Positiivisuusketju

  • 1 162 899
  • 4 921

frodo

Jäsen
Nyt oli fiilarit tän viikonlopun kiekosta niin katossa, että pitikin viettää yksi tunti oluen ja 2006 & 2013 Tapparakarkeloiden parissa. Voi video, siellä kun omakin naama vilahtaa useammassakin videossa niin kyllähän nuo muistot on ikuisia, tukka nousee pystyyn noissa muutamissa kohdissa. Savinaisen viimeinen karvaus ja Tapparan pysäytys, vieläkin se hetki tuntuu niin epätodelliselta. Tuskin näitä ymmärretään jossain Oulussa, ainakaan isossa kuvassa, mutta onhan se meille köyhille ja sorretuille aina hieno tilaisuus päästä maistamaan playoff -huumaa, joskus se taas menee tämä juna pitkälle. Nyt tämän illan joukkueen tekemisessä huokuu sellaista munaa mitä keväisin tarvitaan, saas nähdä:)

On tuossa joukkueessa sellaista tietynlaista päättäväisyyttä, ettei joka kausi näe. Lisäksi on niin paljon käyttämätöntä potentiaalia, että säälien jälkeen on mukava lähteä tiputtelemaan yksi kerrallaan.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Viesti on johtanut pelikieltoon
Vaikken oikein missään vaiheessa täysin uskonut, niin taitaa se olla jo käytännössä varmaa, että Ässät pelaa kevään pudotuspeleissä. Vilpittömät onnittelut siitä teille kannattajille!

Samalla haluan lisätä, että vaikka täällä ollaan trolliksi minut tituleerattu, niin jos unohdetaan jotkut hassuttelut yleisellä puolella Rauma-Pori, Lukko-Ässät sekä Satakunnan derbyn mittelöistä, niin tarkoitukseni ei todellakaan ole vain trollata teitä. Harmittavaa, jos joku nyt ihan oikeasti niin uskoo.

Toivottavasti kohdataan pudotuspeleissä, vaikka tämä vaatisikin suoranaisen ihmeen!
Sinä se saat aukoa päätäsi täällä, minä kun tein saman Lukon sivuilla niin heti tuli varoitus!
 

ParasSektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sinä se saat aukoa päätäsi täällä, minä kun tein saman Lukon sivuilla niin heti tuli varoitus!
Antaa noiden rämehomojen huudella. Viirit katossa kertoo Rauman osaamisen.
Ässillä on nyt hieno pöhinä ja tottahan se noita harmittaa.
Eivät raukat varmaan edes muista miten on käynyt kun pleijareissa ollaan kohdattu.
No keskitytään mielummin Ässiin ja hyvään loppukauteen.
 

Pataatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata, rispektit Saipalle ja Spåralle. TML
Haapanenhan on oikea positiivisuuden ilmentymä. Siksi tehotykki Haapasen sopii vaatimattomuutensa takia Poriin kuin voi kaurapuuron. Toimittaja kun kysyi Kucherov maalista, Tobias totesi että hän on tehnyt sen jo ennen änäri tähteä. Eli Kucherov lie harhautuksen plagioinut Haapaselta. Tämä on sitä suurta Porilaista Positiivisuutta, ei mitään anteeksipyytelyä, mitä Pata juuri nyt esittää. Hienoa.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Itseäni huvitti Haapasen ilmeen vaihtuminen hymystä tonnin seteliksi sekunneissa Julle Kallion erätaukohaastattelussa kun tämä muotoili kysymyksen niin että "pleksin takaa katselin että taisi käydä melkoinen munkki siinä vai..?"

Hienot oli maalit, toivottavasti jatkaa samalla tasolla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Nigi

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä @Via Dolorosa on kaikkea muuta kuin trolli. Raumalta löytyy vastenmielisempiäkin vittuilijoita... vaan se heistä. Topias Haapasen eiliset maalit ovat luonnollisesti ketjun aiheeseen liittyviä. Ei saatana mitkä liikkeet, harmi etten nähnyt niitä livenä. Lisäksi Tepsin pyristely pysäytettiin. Kaiken kukkuraksi viikon kolmesta tärkeästä pelistä alapuolen vastustajia vastaan otettiin TÄYDET pisteet yhteismaalein 14-6. Jumalauta! Olen läsnä kaikissa kauden viimeisissä kotipeleissä. Tästä joukkueesta voi tulla ajan kanssa vaikka mitä!
Sinä pysytkin sitten siellä hallissa koko loppukauden, saadaan nauttia voitoista...:).
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sinä se saat aukoa päätäsi täällä, minä kun tein saman Lukon sivuilla niin heti tuli varoitus!

Itseasiassa en nyt tiedä oletko sekoittanut minut johonkin toiseen, vai onko tämä joku epävirallinen palstatotuus, mutta omasta mielestäni en ole täällä teidän osiolla aukonut päätä, vaan nimenomaan pyrkinyt olemaan vieras toisen tontilla, eli toisinsanoen kirjoittaa asiaa ilman selkeää trollailua. Jos siitä Zaborskyn haikailusta saa väännettyä päänaukomisen, niin se oli vain rehellinen, mutta samalla suoraan ilmaistu mielipide, josta pidän itse täysin kiinni vieläkin. Jostain Peter Tiivolasta olen kauden alussa saapunut ruikuttamaan, mutta siinäkin viestissä turhautuminen kohdistui vain yhteen pelaajaan, joiden viestien sivussa olen kuitenkin positiivisävyisesti puhunut Ässien imagosta sekä siitä mistä Ässät on ollut tunnettu. Nopealla ulkomuistilla olen itse omasta mielestäni tainnut kirjoittaa tänne teidän osiolle ihan kivan määrän viestiä, jossa pikemminkin on kehuttu Ässien nykytilannetta, kuin naureskeltu sekä trollattu. Tietenkin nyt tämän viestin jälkeen tähän varmaan lainataan jotain minun viestejäni, jotka eivät nyt tule mieleen ja ovat johdatusta jostain. Itse kun lasken kuitenkin enemmän trollailuksi sen, että paikallisottelun jälkeen tullaan kertomaan, kuinka Lukko otti Ässiltä suihin, mistä sitten pelikieltoa napsahti.

Eteenpäin veli hyvä!
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Kivenmäellä oli lopussa vähän vastaava tilanne mutta hänellä ei vielä papu ihan riittänyt punnertamaan Pajuniemen ohitse.
Tyhjä maali tilanne jossa Pajuniemi rikkoi ja olisi pitänyt tuomita maali vai? Vaikka posi ketju onkin niin kyllä pistänyt tässä runkosarjan lopulla vituttamaan tuomaritoiminta.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Otetaan posin kautta tuosta tilanteesta, ettei Otto loukannu itseään. Kaatui puoliharmittomasti, mutta kuin pää olis kalahtanu jäähän alas tullessaan.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Otetaan posin kautta tuosta tilanteesta, ettei Otto loukannu itseään. Kaatui puoliharmittomasti, mutta kuin pää olis kalahtanu jäähän alas tullessaan.
Pajuniemen maila osui naamaan.
 

Liitteet

  • 0845A78B-9415-4793-A5FD-E7B4FE11DD14.jpeg
    0845A78B-9415-4793-A5FD-E7B4FE11DD14.jpeg
    196 KB · kertaa luettu: 294

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Itseasiassa en nyt tiedä oletko sekoittanut minut johonkin toiseen, vai onko tämä joku epävirallinen palstatotuus, mutta omasta mielestäni en ole täällä teidän osiolla aukonut päätä, vaan nimenomaan pyrkinyt olemaan vieras toisen tontilla, eli toisinsanoen kirjoittaa asiaa ilman selkeää trollailua. Jos siitä Zaborskyn haikailusta saa väännettyä päänaukomisen, niin se oli vain rehellinen, mutta samalla suoraan ilmaistu mielipide, josta pidän itse täysin kiinni vieläkin. Jostain Peter Tiivolasta olen kauden alussa saapunut ruikuttamaan, mutta siinäkin viestissä turhautuminen kohdistui vain yhteen pelaajaan, joiden viestien sivussa olen kuitenkin positiivisävyisesti puhunut Ässien imagosta sekä siitä mistä Ässät on ollut tunnettu. Nopealla ulkomuistilla olen itse omasta mielestäni tainnut kirjoittaa tänne teidän osiolle ihan kivan määrän viestiä, jossa pikemminkin on kehuttu Ässien nykytilannetta, kuin naureskeltu sekä trollattu. Tietenkin nyt tämän viestin jälkeen tähän varmaan lainataan jotain minun viestejäni, jotka eivät nyt tule mieleen ja ovat johdatusta jostain. Itse kun lasken kuitenkin enemmän trollailuksi sen, että paikallisottelun jälkeen tullaan kertomaan, kuinka Lukko otti Ässiltä suihin, mistä sitten pelikieltoa napsahti.

Eteenpäin veli hyvä!
Ok, eteenpäin vain. En pysty minä itsekään aina olemaan niin rautaisen viileän objektiivinen vaan joskus on tunteellisen subjektiivinen.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässien tekeminen herättää todella positiivisia ajatuksia tällä hetkellä.

Mahtavasti tapahtuu kasvua joukkueen sisällä koko ajan. Kuinka paljon ollaankaan menty eteenpäin siitä, missä oltiin vielä joulukuussa. Saatikka siitä, missä oltiin viime kaudella. Peli on kehittynyt oikeaan suuntaan juuri oikeaan aikaan. Toivoa toki sopii, että paras vire ei ole vielä nyt tässä, vaan että tästäkin pystytään vielä parantamaan. Uskon vahvasti, että pystytään kyllä. Joukkue pystyy tällä hetkellä auttamaan yksilöitä nousemaan uudelle tasolle. Spinkit ovat parantaneet koko ajan ja nyt on Tylorilla aikaa kuntouttaa itsensä ennen runkosarjan loppua. Mikko Salmio. Hänessä on ainesta kevään ilmiöksi ja sen myötä jonkinlaiseksi kulttipelaajaksi. Herranjestas mikä esitys eilen Topias Haapaselta. Ensin highlight-maali läpiajosta, sitten todellinen SONNI-maali, kun Tepsin pakki jäi aivan jalkoihin. Tuo maali kuvaa hyvin sitä, millä tavalla Pata lopetti viikonloppuna Tepsin pyristelyt säälipaikan suhteen. Mäkisen veljekset. Kovin vittumaisia vääntäjiä varmasti monen vastustajan mielessä. Paljon parjattu Tommi Taimi pelaa myös hyvää kautta, varsinkin hyökkäyspäähän. Atu Selinin valmennusryhmä taitaa sopia juuri tämänkaltaiselle joukkueelle kuin mitä Ässät tällä kaudella on. Ei mitään ihmeellisyyksiä, mutta kärsivällisen työn ja vahvan yhteisöllisyyden kautta ollaan vielä tosi vittumainen vastustaja kenelle tahansa.

Ässien kannattamiseen on aina kuulunut se, että kun vihdoin pitkän heikomman jakson jälkeen alkaa näkyä valoa tunnelin päässä, aletaan samantien keulia. Minä ainakin annan nyt keulia ja kunnolla. Keväät -06 ja -13 ovat pyörineet mielessäni niin useasti viime päivinä. Voisiko nyt olla mahdollista johonkin samanlaiseen? Miksi ei? Moni sanonut, että tässä joukkueessa ei ole ollenkaan sellaisia persoonia ja sellaista asennetta kuin noissa mainittujen keväiden joukkueissa. Kuitenkin on niin, että molempina tarunhohtoisina keväinä ne isot persoonat kasvoivat runkosarjan lopun ja playoffien aikana. Eivät Matti Kaipainen tai Daniel Brodin nousseet otsikoihin vielä marras-joulukuussa. Ja kuten edellisessä kappaleessa avaan, on joukkueen sisältä nousemassa aivan uudenlaisia ratkaisijoita. Tuohon vielä aivan erinomaiselta hankinnalta näin etukäteen vaikuttava Jasper Lindsten, niin alkaa olla yllätysvalmis paketti kasassa.

Omassa elämässä on monenlaisia vaiheita, välillä hyviä, välillä huonoja. Pata on ja pysyy, aina mukana. Onneksi nyt on pitkästä aikaa jälleen aitoa toivoa jostain todella hienosta Padankin osalta.

Tuli tammikuun alkupuolella lyötyä kaverin kanssa veto siitä, että onko Pata kympin joukossa vai ei. Sen verran paljon soitti suutaan, kun Ässillä meni heikommin, että oli pakko haastaa. Panoksena kolmen ruokalajin illallinen asianmukaisine ruokajuomineen. Uskallan sanoa, että voin alkaa valita sopivaa ravintolaa.

Aineksia on. Nyt vaan runkosarjan lopun aikana sopivasti lisää klapeja pesään ja keväällä sitten LÖYLYÄ KIUKAALLE.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Nyt kun on katsonut tuota Elmo Aittolan hajoilua Twitterissä, Jatkoajassa ja kaikkialla muualla, niin... No, kaverin Ässä-pesti jäi kahden viikon mittaiseksi. Sitten otettiin tilalle Kerttula tilalle. Ja kyllä sanon, että onneksi.
Tietysti ei saisi ikinä pelkän somen ja mutun kautta tehdä mitään kovin suuria päätelmiä, mutta silti. Onneksi kohkaa ja pätee jossain muualla. Polarisoivia vatipäitä meillä on Porissa tarpeeksi jo Jatkoajan puolella.

On meinaan kiva, että joukkuetta kasataan semi-loogisesti ja ainakin tuntuu että pitkäjänteisesti.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Nyt kun on katsonut tuota Elmo Aittolan hajoilua Twitterissä, Jatkoajassa ja kaikkialla muualla, niin... No, kaverin Ässä-pesti jäi kahden viikon mittaiseksi. Sitten otettiin tilalle Kerttula tilalle. Ja kyllä sanon, että onneksi.
Tietysti ei saisi ikinä pelkän somen ja mutun kautta tehdä mitään kovin suuria päätelmiä, mutta silti. Onneksi kohkaa ja pätee jossain muualla. Polarisoivia vatipäitä meillä on Porissa tarpeeksi jo Jatkoajan puolella.

On meinaan kiva, että joukkuetta kasataan semi-loogisesti ja ainakin tuntuu että pitkäjänteisesti.
Jotain vikaa on Kupittaan vedessä oltava, ihan samanlaisia horinoita tuntuu tuo Elmo tuottavan kuin Tamikin. Onneksi tämä luoti väistettiin...
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jyri Marttinen on tällä kaudella tehoillut juurikin JYPiä vastaan, tehnyt heitä vastaan yli puolet pisteistään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: _HJ_

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Lukko pelaa itsensä toiseksi sekä Ässät yhdeksänneksi. KalPa ei säälejä näe ja kivikova TPS heittää 7. Sijalla olevan kesälomille jolloin Ässät pääsee puolivälierissä Lukon kimppuun. Lukko ei tunnetusti kovassa paikassa Ässiä voita joten tiemme vie välieriin.

Hämmentävä tilastofaktahan on, että Lukko ei ole koskaan voittanut yhtäkään playoff-ottelua Ässiä vastaan *hymiö*

No joo.. näin akuutin positiivista on se, että myös pelaajien henkilökohtaiset pistesaldot alkavat monen kaverin kohdalla näyttää ihan mukavilta, ja vielä on tovi aikaa niitä kaunistella
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Runkosarjan loppusijoituksen lisäksi riittää jännitystä vielä, kuka voittaa Ässien sisäisen pistepörssin. Pakkien keskenkin on tasaista vääntöä pisteissä.

Ei muuta kuin toivotaan terveyttä koko joukkueelle.
 

Nakkimuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Montreal
Runkosarjan loppusijoituksen lisäksi riittää jännitystä vielä, kuka voittaa Ässien sisäisen pistepörssin. Pakkien keskenkin on tasaista vääntöä pisteissä.
Sisäisen pistepörssin voitosta kilpailee todennäköisesti
Tylor 12+19=31
Tyson 15+15=30
Tiivola 9+21=30

Puolustajien sisäisen pistepörssin voitosta kilpailevat
Tommi 3+23=26 ja Stenqvist 8+17=25
Kummallakin myös mahdollisuudet tehdä 30 pistettä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös