennus oli oikeassa, nyt on HAUSKAA! en muista milloin olisin viimeksi nauranut näin paljon. Sellaista puuhastelua tuo JYPin pelaaminen, silkkaa komediaa.
Seuranjohto/valmennus oli oikeassa, nyt on HAUSKAA! en muista milloin olisin viimeksi nauranut näin paljon. Sellaista puuhastelua tuo JYPin pelaaminen, silkkaa komediaa.
Seuranjohto/valmennus oli oikeassa, nyt on HAUSKAA! en muista milloin olisin viimeksi nauranut näin paljon. Sellaista puuhastelua tuo JYPin pelaaminen, silkkaa komediaa.
En oo uskonnollinen ihminen, mutta kuulostaa ihan järkevältä :DNiin ja ei oikeastaan edes vituta enää. Jumala rankaisee nyt Seppästä ja Viitasta teoistaan :D
Minulla on varmaan yli 100 JYPin paitaa, olen oman osani tehnyt. Seuran olisi pikkuhiljaa aika suorittaa, matsimakkara maistuisi toki aina. En "valitettavasti" ole hallilla.Osta fanipaita ja erätauolla makkara. Saat tuettua seuraa.
Minulla on varmaan yli 100 JYPin paitaa, olen oman osani tehnyt. Seuran olisi pikkuhiljaa aika suorittaa, matsimakkara maistuisi toki aina. En "valitettavasti" ole hallilla.
Fanipaitoja siellä kait vielä myynnissä hallilla fyysisesti raporttien mukaan vielä on, makkarat varmaan homehtuneet varastoon.No voi olla että molempien ostaminen rahalla on tällä hetkellä haasteellista.
Onkohan niitä makkaroita enää ekalla erätauolla jäljellä?Osta fanipaita ja erätauolla makkara. Saat tuettua seuraa.
Viimeinen käyttöpäivä meni 31.12.2023Onkohan niitä makkaroita enää ekalla erätauolla jäljellä?
Jep. Varovaisen arvion mukaan peli parani ensimmäiseen erään verrattuna.Toinen erä JYPiltä hyvää tekemistä. Mies liikkui ja kiekko liikkui. Maalipaikkoja luotiin.
Oho, aika rohkea arvio.Jep. Varovaisen arvion mukaan peli parani ensimmäiseen erään verrattuna.
Ei se ensimmäinen eräkään ihan paska ollut, jos unohtaa 5 päästettyä maalia ja muistaa JYPin kaksi tehtyä maalia. Silloinhan me johdettaisiin jo 3-0.Jep. Varovaisen arvion mukaan peli parani ensimmäiseen erään verrattuna.