Heikkilä on usein rasittavaa kuunneltavaa, mutta sen ei luulisi olevan tämän ketjun kamaa.Kaipaan Selostajaa takaisin...
Heikkilän itkeminen pilaa kaikki pelit, ei hetkeä etteikö jokin asia ole väärin, ja pokkaa vielä moittia Jypin peliä, ja koko ajan.
Nyt olisi aika vaihtaa...
Koskela on kyllä hyvä. Ansaitsee paikkansa.
Juu ei ole Lassilalla asiaa takaisin kokoonpanoon tällä menolla, tai niin ainakin luulis.
Noin 40 minuuttia jäällä oli hyvä JYP ja vieläpä sarjakärkeä vastaan. Siikanen oli todella hyvä, ottanut mallia ketjukavereistaan, teki kaikkea.
Myös Koskelan tekemistä on ilo katsoa, aika selkeä ero Lassilaan. Hänet voi laittaa auttamaan U20-joukkuetta. Vai saako pelata siellä, kun nuo liiton säännöt junnareiden pelikelpoisuutta koskien ovat vähintäänkin hämmentäviä?
Seve jatkaa taikojaan, itseluottamus ihan laittoman korkealla ja hyvä niin. Kapteeni Rooban kanssa toivat JYPin mukaan toisen erän alkuun.
Niku on kyllä ihan omalla tasollaan kiekollisena puolustajana. Alku kaudesta huutelivat flopiksi. Äijä näyttänyt epäilijöille miksi häntä hehkutettiin kauden alla Liigan parhaaksi. Otti toki koukkaamisesta kakkosen jatkoajalla, mutta seurasi vain tuomarilinjaa, kun Turkulainen koukattiin jään pintaan vain parikymmentä sekuntia aikaisemmin.
Kokonaisuutta onkin sitten hieman vaikeampi kehua. Taas todella heikko sisääntulo ja loppuen lopuksi jäi vain piste käsiin. Kohta alkaa tulla kiire jos mielitään edes sääli-playoffseihin.
Siikanen oli todella hyvä, ottanut mallia ketjukavereistaan, teki kaikkea.
En tiedä onko tämä osaltasi ironiaa vai ei, en pysty omalta tunnetilaltani nyt sitä tulkitsemaan. MUTTA jos kaveri pitää lapaasi kädessä / käsivarressa noin 10 sek ajan ja kaatuu, on oikea tuomio ymmärtääkseni mailasta kiinnipitäminen. Toki voi laittaa salomonin ja lopuksi juoda kahvit tuomarikopissa ja kuulla että "meni ihan hyvin" esimieheltään.Otti toki koukkaamisesta kakkosen jatkoajalla, mutta seurasi vain tuomarilinjaa, kun Turkulainen koukattiin jään pintaan vain parikymmentä sekuntia aikaisemmin.
Itse olen samaa mieltä, mutta ilmeisesti käytössä oleva sääntökirja ei. Tuomarit tuppaa tulkitsemaan noi sillä tavalla, että itse olet mailasi sinne työntänyt, joten olet syyllistynyt koukkaamiseen. Siksi siitä yleensä vihelletään koukkaamisesta kakkonen. Tällä kertaa vain kävi hyvä tuuri, että myös rikottu kärjisti tilannetta omalla tekemisellään normaalia enemmän. Vaikkei sillä loppujen lopuksi tuloksen kannalta merkitystä ollutkaan..En tiedä onko tämä osaltasi ironiaa vai ei, en pysty omalta tunnetilaltani nyt sitä tulkitsemaan. MUTTA jos kaveri pitää lapaasi kädessä / käsivarressa noin 10 sek ajan ja kaatuu, on oikea tuomio ymmärtääkseni mailasta kiinnipitäminen. Toki voi laittaa salomonin ja lopuksi juoda kahvit tuomarikopissa ja kuulla että "meni ihan hyvin" esimieheltään.
Kannattaa katsoa uudemman kerran videolta tuo. Tapparan pelaaja pitää Nikun lavasta kiinni, siis lavasta. En nyt tiedä miten tuosta jäähyä voi Nikulle mitenkään puhaltaa. Tuohan oli kuin ruotsalaiset pelaajat pahimpina vuosina!Itse olen samaa mieltä, mutta ilmeisesti käytössä oleva sääntökirja ei. Tuomarit tuppaa tulkitsemaan noi sillä tavalla, että itse olet mailasi sinne työntänyt, joten olet syyllistynyt koukkaamiseen. Siksi siitä yleensä vihelletään koukkaamisesta kakkonen. Tällä kertaa vain kävi hyvä tuuri, että myös rikottu kärjisti tilannetta omalla tekemisellään normaalia enemmän. Vaikkei sillä loppujen lopuksi tuloksen kannalta merkitystä ollutkaan..
Enpä jaksa yksittäistä tilannetta käydä etsimässä lähetyksestä. Luotan sanaasi.Kannattaa katsoa uudemman kerran videolta tuo. Tapparan pelaaja pitää Nikun lavasta kiinni, siis lavasta. En nyt tiedä miten tuosta jäähyä voi Nikulle mitenkään puhaltaa. Tuohan oli kuin ruotsalaiset pelaajat pahimpina vuosina!
Niin totta ja tuohan oli aivan yläkanttiin pelattu vieraspelien pistekeskiarvoon peilaten.Helvetin tärkeet 2 pistettä, vaikka se piste menikin. Katkes vieraspelien tappioputki ja jospa tuo lisää pontta niihinkin. Hienoa RG ja mukaan maalipörssin voittotaistoon tiukemmin.