No se kakkosylivoiman omassa päässä pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-räpeltäminen jonka jälkeen ropelliavaus kolmen lukkopelaajan keskelle, joista kukaan ei edes yritä ottaa kiekkoa vaan odottaa että joku toinen ottaisi sen oli sen verran tragikoomisen näköistä että ei kyllä muuta ansainnutkaan kuin vihellyksiä. 5 miestä kentällä joista kukaan ei tehnyt koko vaihdon aikana mitään oikein ja pelattiin sentään ylivoimaa. Loppumatsin kannustin kyllä ihan kiltisti.Tosin kyllä siellä eilenkin muutama vihellys kuului siinä kun ylivoima ei meinannut lähteä yhtään toimimaan.
No se kakkosylivoiman omassa päässä pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-räpeltäminen jonka jälkeen ropelliavaus kolmen lukkopelaajan keskelle, joista kukaan ei edes yritä ottaa kiekkoa vaan odottaa että joku toinen ottaisi sen oli sen verran tragikoomisen näköistä että ei kyllä muuta ansainnutkaan kuin vihellyksiä. 5 miestä kentällä joista kukaan ei tehnyt koko vaihdon aikana mitään oikein ja pelattiin sentään ylivoimaa. Loppumatsin kannustin kyllä ihan kiltisti.
No se kakkosylivoiman omassa päässä pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-pakki-räpeltäminen jonka jälkeen ropelliavaus kolmen lukkopelaajan keskelle, joista kukaan ei edes yritä ottaa kiekkoa vaan odottaa että joku toinen ottaisi sen oli sen verran tragikoomisen näköistä että ei kyllä muuta ansainnutkaan kuin vihellyksiä. 5 miestä kentällä joista kukaan ei tehnyt koko vaihdon aikana mitään oikein ja pelattiin sentään ylivoimaa. Loppumatsin kannustin kyllä ihan kiltisti.
^Tuo ei sinänsä ollut ihme, kun kotiin oli jäänyt lähinnä nämä menestyksen perässä juoksevat "kannattajat". Raumalla lienee sellainen 3000 peruskannattajan joukko, jolla riittää uskoa vähän hankalimmissakin asetelmissa. Tosin kyllä siellä eilenkin muutama vihellys kuului siinä kun ylivoima ei meinannut lähteä yhtään toimimaan.
Huhhuh. En tiedä mitä helvettiä tapahtui 23.2.2011 Kalpa - Lukko ottelun toisella erätauolla, mutta toivottavasti se ei enää tällä kaudella unohdu.
Sama. Pitääkö tässä ihan Uramaa alkaa kiittämään? ;)
Kiitos Rauli. Kävi tässä sarjassa nyt miten vaan niin kyllä se jonkinlaista kovuutta ja hyvää valmentajuutta osoittaa, että lähes sillasta noustiin tasoihin, ja rehellisesti sanottuna jopa etulyöntiasemaan.Sama. Pitääkö tässä ihan Uramaa alkaa kiittämään? ;)
Kiitos Rauli. Kävi tässä sarjassa nyt miten vaan niin kyllä se jonkinlaista kovuutta ja hyvää valmentajuutta osoittaa, että lähes sillasta noustiin tasoihin, ja rehellisesti sanottuna jopa etulyöntiasemaan.
Jos nyt käsitin oikein, niin miksi se yhtäkkiä juuri pleijareihin muuttuu?Minä taas olen sitä mieltä, että pudotuspeleissä joukkueen johtaja on pukeutunut pelipaitaan eikä pikkutakkiin.
Kiitos Rauli. Kävi tässä sarjassa nyt miten vaan niin kyllä se jonkinlaista kovuutta ja hyvää valmentajuutta osoittaa, että lähes sillasta noustiin tasoihin, ja rehellisesti sanottuna jopa etulyöntiasemaan.
Roku kirjoitti:...olin töiden takia koko illan ihan pimennossa niin radiolta kuin muiltakin tiedotusvälineiltä. Vasta kymmenen jälkeen kotiin ajellessa kuulin autossa että Lukko on voittanut pelin ja tasoittanut sarjan.
Semmosta palkintoa tuskin tästä läänistä löytyy että minä perjantaina jäisin kotiin.Voisitko ystävällisesti olla töissä ja pimennossa radiolta, myös perjantaina ja lauantaina ? Mä luulen, että saadaan sulle porukalla joku palkinto hankittua, kunhan et muuta voittavaa käytäntöä ;)
Semmosta palkintoa tuskin tästä läänistä löytyy että minä perjantaina jäisin kotiin.
Mä olen juuri nyt siinä iässä.Se on sitten sun syytä, jos.... Otat melko isoa vastuuta ;)
Minä taas olen sitä mieltä, että pudotuspeleissä joukkueen johtaja on pukeutunut pelipaitaan eikä pikkutakkiin.
Voisitko ystävällisesti olla töissä ja pimennossa radiolta, myös perjantaina ja lauantaina ? Mä luulen, että saadaan sulle porukalla joku palkinto hankittua, kunhan et muuta voittavaa käytäntöä ;)