BC:n passi oli törkeän hieno, mutta ylipäätään kiekko liikkui siinä todella hienosti Honka -> Perttu -> BC -> JM.Tyhjiin pääsi laittamaan, BC antoi hienon passin, oli kyllä hienosti noussut tontille.
Tästä on hyvä jatkaa Tapparan kaatoon
Lapsellista touhua. Mitä muuta voisi odottaakaan? Mutta se parhaiten nauraa ja niin edelleen.Mahtava tunnelma! Ennen peliä Hifkifanit lällättelivät ja mollasivat, mutta mites kävi? Maistuu!
Parasta Valtraa kehiin, niin selvitään kaikkien kuoppienkin yli.Ollaan oikealla tiellä, vielä vaaditaan että auto on oikea.
Totta! Ei mopolla moottoritielle. Eikä edes autolla vaan VALTRA:lla prkl!Parasta Valtraa kehiin, niin selvitään kaikkien kuoppienkin yli.
Perttu on kyllä onnistunut erittäin hyvin ja jotenkin peruspelaaminen näyttää peli peliltä kypsemmältä, jokaisella osa-alueella. Vasta liigauran ensimmäisiä pelejä mennään ja vaikka se avausmaali on edelleen tekemättä, niin 30 pinnan vauhdissa ollaan. Hyvä hyvä.Pertusta on kasvamassa kyllä erinomainen sentteri liigatasolle. Tulee olemaan kova parin vuoden päästä.
Nuo halloween härpäkkeet pois ja ainoastaan logo punaisella niin jumalauta. Siinä se on!! Täydellisen yksinkertainen ja kaunis.Siis tuo koko-musta on ehkä parasta ikinä. Aivan upeeta.
Itse vähän epäilin, että onkohan Perttu liigatason pelaaja, mut voin myöntää, että olin väärässä ja hyvä niin. Tuossa jos ois vielä ollut vähän tehokkaammat laiturit, niin pisteitä olisi vielä paremmin :)Perttu on kyllä onnistunut erittäin hyvin ja jotenkin peruspelaaminen näyttää peli peliltä kypsemmältä, jokaisella osa-alueella. Vasta liigauran ensimmäisiä pelejä mennään ja vaikka se avausmaali on edelleen tekemättä, niin 30 pinnan vauhdissa ollaan. Hyvä hyvä.
Eikö kukaan oikeasti nähnyt, että Perttu itse aiheutti tuon tilanteen syöttämällä suoraan vastustajan lapaan? Toki pelastus oli vähintä mitä voi tehdä tuossa tilanteessa.Erittäin isona plussana Pertun huikea, mieletön ja voimaannuttava torjunta toisessa erässä. Lämmittää mieltä nähdä myös kuinka kerrankin muutkin onnistuivat, eikä olla vain Turkulaisen ja Nikun varassa. Olen positiivisesti yllättynyt.
Olen ymmärtänyt, että Perttu edelleen kehittää itseään pelaajana. Virheitä sattuu, eikä niitä pääse aina samassa pelissä paikkaamaan. Nyt Perttu pääsi. Pelasi tilanteen loppuun asti ja sai mahdollisesti pisteet pysymään Jyväskylässä.Eikö kukaan oikeasti nähnyt, että Perttu itse aiheutti tuon tilanteen syöttämällä suoraan vastustajan lapaan? Toki pelastus oli vähintä mitä voi tehdä tuossa tilanteessa.