Tästä ne positiiviset uutiset lähtevät!J. Malinen kauden loppuun Jyväskylässä
Tästä ne positiiviset uutiset lähtevät!J. Malinen kauden loppuun Jyväskylässä
Loistavaa! Eihän Jarkko täällä ilman Rautakorpea olisi vaikka sisäänpäin tuleva pelaajaliikenne hänen takia katkesikin.J. Malinen kauden loppuun Jyväskylässä
Jumalauta jos tämäkin ois kustu. Hieno homma. Lupsakka savolainen joka hoitaa hommansa.J. Malinen kauden loppuun Jyväskylässä
Hyvä, onneksi oma ennuste ei toteutunut tämän osalta (että ei olisi jatkanut).J. Malinen kauden loppuun Jyväskylässä
Vähän veikkaan, että kolme pistettä ei harmita ketään kannattajaa, oli sitten posi- tai nega- tai tämänpäivän mukaisesti varauksettomassa tai muussa leirissä.Tänään pelataan ja on mahdollisuus ottaa 3pts ja antaa negailijoille vähän takaisin ja luoda uskoa porukkaan.
Mielenkiintoista nähdä pelin yleisömäärä. Perjantai ja HIFK ja kotijoukkue on koko kansan suurin puheenaihe. Rotat on jättänyt laivan, mutta kiinnostaako tavallista tallaajaa median ykkönen? Kiinnostaisi lähteä paikanpäälle aistimaan tunnelmaa ja 3pts voittoa.
Ton 7-1 oon laittanut tulosvetoon JYP:n osalta jo 1,5 kk. Jos nyt vaikka osuisTänään on se kuuluisa tuhannen taalan paikka: yleisöä riittänee kohusta huolimatta (tai johtuen?) ja vastassa HIFK pe-iltana. Nyt ei voida mennä enää puuttuvan harjoittelunkaan taakse samalla tapaa kuin aiemmin, ja junnuleijonatkin saatu takaisin kokoonpanoon.
Tästä sellainen 7-1 kotivoitto iloisesti rallatellen ja samalla kuitenkin jämäkästi joukkueena pelaten vois tehdä ihmeitä jatkoa ajatellen.
Koska ollaan positiivisuusketjussa, jätetään muut vaihtoehdot sikseen. *hymiö*
Nyt sitten pysyt kaukana sieltä hallilta! Tai no, voit tupakkapaikalla aistia tunnelmaa pikkupakkasessa.Oiskohan se sitten tänään Valtra käyntiin ja kaasu pohjaan niin että perävalot näkyy ja paska lentää Seppäsen naamalle? Samanlainen ja astetta terävämpi peli kun lauantaina niin pisteillä ollaan. Kutkutusta olisi hallille kaikesta tästä paskasta huolimatta. Huono puoli vaan on se että JYP on hävinnyt kaikki kotipelit, joita olen tällä kaudella ollut paikan päällä katsomassa.
No, JYP tuli hyvällä kiekonhallinnalla peliin, mutta taisi tulla HIFK myös takki auki, sen verran suoraksi sanottuna huonoja olivat.Jos JYP pelaa loppukauden kuten HIFK-pelin ekan erän, niin voittoja tulee 7-8 peliä kymmenestä. Täyttä dominanssia ja ehkä parasta peliä, mitä nähty vuosiin. Tuohan nyt oli aivan täysi vitsi, että tulostaululla on 0-1, mutta puhun nyt vain ja ainoastaan kenttätapahtumista. Mahtavasti on joukkue tullut peliin. Jos tällaisella pelillä sitten voitot pomppivat fortunan näyttäessä persettä vastustajalle, niin aivan sama. Tää on mun JYP!
Samoilla silmillä näin pelin kuin sinäkin. Kakkos- ja nelosketjut olivat omaan silmään parhaimmat tänään 5vs5 pelissä.Heh. Täällä ei varmasti haluta tätä kuulla, mutta väitän, että jos näin pelataan, alkaa voittojakin tulla.
Yksi peli on siitä epäreilu mittari, että se ei tilastollisesti riitä trendien analysointiin. Tänään pomppi HIFKille, mutta jos jaksettaisiin pitää tämä tsemppi päällä, hyviäkin tuloksia olisi luvassa.
Pisteet myös Nikun penkityksestä valmennukselle. Selkeästi riittää Heiskasella ainakin munaa vaatia kaikilta omaa parasta kentälle.
Saatan toki olla omassa analyysissäni täysin hakoteillä. Sitten korjataan. Mutta nyt tuntui, että pitkästä aikaa esim. Christoffer oli pelissä mukana.
Pelaajilta kaiken kohun keskellä voi välillä unohtua se, että vain he ovat siellä jäällä ja pelaavat sitä peliä.
Havaitsin itse selkeän muutoksen peli-ilmeen osalta. Katsotaan onko väärä analyysi, mutta itse koin näin.