JYP ei ole yhdessäkään pelissä jäänyt ilman maaleja.
Yhä enemmän ja enemmän oon alkanut tykkäämään Siikosen pelityylistä. Aina valmis puolustamaan omia ja aina valmis vähän hämmentämään. Minä tykkään!Siikosen asenne. Aina puolustamassa Jullea, ja muutenkin pelaa loistavalla asenteella. Iso peukku tälle hankinnalle.
Tuo piirre ollut kyllä piilossa Lahdessa. Kangasniemen kanssa pelatessaan Siikonen kyllä suojeli häntä, mutta nyt JYPissä mennyt ihan uudelle levelille. Itse olen aina tykännyt tuollaisista omien puolustajista.Yhä enemmän ja enemmän oon alkanut tykkäämään Siikosen pelityylistä. Aina valmis puolustamaan omia ja aina valmis vähän hämmentämään. Minä tykkään!
Kärpiltä pisteet tänään. Vaikkakin junnuvahdilla liikenteessä, niin Blomqvist ei ollut tänään vastustajien heikoin lenkki.
+ Parkkinen. Hieno peli!
+ Alivoima ja erityisetsi Louhivaara.
+ Rooba
+ Hytönen. Upea peli.
Nättinen johtaa joukkueen maalintekijä-tilastoa luonnollisesti, mutta seuraavat kolme sijaa menevätkin sitten näille pappakerhon ikihongille Immonen, Hytönen, Tuppurainen... Aika huikeaa etten sanoisi...
Puolet tämän kauden kotiotteluista pelattu ja 3 pisteen voittoja 12.
Viime kaudella 30 kotiottelua tuotti 11 suoraa voittoa.
Eteenpäin on menty.
Tämä.No on ja reilusti, puhtaalta pöydältä lähdettiin ja tulos tähän mennessä ollut parempaa mitä uskalsi toivoakaan. JYP on osoittanut olevansa vahva seura, yksi surkea kausi ei kaada koko venettä vaan tehdään tarvittavat korjaustoimenpiteet ja palataan vahvana seuraavana kautena. Kaikilla tällainen ei onnistu vaan jäädään sinne limboon vuosikausiksi kuten vaikkapa Rauman Lukko.
Taustalla voi toki olla muutakin, mutta tavallisen tallaajan silmin Tirkkonen on palauttanut uskon JYPin taistelevuuteen ja tekemiseen. Positiivisena tuon esille maalinteon. Se, jos mikä kutkuttaa kannattajaa.
Kumpikin maalivahti hoiti tonttinsa oikein mainiosti - värilasien takaa toki Parkkinen vielä paremmin, kerta lähtökohtaisesti kolmosvahti, mutta maalivahteihin ei kumpikaan joukkue kaatunut.Muutenkin posia tämän päivän voitosta. Tiesin jo etukäteen, että kovan kärkimatsin jälkeen voi olla vaikea asennoitua tähän otteluun, mutta tehtiin se mitä tänään vaadittiin voittoon. Maaleja olisi voinut tulla enemmänkin, mutta Rajaniemi pelasi kyllä huippumatsin Jukureiden maalilla.
Tulevaisuuden nimi ja ensi vuonna vasta suuremmassa roolissa. Ei meillä ole hätää veskareiden suhteen. Laurikainen ja Ruusu on hyvä kaksikko ja Parkkinen on tarvittaessa käytettävissä joten pirun hyvältä näyttää sillä osastolla. Turha hätäillä Parkkisen kanssa. Miesten pelejä vaan paljon. Keupassa saa kuitenkin pelata ja se on nyt se tärkein... Ei ahnehdita nyt liikoja.Yksi sana: Parkkinen. On ollut todella hyvä pelaamissaan peleissä, tänäänkin oli JYPin parhaimpia pelaajia ellei jopa paras. Harmi, jos/kun joutuu palaamaan KeuPaan.
Yllätysnostona sanon että Kalapudas. Monelle lähtökohtaisesti isomman roolin pelaajalle voisi olla shokki pelata nelosessa. Mutta ei se ole mikään häpeä, nelonen voi olla äärimmäisen tärkeä osa joukkuetta (kaihoisasti muistoissa on Salmio-Hotakainen-Nenonen joka oli ihan törkyisen hyvä kenttä, vaikkei kukaan sittemmin ole päässyt samanlaiseen loistoon muualla). Niin mielestäni kertoo sekä pelaajasta, että joukkueesta, että tuosta ei tule mitään kriisiä vaan täytetään se rooli mitä annetaan. Hyvää peliä kaikin puolin tänään.