Kiva, että saat näinä aikoina jostain posia. Mua ainakin harmittaa Levosen puolesta.Rauman Lukko, 58 vuotta.
Kiva, että saat näinä aikoina jostain posia. Mua ainakin harmittaa Levosen puolesta.
En kuulu. Ovatko bojat jotakin laukoneet?Et ilmeisesti kuulu "Raumam Boja" ryhmään? Vähä sama kuin Elämäm koulu.
En kuulu. Ovatko bojat jotakin laukoneet?
Katotaan toimiiko tää linkkaus...En kuulu. Ovatko bojat jotakin laukoneet?
Jep. Sopii hyvin, kun Levosen pelaajaura aikoinaan loppui siihen, kun lukkopuolustaja Kimmo Lotvonen rikkoi Japan käden, kun peli oli jo ratkennut.Raumalaiset osoittavat kyllä kerta toisensa jälkeen, että alemmuuskompleksi on syvällä sikäläisessä sielunmaisemassa.
Oli kyllä mauton twiitti jopa RB:n matalan mittapuun mukaan.
Itse olisin mielelläni pleijjarit katsellut. Siis ilman tätä koronahommaa.On hyvä, että kausi päättyy tähän.
Yllättävän moni tuon tiesi jo marraskuussa.On hyvä, että kausi päättyy tähän.
Kausi loppui monta kertaa, mutta nyt se se sitten loppui?Yllättävän moni tuon tiesi jo marraskuussa.
Ei toi nyt oikein jaksa huvittaa että näin kävi. Paljon kivempaa olisi ollut että Dreamtem olisi tyrinyt pleijarinsa ihan itse.Siitä olisi voinut nauttia.Väkisinkin nousee hymy korville tuota Raumalaisten itkua lukiessa/kuunnellessani. Liigaan liian ylivoimainen joukkue olisi vienyt kevyesti pytyn. Torikin on ollut varattuna jo pitkään. 1963 vuodesta saakka ja nyt sitten, kun se piti täyttää juhlivista sinikeltaisista niin tulee jokin virus. Harmillista.
Viitsi vitsi. Reilulla pelillä olisi ollut mukavampaa naureskella, mutta nyt ei niin kivaa.
Ei toi nyt oikein jaksa huvittaa että näin kävi. Paljon kivempaa olisi ollut että Dreamtem olisi tyrinyt pleijarinsa ihan itse.Siitä olisi voinut nauttia.
Väkisinkin nousee hymy korville tuota Raumalaisten itkua lukiessa/kuunnellessani. Liigaan liian ylivoimainen joukkue olisi vienyt kevyesti pytyn. Torikin on ollut varattuna jo pitkään. 1963 vuodesta saakka ja nyt sitten, kun se piti täyttää juhlivista sinikeltaisista niin tulee jokin virus. Harmillista.
Viitsi vitsi. Reilulla pelillä olisi ollut mukavampaa naureskella, mutta nyt ei niin kivaa.
Väkisinkin nousee hymy korville tuota Raumalaisten itkua lukiessa/kuunnellessani. Liigaan liian ylivoimainen joukkue olisi vienyt kevyesti pytyn. Torikin on ollut varattuna jo pitkään. 1963 vuodesta saakka ja nyt sitten, kun se piti täyttää juhlivista sinikeltaisista niin tulee jokin virus. Harmillista.