Positiivisuusketju

  • 1 337 745
  • 9 658

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
- Veini
- J. Malinen
- Viime hetken voittomaali
- Petmanin ja Tohilan maalit
- Pidin isona yllätyksenä edes pistettä mutta tulikin kolme! Voi kun huomenna tulis lisää.
 

SempreJYP

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Christoffer isoin plussa. Toisessa erässä jo hämmensi pariin otteeseen ja kolmannessa ratkaisi pelin syötöillään. Jospa hän saisi pikkuhiljaa loukkaantumisen tuoneet ruosteet karistettua pois.

Hieno tapa voittaa viime hetkien upealla maalilla. Hyvä esitys koko joukkueelta, erityismainintana kolmosketju; Tohila parantaa peli peliltä, Perttu oli todella energinen ja suorastaan loistava, ja Roobakin näytti tänään parastaan.

Lisäksi hallissa oli erinomainen tunnelma, kiitos JYP ja Jyväskylä!
 

Janilzki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Forza Azzurri
Eiköhän nyt paineta hurmiotilassa huomenna vielä tappara nurin ja sitten jospa niitä vahvistuksiakin alkaisi pikkuhiljaa tulemaan. Huomenna mahdollisuus olla sarjataulukossakin jo ihan hyvillä paikoilla kyttäysasemissa.
 

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Kun muuan Lahti kaatuili JYP voitti, kun muuan BC käy lämmöllä, JYP voittaa =) No aiheeseen.. positiivista on se että jonkinlaista suorituskykyä (keskikasti) on jo näin vajavaisella hyökkäyksellä. Entä jos tähän saisi kaksi (2) tulosketjun hyökkääjää lisää? Ollaan oikealla tiellä, vielä vaaditaan että auto on oikea.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
- Perttu erityisesti, mutta koko 3. ketju myös
- Braden "JYP's coming baby" Christoffer
- MalisJarkko
- Veininkiä
- Onnistumiset laajemmalla rintamalla, näitä tarvitaan
- Ylipäätään peli-ilme 3. erässä

Pari viikkoa sitten hämmästelin, miksi Tohila ajoi Heljangon edelle peluutuksessa. Nyt täytyy sanoa, että Tohila tuntuu vain parantavan kokoajan peliään. Hyvä veto valmennukselta. En mikään nero ole näissä, mutta onko sitten tuossa laidalla pelaamisessa noin iso vaikutus vai onko enempi vaan sitä, että on nyt vaan päässyt paremmin sisään peliin. Yhtäkaikki, tärkeää että on saanut otetta. Samoin nostettava vielä Perttu, joka aihetti isoja epäilyksiä ennen kauden alkua. On kyllä kehittynyt ja vetänyt hienosti. Juonikas ja käyttää mielestäni nyt jo kokoaan hyvin hyödyksi monissa tilanteissa.

Hieno peli, huomenna (tänään) mennään taas. Kyllä me Tampereelta voitto kairataan, jospa tällä kertaa se ensimmäinen varsinaisella tuolta Nokialta.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pertusta on kasvamassa kyllä erinomainen sentteri liigatasolle. Tulee olemaan kova parin vuoden päästä.
Perttu on kyllä onnistunut erittäin hyvin ja jotenkin peruspelaaminen näyttää peli peliltä kypsemmältä, jokaisella osa-alueella. Vasta liigauran ensimmäisiä pelejä mennään ja vaikka se avausmaali on edelleen tekemättä, niin 30 pinnan vauhdissa ollaan. Hyvä hyvä.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Perttu on kyllä onnistunut erittäin hyvin ja jotenkin peruspelaaminen näyttää peli peliltä kypsemmältä, jokaisella osa-alueella. Vasta liigauran ensimmäisiä pelejä mennään ja vaikka se avausmaali on edelleen tekemättä, niin 30 pinnan vauhdissa ollaan. Hyvä hyvä.
Itse vähän epäilin, että onkohan Perttu liigatason pelaaja, mut voin myöntää, että olin väärässä ja hyvä niin. Tuossa jos ois vielä ollut vähän tehokkaammat laiturit, niin pisteitä olisi vielä paremmin :)
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Erittäin isona plussana Pertun huikea, mieletön ja voimaannuttava torjunta toisessa erässä. Lämmittää mieltä nähdä myös kuinka kerrankin muutkin onnistuivat, eikä olla vain Turkulaisen ja Nikun varassa. Olen positiivisesti yllättynyt.
Eikö kukaan oikeasti nähnyt, että Perttu itse aiheutti tuon tilanteen syöttämällä suoraan vastustajan lapaan? Toki pelastus oli vähintä mitä voi tehdä tuossa tilanteessa.
 

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelipaikallinen JYP, Ukrainan maajoukkue
Eikö kukaan oikeasti nähnyt, että Perttu itse aiheutti tuon tilanteen syöttämällä suoraan vastustajan lapaan? Toki pelastus oli vähintä mitä voi tehdä tuossa tilanteessa.
Olen ymmärtänyt, että Perttu edelleen kehittää itseään pelaajana. Virheitä sattuu, eikä niitä pääse aina samassa pelissä paikkaamaan. Nyt Perttu pääsi. Pelasi tilanteen loppuun asti ja sai mahdollisesti pisteet pysymään Jyväskylässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös