Positiivisuusketju

  • 1 337 745
  • 9 658

koutsikaitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse olin edellä kehuttujen lisäksi myös hyvin tyytyväinen Welshin pelisuoritukseen. Tästä miehestä ei kyllä hevin luovuta, hänestä saadaan vielä paljon iloa jatkossa. Odotan ensikautta innolla...
Ja Pohjois-Amerikassa voimistunut & pelirutinoitunut Honksi on jo nyt kuin eri mies edelliseen JYP-kauteensa verrattuna! Erittäin hyvä sainaus jo ennestäänkin vahvaan puolustusrosteriin ja tulee vielä parantamaan peli peliltä.
Me like !!!
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Työukko ei ainakaan nähnynnä vaikken viinaa ollut ottanut tippaakaan.
Ehkä se johtuikin siitä? Korjataanko asia tänään?

En minäkään nähnyt, mutten epäilekään. Hienosti kyllä siinäkin tapauksessa laittoi kroppaa likoon virheen paikatakseen, jos näin oli.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Ai että lauantai ja tiedossa Tapparan nöyryytys heidän kotiluolassaan, voiko tämän positiivisempaa ollakaan!
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
No ei voi ainakaan näin ennen peliä, mutta pelataas ekaks niin sitten näkee hyytyykö hymymme !?
Justhan näytin että voi :D tottakai tää on meidän peli en ymmärrä jos nähdään mitään muita vaihtoehtoja!
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikö kukaan oikeasti nähnyt, että Perttu itse aiheutti tuon tilanteen syöttämällä suoraan vastustajan lapaan? Toki pelastus oli vähintä mitä voi tehdä tuossa tilanteessa.
Joo Perttu meni vähän paniikkiin, kun kaksi HIFK:n karvaajaa oli tulossa iholle kiinni. Siinä olisi ollut mahdollisuuksia muihinkin ratkaisuihin, mutta kiire tuli ja yritti heittää roikkua keskialueelle, jonka HIFK nappasi ilmasta kiinni.

Virhe kyllä, mutta ei mikään valtava emämunaus, vaikka siitä paha paikka syntyikin. Ja hienosti paikkasi oman virheensä.

Jokainen pelaaja tekee virheitä, eikä oman virheen paikkaus hienolla suorituksella vähennä sen suorituksen arvoa ollenkaan. Ihan sama kuka sen virheen tekee, niin hieno suoritus on silti hieno suoritus. Väitän, että suurin osa pelaajista ei tuossa tilanteessa olisi pystynyt omaa virhettään samalla tapaa paikkaamaan.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

TyöUkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ehkä se johtuikin siitä? Korjataanko asia tänään?

En minäkään nähnyt, mutten epäilekään. Hienosti kyllä siinäkin tapauksessa laittoi kroppaa likoon virheen paikatakseen, jos näin oli.
Niin, moni asia on kyllä mennyt pilalle kun on ollut selvistä päin. Moni hauska ja onnekas asia on tapahtunut alkoholin ansiosta. Tekis mieli ottaa mutta muutaman pienen lapsukaisen ansiosta pidetään pää tänäänkin selvänä. Ja kylmänä. Annetaan lapsille raitis lapsuus mutta jahka kasvavat isoiksi, hankkii tämä työukkoisukki kausikortin ja vetää humalan joka ainoassa viikonlopun kotipelissä.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin, moni asia on kyllä mennyt pilalle kun on ollut selvistä päin. Moni hauska ja onnekas asia on tapahtunut alkoholin ansiosta. Tekis mieli ottaa mutta muutaman pienen lapsukaisen ansiosta pidetään pää tänäänkin selvänä. Ja kylmänä. Annetaan lapsille raitis lapsuus mutta jahka kasvavat isoiksi, hankkii tämä työukkoisukki kausikortin ja vetää humalan joka ainoassa viikonlopun kotipelissä.
Kuulostaa meikäläisen polulta ja oikea päätös! Tosin kausikorttia ei enää ole.
 

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Niin, moni asia on kyllä mennyt pilalle kun on ollut selvistä päin. Moni hauska ja onnekas asia on tapahtunut alkoholin ansiosta. Tekis mieli ottaa mutta muutaman pienen lapsukaisen ansiosta pidetään pää tänäänkin selvänä. Ja kylmänä. Annetaan lapsille raitis lapsuus mutta jahka kasvavat isoiksi, hankkii tämä työukkoisukki kausikortin ja vetää humalan joka ainoassa viikonlopun kotipelissä.
Mulla taas niin päin että lähes kaikki nuoruudessa meni pieleen alkoholin takia. Selvin päin olen kokenut vain hyviä asioita. Joten olen lopettanut juomisen lähes kokonaan mutta silloin tällöin mukava ottaa 1-2. Enkä aio aloittaakaan enää kun en näe siinä mitään järkeä.
 

TyöUkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulla taas niin päin että lähes kaikki nuoruudessa meni pieleen alkoholin takia. Selvin päin olen kokenut vain hyviä asioita. Joten olen lopettanut juomisen lähes kokonaan mutta silloin tällöin mukava ottaa 1-2. Enkä aio aloittaakaan enää kun en näe siinä mitään järkeä.
Tottahan tuo on. Aikaisemmat kommenttini olikin puoliksi huumoria. Alkoholi on pilannut monia asioita. Kohtuullisesti nautittuna vallan mainio keksintö.
 

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Tottahan tuo on. Aikaisemmat kommenttini olikin puoliksi huumoria. Alkoholi on pilannut monia asioita. Kohtuullisesti nautittuna vallan mainio keksintö.
Juu ja oikeastaan sillä miten kukakin alkoholin kontribuution omaan elämäänsä näkee ei ole minulle mitään väliä.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Pidin yhtäkin pistettä isona ihmeenä tältä viikolta, tuli kuusi. Kiitos JYP!
 
Suosikkijoukkue
JYP, Colorado Avalanche #8 #32 #91 #96
-6pisteen viikko liigan mestarisuosikeista
-Joukkueen peli-ilme ja logolle taistelu
- 1 erän 5v3 alivoima
- Puolustuspelaaminen ja tiivis pakka
- Veini
- Reijon syöttö nikun maaliin
- Welshin avausmaali,Vainion avauspiste
- Ylivoima
- 3 ja 4 ketju + Petman maaliputkessa
- Joukkue suorittaa hyvin 4 ketjun voimalla ja näyttää hitsautuvan yhteen kokoajan paremmin
Vittu me ollaan hyviä!!
 

JJLehto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ipaa vastaan, joka on tähän sarjaan mestarikandi, pärjätään maalivahtipelissä ja oman pään puolustamisessa helvetin hyvin. Paradoksaalisesti meidän ongelma on hyökkääjistön syvyyden puute. Liian harva ketju pystyy vastaamaan Ipan haastetasoon. Jerry et al pystyy pelit ratkomaan ihan ketä vastaan vaan.

Positiivisen tästä tekee sen, että syvyyden rakentamisen pitäisi olla helpompaa kuin kärkiheppojen haku. Tuollaista nykyisen kaltaista pakistoa me ei hetkeen tulla saamaan tulevilla kausilla, nyt siirtorajalla all-in artisteihin 2-3 kpl niin vain taivas on rajana...

Ajatelkaa jos Estephan olisi ollut tasoltaan edes lähellä Kodytekkiä ja Seve pelaisi vielä...
IFK ja Tappara tartaniin, superkova suoritus. Märkäuni olisi 1-2 vahvistusta...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös