Taas kerran ärsyttää, että tykkää nappia voi painaa vaan kerran. BOOMSHAKALAKA!Pelipäivä ja Jormakka pelaa!
Ihanaa saatana!Pelipäivä ja Jormakka pelaa!
Tarkki-Vehviläinen 2016.Edellisen kerran kun meillä on ollut yhtä kova maalivahtikaksikko nostettiin pyttyä keväällä.
Mulle selvis tänään, että Roni Jokinen on Jyrkkä Jokisen poika. Vaikuttaa kiltimmälle pelaajalle kuin isänsä oli. Vai onko junioreissa ollut myös ärsyttäjän lahjoja?-Vitols
-Jormakan paluu
-Ojantakanen
-Jokinen(voi kun antaisi pikkusen enemmän samanlaisia temppuja jäällä kuin isänsä)
Aika lievä ilmaus.Oliko Jyrki Jokinen sitten ilkeä pelaaja? Minä luulin ensiksi Roni Jokisen olevan Arto "Sika" Jokisen jälkeläisiä, mutta ei ollutkaan. Ilmeisesti Jyrkikin oli sitten jonkinlainen hämmentäjä?
Oli. Mahtava peluriOliko Jyrki Jokinen sitten ilkeä pelaaja? Minä luulin ensiksi Roni Jokisen olevan Arto "Sika" Jokisen jälkeläisiä, mutta ei ollutkaan. Ilmeisesti Jyrkikin oli sitten jonkinlainen hämmentäjä?
Oli. Ihana pelaaja omassa joukkueessa.Oliko Jyrki Jokinen sitten ilkeä pelaaja? Minä luulin ensiksi Roni Jokisen olevan Arto "Sika" Jokisen jälkeläisiä, mutta ei ollutkaan. Ilmeisesti Jyrkikin oli sitten jonkinlainen hämmentäjä?