Marcus Juslin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Ei tässä ketään vastaan hyökätty, mutta kieltämättä en tykkää koko tästä tilastollisesta lähestymistavasta. Jääkiekko ei ole mitään kolikonheittoa. Tuo mitä kirjoitit tuosta, miltä tilanne näytti keskiviikkona-aamuna ja miltä sitten launtai-iltana, tekee hyvin helpolla tavalla selväksi koko homman. Neljän tappion jälkeen kaksi voittoa ja tilanne näyttää aivan toiselta. JYP on 3 pistettä tuosta pudotuspelipaikasta ja jäljellä on vielä 111 pistettä otettavana tai menetettävä. Mä perustan oman näkemykseni JYPin mahdollisuuksista siihen, että ollaan pelattu pelejä, joissa pisteet olisivat olleet otettavissa, mutta ei. Ja voihan tähän lisätä tuon legendan(?) Rautakorvesta valmentajana, jonka joukkue aina parantaa loppua kohden. Eiköhän me tuo kolmen pisteen kaula jollakin ihmeellä saada kurottua kiinni.Anti-excel-hermanni laittakoon sitten faktat pöytään nousuista ja romahduksista, jotka on verrattavissa tähän tilanteeseen. Jukurien viime kausi ja Ässät 10 vuotta sitten on jo käytetty. Kukaan ei vissiin ole kiistänyt voitto-/ tappioputkia? Itse vaan en ole valmis julistamaan säälipaikkaa saavutetuksi kahden peräkkäisen voiton takia. Kaksi kierrosta sitten olin valmis lyömään vetoa säälipaikasta. Eipä kukaan tarttunut. Nythän nuo saumat on hieman paremmat, kiitos voittojen.
Jännä, miten lukujen pyörittely menee näköjään toisilla ihon alle. Pitänee rajoittaa sitten, ettei tule mielipahaa.