Positiivisuusketju

• 1 458 317
  • 10 564

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Ihan sama ketkä pelaa, posit annan jos kolmen pisteen voitto otetaan, tavalla ei väliä.

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
+ Kaivattu 3 pisteen voitto. Tappiolta tasoihin ja voittoon.

+ Jormakan paluu. Hieno esityö tasoitusmaaliin. Luistin liikkuu edelleen vaikka mies itse sanoi, että jaloissa oli piimää.

+ Ojantakanen. Ojis tietää miten maaleja tehdään.

+ Vitols.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Vitols <3

(1)
  • Tykkää
Reactions: KOLT

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Paskaahan peli oli, mutta kuten sanoin jos 3p tulee olen tyytyväinen. Mennään siis sillä

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
-Vitols
-Jormakan paluu
-Ojantakanen
-Jokinen(voi kun antaisi pikkusen enemmän samanlaisia temppuja jäällä kuin isänsä)
Mulle selvis tänään, että Roni Jokinen on Jyrkkä Jokisen poika. Vaikuttaa kiltimmälle pelaajalle kuin isänsä oli. Vai onko junioreissa ollut myös ärsyttäjän lahjoja?

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Vitolsin hyvät otteet on kyllä erinomainen asia Veininkin kannalta. VV yleensä saanut parasta pöytään, kun joutunut oikeasti näyttämään osaamistaan ja ykkösmaalivahdin asema ei ole varma. Toivottavasti siis nytkin Vitolsin hyvät otteet saa myös Veinin siihen liekkiin mihin me tiedämme hänen parhaimmillaan pystyvän.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hankala alkukausi loukkaantumisten, kovien Vastusten ja väljän tahdin vuoksi alkaa olla takana. Saa nähdä päästäänkö peliin paremmin kiinni, kun tahti on tiukempi.

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Oliko Jyrki Jokinen sitten ilkeä pelaaja? Minä luulin ensiksi Roni Jokisen olevan Arto "Sika" Jokisen jälkeläisiä, mutta ei ollutkaan. Ilmeisesti Jyrkikin oli sitten jonkinlainen hämmentäjä?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy