Positiivisuusketju

  • 2 178 704
  • 11 126

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Positiivista on, että kesäloman aloitus siirtyi ainakin parilla päivällä. Ja Urama sai itselleen myös saman verran lisäaikaa Lukon valmentajana.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Petru sai "hiukan" anteeksi edellisten pelien esityksiään. Todellakin positiivinen esitys tänään koko joukkueelta, jos ei ekaa erää oteta huomioon. Nyt ei vituta!
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Yleisö oli eilen mielestäni vielä paremmin mukana tunnelmassa kuin perjantaina, vaikka hallissa tuhat katsojaa vähemmän olikin. Ääntä lähti hyvin ja istumakatsomostakin.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
^Tuo ei sinänsä ollut ihme, kun kotiin oli jäänyt lähinnä nämä menestyksen perässä juoksevat "kannattajat". Raumalla lienee sellainen 3000 peruskannattajan joukko, jolla riittää uskoa vähän hankalimmissakin asetelmissa. Tosin kyllä siellä eilenkin muutama vihellys kuului siinä kun ylivoima ei meinannut lähteä yhtään toimimaan.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Tosin kyllä siellä eilenkin muutama vihellys kuului siinä kun ylivoima ei meinannut lähteä yhtään toimimaan.
No se kakkosylivoiman omassa päässä pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-räpeltäminen jonka jälkeen ropelliavaus kolmen lukkopelaajan keskelle, joista kukaan ei edes yritä ottaa kiekkoa vaan odottaa että joku toinen ottaisi sen oli sen verran tragikoomisen näköistä että ei kyllä muuta ansainnutkaan kuin vihellyksiä. 5 miestä kentällä joista kukaan ei tehnyt koko vaihdon aikana mitään oikein ja pelattiin sentään ylivoimaa. Loppumatsin kannustin kyllä ihan kiltisti.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No se kakkosylivoiman omassa päässä pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-räpeltäminen jonka jälkeen ropelliavaus kolmen lukkopelaajan keskelle, joista kukaan ei edes yritä ottaa kiekkoa vaan odottaa että joku toinen ottaisi sen oli sen verran tragikoomisen näköistä että ei kyllä muuta ansainnutkaan kuin vihellyksiä. 5 miestä kentällä joista kukaan ei tehnyt koko vaihdon aikana mitään oikein ja pelattiin sentään ylivoimaa. Loppumatsin kannustin kyllä ihan kiltisti.

Tässä kohden ainakin itselläni paloi käämit aivan totaalisesti ja sen annoin kuulua vaikka istunkin koko katsomon hiljaisimmassa osassa. Vai lieneekö se punaviivan kohdalla istuvat vippi katsomo sitten hiljasin. Taisi kaikki ympärillä olevat tuntea pelkkää myötähäpeää tulistumisestani, mutta kyllä tuo Honkaheimon paappa antoi ihan yhtä lailla palautetta. Kyllä mielestäni ihan aiheesta saa palautetta antaa, mutta turhanpäiväinen kitiseminen jokaisesta aiheesta on taas tarpeetonta.

Mutta jatkossa tuli kyllä annettua taas positiivista palautetta terävöityneestä ilmeestä. Ja kyllä mielestäni molemmat kannustukset auttoivat palauttamaan konseptia oikeaan suuntaan. Eli kyllä sillä kannustuksella vaan on voimaa kuudennen pelaajan edestä. Toivottavasti muutkin hallissa tähän uskoisivat. Positiivista oli, että oikeasti siihen uskottiin välillä ja täysin pitelemätön oli Lukko noilla hetkillä. Enemmän vaan ääntä halliin niin kyllä tälle palstalle "joutuu" vielä kirjoittelemaan useammin kuin kerran.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No se kakkosylivoiman omassa päässä pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-räpeltäminen jonka jälkeen ropelliavaus kolmen lukkopelaajan keskelle, joista kukaan ei edes yritä ottaa kiekkoa vaan odottaa että joku toinen ottaisi sen oli sen verran tragikoomisen näköistä että ei kyllä muuta ansainnutkaan kuin vihellyksiä. 5 miestä kentällä joista kukaan ei tehnyt koko vaihdon aikana mitään oikein ja pelattiin sentään ylivoimaa. Loppumatsin kannustin kyllä ihan kiltisti.

Myönnetään, samassa tilanteessa tuli itsekin huudettua ei-niin-mukavaa palautetta. Naurettavin ja surkuhupaisin vaihto jonka olen varmaan ikinä nähnyt. Muutenkin kakkosylivoiman äijät eivät oikein tuntuneet tietävän mitä helvettiä siellä kentällä pitäisi tehdä. Mutta kun kerran positiivisuusketjussa ollaan, niin se oli positiivista ettei sentään av-maalia päästäneet.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
^Tuo ei sinänsä ollut ihme, kun kotiin oli jäänyt lähinnä nämä menestyksen perässä juoksevat "kannattajat". Raumalla lienee sellainen 3000 peruskannattajan joukko, jolla riittää uskoa vähän hankalimmissakin asetelmissa. Tosin kyllä siellä eilenkin muutama vihellys kuului siinä kun ylivoima ei meinannut lähteä yhtään toimimaan.

Minulla riittää usko, mutta rahat ei riitä. Olenko menestyksen perässä juokseva kannattaja? Tuossa runkosarjan aikaan muutaman pelin seisomakatsomon pitkällä sivulla seuratessani tunsin olevani melkein ainoa, joka siellä mitään ääntä piti. Kulmassa on sitten se äänekkäämpi joukko. Ajattelin jo ennen playoffien alkua, että käyn katsomassa yhden pelin jokaisesta "portaasta": puolivälieristä, välieristä ja finaaleista/pronssiottelusta(jos se pelataan Raumalla). Budjetti ei anna enempää myöten. Saanko osallistua mestaruus-/mitalijuhliin näin pienellä panostuksella?
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Kummallisen erikoisen positiivista, etta playjareissa Lindgren, Petruzalek, McLean ja...Kivimäki kaikilla kaksi reppua.
 

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Huhhuh. En tiedä mitä helvettiä tapahtui 23.2.2011 Kalpa - Lukko ottelun toisella erätauolla, mutta toivottavasti se ei enää tällä kaudella unohdu.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sama. Pitääkö tässä ihan Uramaa alkaa kiittämään? ;)

Ei, Uramahan on vastuussa vain epäonnistumisista...

Positiivista on se että Lukko yllätti minut täydellisesti. En nimittäin enää uskonut että Lukko pystyisi nousemaan sen jälkeen kun KalPa meni sarjassa 0-2 johtoon. Joskus on erittäin positiivista olla väärässä. Pitää vaan toivoa että sarja jatkuisi tästä yhtä hyvissä merkeissä!
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Kiitos Rauli. Kävi tässä sarjassa nyt miten vaan niin kyllä se jonkinlaista kovuutta ja hyvää valmentajuutta osoittaa, että lähes sillasta noustiin tasoihin, ja rehellisesti sanottuna jopa etulyöntiasemaan.

Minä taas olen sitä mieltä, että pudotuspeleissä joukkueen johtaja on pukeutunut pelipaitaan eikä pikkutakkiin.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kiitos Rauli. Kävi tässä sarjassa nyt miten vaan niin kyllä se jonkinlaista kovuutta ja hyvää valmentajuutta osoittaa, että lähes sillasta noustiin tasoihin, ja rehellisesti sanottuna jopa etulyöntiasemaan.

Tosin olihan se aika helvetin lähellä, että KalPa olisi karannut tänään toisessa erässä, kun Lukon peli oli totaalisen hukassa. Pienestä on näköjään nuo pelit kiinni. Hienosti kyllä Lukko piristyi kolmanteen erään. Nyt jumalauta perjantaina meteliä halliin ja kolmas voitto Lukolle!! Olisi tämän sarjan voitto kyllä lukkofanille harvinaista herkkua, kun miettii tuota Lukon pudotuspelihistoriaa. Eipä ole Lukko tainnut juuri tappioasemasta nousta sarjan voittoon? Toivottavasti nyt sen tekee.
 

Kiikartorni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Rantanen
Positiivista!
++ Nortti on sulattanut Ahosen
++ Mäkin onnistumiset
+ Nurmi osui - ihan sama onko siellä veskaria - maalipuiden väliin
+ Paljon parjattu Aalto on huipputikissä
++ Pratt - "ei ainuttakaan väärää ratkaisua"
+ Rantanen (vaikka pari kertaa höntyilikin) pelasi lähes 20min "yllättävän" hyvin
+ Tuomaisen pelipaidassa pelasi täysin eri mies kuin aiemmissa.

"Pahimpien floppien" tasonnosto lienee se kaikkein positiivisin juttu.
Onko se Mo' joka laittaa kaksi häkkiä perjantaina?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Otteluketjuun jo oman panokseni illan koitoksesta pistinkin, eli olin töiden takia koko illan ihan pimennossa niin radiolta kuin muiltakin tiedotusvälineiltä. Vasta kymmenen jälkeen kotiin ajellessa kuulin autossa että Lukko on voittanut pelin ja tasoittanut sarjan. Kiekaisin melko voimallisesti.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Roku kirjoitti:
...olin töiden takia koko illan ihan pimennossa niin radiolta kuin muiltakin tiedotusvälineiltä. Vasta kymmenen jälkeen kotiin ajellessa kuulin autossa että Lukko on voittanut pelin ja tasoittanut sarjan.

Voisitko ystävällisesti olla töissä ja pimennossa radiolta, myös perjantaina ja lauantaina ? Mä luulen, että saadaan sulle porukalla joku palkinto hankittua, kunhan et muuta voittavaa käytäntöä ;)
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voisitko ystävällisesti olla töissä ja pimennossa radiolta, myös perjantaina ja lauantaina ? Mä luulen, että saadaan sulle porukalla joku palkinto hankittua, kunhan et muuta voittavaa käytäntöä ;)
Semmosta palkintoa tuskin tästä läänistä löytyy että minä perjantaina jäisin kotiin.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Minä taas olen sitä mieltä, että pudotuspeleissä joukkueen johtaja on pukeutunut pelipaitaan eikä pikkutakkiin.

Ei. Kyllä kravatti ja kokopuku (tai vâhintään pikkutakki) pitää aina miehen tiellä. Kokemusta on. Kun on peli, ja varsinkin playjari, niin ryhtiä pitää näyttää myös pukeutumisessa.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Voisitko ystävällisesti olla töissä ja pimennossa radiolta, myös perjantaina ja lauantaina ? Mä luulen, että saadaan sulle porukalla joku palkinto hankittua, kunhan et muuta voittavaa käytäntöä ;)

Roku, me pannaan kolehti pystyyn, et saadaan sut pysymään Äijansuolta ja ylipäänsa ulkona koko geimistä, jotta Lukko voittaisi taas.
 

Hiilivoimala

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Lukko-
Liput on hankittu jo eilen puol kympin aikaan, ja silloinkin parhaat saitit oli jo menny. Joten hallillehan tässä rynnätään, pitää vaan käydä testaamassa jää siinä päivällä, et millai luistin piirtää ja lähteekö lätty.
Positiivisia asioita, pitkäst aikaa meni joku kiekko reppuun ihan tuurillakin:)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös