Eka erän SaiPa oli ehkä huonoin tällä kaudella Hippoksella käynyt joukkue. Sitten ne hieman paransivat kahteen jälkimmäiseen erään. Huomenna sitten todellinen mittari Tapparaa vastaan missä mennään.Posia voitto ja kolme pistettä.
Sen mitä peliä katsoin, niin SaiPa oli heikko. Huomenna sitten todellinen mittari edessä sille, kääntyikö tästä JYPin kelkka.
Kun tietää JYPin maalivahtipelin tämän kauden osalta, oli itselläni koko pelin ajan sellainen fiilis, että kohta menee joku pomppu sisään. Tai jos ei pomppu, niin Honka tekee taas oman maalin. Missään vaiheessa ei ollut sellainen olo, että me voitetaan tämä peli. Rimpuiltiin, rimpuiltiin ja ihan hyvin rimpuiltiin. Puolustuspaketti pysyi kasassa, Eetu oli hyvä, mutta että oltais oikeasti voitettu? No ei todellakaan. Monella jäi täällä hyvä fiilis pelistä, mulla ei. Ei tämä ollut mikään Kazakhstan vastaan Kanada, missä tiivistä puolustamista ja 0-1 -tappiota voisi pitää hienona juttuna. Itse olen tyytyväinen sitten kun vastustaja rimpuilee ja JYP tekee maalit. Edelleen uskon mestaruuteen ja näillä esityksillä ei ole mitää siimaa. Ja enää ei olla kauden alussa.Mielestäni JYP pelasi yhden parhaimmista vieraspeleistä tämän kauden aikana. Joukkueella pysyi läpi paketti kasassa ja puolustettiin aktiivisesti sitä omaa aluetta. Tapparasta vietiin paras terä vaikka ne hallitsikin läpi ottelun.
Kun tietää JYPin maalivahtipelin tämän kauden osalta, oli itselläni koko pelin ajan sellainen fiilis, että kohta menee joku pomppu sisään. Tai jos ei pomppu, niin Honka tekee taas oman maalin. Missään vaiheessa ei ollut sellainen olo, että me voitetaan tämä peli. Rimpuiltiin, rimpuiltiin ja ihan hyvin rimpuiltiin. Puolustuspaketti pysyi kasassa, Eetu oli hyvä, mutta että oltais oikeasti voitettu? No ei todellakaan. Monella jäi täällä hyvä fiilis pelistä, mulla ei. Ei tämä ollut mikään Kazakhstan vastaan Kanada, missä tiivistä puolustamista ja 0-1 -tappiota voisi pitää hienona juttuna. Itse olen tyytyväinen sitten kun vastustaja rimpuilee ja JYP tekee maalit. Edelleen uskon mestaruuteen ja näillä esityksillä ei ole mitää siimaa. Ja enää ei olla kauden alussa.
Ei sillä oo mitään väliä, noutaja tulee heti tällä sekoilulla.Onneksi 11. sijaan on jopa 20 pistettä matkaa. Eikä TPS: llä juuri nyt mene enää hyvin.
No eiköhän se ole ihan hyvä päästä kuitenkin edes sääleihin... Paskempaa se olisi päättää kausi runkosarjaan.Ei sillä oo mitään väliä, noutaja tulee heti tällä sekoilulla.
Ei sillä oo mitään väliä, noutaja tulee heti tällä sekoilulla.
No jos niin koet, itse koen sen suurena pettymyksenä verrattuna alkukauden esityksiin.No eiköhän se ole ihan hyvä päästä kuitenkin edes sääleihin... Paskempaa se olisi päättää kausi runkosarjaan.
Eli käytännössä väität, että playoffeista ulos jääminen on parempi kuin säälit? Selvä...No jos niin koet, itse koen sen suurena pettymyksenä verrattuna alkukauden esityksiin.
Ei tällä pelillä ole mahdollisuuksia mihinkään.On 7-10 sijoilta kuitenki paremmat mahdollisuudet päästä pve.n, kuin sijalta 11 tai huonommin.
Käsitä ihan miten haluat, jos et ymmärtänyt mitä hain, niin antaa olla.Eli käytännössä väität, että playoffeista ulos jääminen on parempi kuin säälit? Selvä...
No sovitaan sitten vaikka niin...Käsitä ihan miten haluat, jos et ymmärtänyt mitä hain, niin antaa olla.
Minusta tuntuu että juuri siksi nyt kontataan kun pelaajat häpeää itseään tuolla. Varmaan ajattelevat että enhän voi olla näin huono, enhän?.En tiedä mihin tämä kommentti kuuluisi, mutta laitetaan nyt vaikka positiivisuusketjuun.
Luulisi, että JYPin pelaajia kohta alkaisi jo hävettämään pelaaminen tuolla.