En tiedä miten tulisen palopuheen Jukka piti kopissa tokalla erätauolla, mutta se toimi. Muistaako joku ne vuodet kun JYP suli aina kolmannessa erässä?
Pallero olen jo valmiiksi olemukseltani, mutta pitää myöntää, että olen saattanut negaviittaakin välillä sovitella. Posipallerot kuulostaa kyllä tavoittelemisen arvoiselta asialta elämään. Sitä kohti siis!Pitäskö meidän @Hiki-Pena perustaa semmonen "JYPin omat posipallerot" duo. Tuntuu välillä että kaikki "omat jätkät" on uppoamassa jypinfani -henkiseen melankoliaan ja valittavat kaikesta mitä jäällä tapahtuu.
HYVÄ JYP! Hieno kolmas erä ja hieno nousu ja hieno meno. Tykkään. Plus Seksi-seppo Lahtinen. Aijettä, UGH!
Jos 0-3 tappiolta nousu 5-3 voittoon viimeisessä erässä ei ole ihan joka päiväistä herkkua, niin ei taida olla tuokaan, että joukkue palaa jäälle kiittämään kannattajia.Joukkue palasi jäälle kiittämään kannattajia. Tyylikästä.
Onko tuosta mitään videomatskua missään? Siis siitä kun joukkue tulee kopista takas jäälle.Jos 0-3 tappiolta nousu 5-3 voittoon viimeisessä erässä ei ole ihan joka päiväistä herkkua, niin ei taida olla tuokaan, että joukkue palaa jäälle kiittämään kannattajia.
Hieno ele joukkueelta!
Itse otin katsomosta käsin vähän videota. Katsotaan onko julkaisukelpoista, käsivarsi ja chanttaus ei ole se helpoin yhdistelmäOnko tuosta mitään videomatskua missään? Siis siitä kun joukkue tulee kopista takas jäälle.
En nimittäin muista koskaan JYPiltä vastaavaa kotipeleissä...
45min pelin jälkeen Bluesfaneilla oli hulinaa päällä ja Jyrki Aho tuli pitkän huudatuksen jälkeen kentälleTaisi olla se viimeinen Blues-peli, kun molemmat joukkueet tulivat takaisin jäälle.
LPRssa joskus viime kaudella shaibalaiset olisivat tulleet kentälle kiittämään joukkuetta mutta seisomakatsomo heillä oli ihan tyhjänä. Naureskeltiin tälle kun joukkue tulee jäälle ja paikalla vaan 4 JYPin kannattajaaOpa radiossa muisteli, että joskus kävi niinkin, että kun tulivat kopista jäälle, niin oli ehditty katsomot jo tyhjentää.
Tästä:Onko tuosta mitään videomatskua missään? Siis siitä kun joukkue tulee kopista takas jäälle.
Ilmeisesti @Captain Slow lta saattaisi löytyä videota. Muuta ei ole tullut vielä vastaan.Onko tuosta mitään videomatskua missään? Siis siitä kun joukkue tulee kopista takas jäälle.
En nimittäin muista koskaan JYPiltä vastaavaa kotipeleissä...
Tuntuu välillä että kaikki "omat jätkät" on uppoamassa jypinfani -henkiseen melankoliaan ja valittavat kaikesta mitä jäällä tapahtuu.
En laita sanoja kenenkään suuhun, mutta eiköhän tämän nimimerkin historiaan tässä viitattu. Ehkä aika raju avautuminen siihen nähden, miten todennäköisesti ymmärsit asian itse vain väärin.Eli ehkä parempi ettet pilaa faktoilla tätä nolosti vallinnutta valehtelua sekä paskanjauhantaa mitä kyseiseen nimimerkkiin vajaa kuukausi on heitetty.
En laita sanoja kenenkään suuhun, mutta eiköhän tämän nimimerkin historiaan tässä viitattu. Ehkä aika raju avautuminen siihen nähden, miten todennäköisesti ymmärsit asian itse vain väärin.