Entä sitten? Tärkeintä ei ole JYPin voitto vaan KalPan tappio ja Brädille toivon ainakin itse kaikkea hyvää.Kalpan voitolla tosin Lambertin pelit loppuu.
Entä sitten? Tärkeintä ei ole JYPin voitto vaan KalPan tappio ja Brädille toivon ainakin itse kaikkea hyvää.
Lambert on vielä poikanen, jonka ratkaisuja voi pitää erikoisina ja epäonnistuneina. Oli sitten isipappa tai porukalla mietittyjä käänteitä, niin vituiksi meni. Silti parempaa huomista Lamberteille toivotaan täälläkin.Entä sitten? Tärkeintä ei ole JYPin voitto vaan KalPan tappio ja Brädille toivon ainakin itse kaikkea hyvää.
Tänään päättyy kausi.
Ei hetkeäkään liian aikasin
Ai saatana ku ei malta odottaa uusia sopimuksia :pHuumoria tai ikävää realismia, mutta monien kausi tosipeleineen starttaa runkosarjan jälkeen pudotuspeleissä.
JYPin tosipelit alkavat runkosarjan päätyttyä jämäsijaan kun alkaa off-ice-huhuilut ja uusien sopimusten odottelu.
Ja tänään päätetään myös KalPan kausi.Tänään päättyy kausi.
Ei hetkeäkään liian aikasin
Tässä on sitä jotain. Kauden tärkein peli voittaa. Vois tehdä vaikka kolmen maalin nousun kun aikaa jäljellä n. 1:02Ja tänään päätetään myös KalPan kausi.
Mielummin murskataan alusta loppuun.Tässä on sitä jotain. Kauden tärkein peli voittaa. Vois tehdä vaikka kolmen maalin nousun kun aikaa jäljellä n. 1:02
Kesäloma. Sommartider hej hej.
@Anselm Raato'kin on löytynyt ruumishuoneelta muiden raatojen joukoista ja herännyt maailmaan heti Jukka Rautakorven JYPin kiinnityksen jälkeen. Oli jo ikävä.
Samaa mieltä ja tähän voidaan lisätä nyt myös Brad Lambertin Pelicans. Ei varmasti maistu kovin hyvälle.On tavallaan aika hullua ajatella, että JYPillä on nyt takana kaksi surkeaa kautta ja tämänkin kauden osalta pleijarihaaveet saatiin haudata jo kauden puolivälin tienoilla. Kausi päätettiin kuitenkin positiivisella tavalla kaukalossa ja vieläpä voitettiin viimeinen ottelu, sekä nyt sitten paljon positiivista hönkää joukkueen ympärillä ensi kauden valmennusta ja pelaajia koskien. Tällä hetkellä on JYPin suhteen itseasiassa tosi hyvä fiilis ja tuntuu kivalta olla JYPin kannattaja.
Sitten otetaan vaikkapa HPK, jonka kausi päättyi juuri. Lopputuloksissa HPK on selvästi JYPin edellä ja oli todella lähellä päästä suoraan puolivälieriin. HPK:n kannattajien fiilikset eivät silti varmasti ole kauden jälkeen yhtä hyvät, kuin nyt on minulla tai muilla JYP-kannattajilla.