Kirjoittajan määrittäminen on täysin eri asia, kuin kertoa miltä omasta mielestä jokin vaikuttaa. Mielestäni siitä keskustelupalstoilla on kyse - kerrotaan omia mielipiteitä asioihin ja kerrotaan miten itse asiat näkee. En ole missään vaiheessa sanonut, että olisit varmuudella yhtään mitään, olen vain sanonut miltä minun mielestäni vaikutat. Kyseessä on mielikuva, ei muuta.Tämä kaikki lienee sinun ongelmasi ja sinun tapasi? Itseni jo perustelin aiemmin.
Sinä ja esimerkiksi Sanainen Arkku olette määrittäneet kirjoittajaa. Tuollainen toiminta on erittäin surkuhupaisaa kun kumpikaan osapuoli ei tiedä KRITISOITAVASTA PUOLESTA MITÄÄN. Sinäkin ihan rauhassa vain puhuit minusta trollina. JYP-osiossa on muutenkin tullut kohdattua varsin monenmoista tulkintaa itse itsestä.
Ehkä nämä modet joskus takertuvat pahimpiin. Ehkä...
Tällaisia tulkintoja syntyy, kun kaksi täysin erilaista ihmistä keskustelee, eivätkä he ymmärrä toisiaan. Ei tässä ole kyse mistään sen kummallisemmasta.
Varmasti itsekin ymmärrät sen, ettei ole täysin sattumaa, että juuri sinun kohdallasi syntyy tietynlaisia konflikteja jatkuvasti. Poikkeat joukosta radikaalisti, eivätkä muut ymmärrä sinua. Olet ehkä yrittänyt perustella ja selittää miksi kirjoitat kuten kirjoitat, mutta selvästikään tämä ei ole auttanut muita ymmärtämään sinua tarpeeksi.
Pyydän anteeksi jos olen pahoittanut mielesi - se ei missään nimessä ollut tarkoitus. Minulla on joskus tapana sanoa asioita melko kärkkäästi silloin, kun en kertakaikkiaan ymmärrä vastapuolen kantaa asioihin.