Positiivisuusketju

• 2 332 701
  • 11 937

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ai helvata, kuinka hyvältä tuntuu olla tällä hetkellä Lukkofani. Olen tässä katsellut Lukkoon liittyviä videoita, koosteita ja lukenut tätä palstaa ja Lukko-aiheisia uutisia. Lisäksi Topi Nättisen (Ylen jääkiekkokierros lauantailta) ylistystä Lukosta oli melkoisen ”nättiä” kuunnella. Hienosti mies siellä tiivisti Lukon tähän astista kautta.

Olo on vähän niin kuin olisi rakastunut. Muistan ne tunteet kyllä vaikkei enää ole kehenkään tarvinnut rakastua yli 15 vuoteen (viimeksi silloin kun vaimoni tapasin). Nyt tuntuu, että tämä on taas Lukon kausi ja ollaan matkalla kohti huikeaa kevättä. Ja vaikkei lopulta kannua tulisikaan, niin tässä matkassa voi ylpeänä olla mukana ja vaan nauttia.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tässä muuten se 1963 mestaruuspelin ottelupöytäkirja:
Tää on hyvä. Ja mulle ihan uusi. Nyt se on tallennettu.

Vaikka nuo maalintekijät ja ajat on moneen kertaan lueteltu niin esim. rangaistuksia ei. Lukko 4x2 min ja Tappara 7x2 min, pahimpana pukarina kolme kaksiminuuttista istunut Henry Åkervall jonka Simo Saimo taklasi laidan yli katsojien joukkoon. Ainakin jos tuohon kirjaan "Kultainen hetki - kantavat siivet" on luottaminen.

Ja näyttääpi siellä olleen Peltosen Topi silloinkin maalituomarina.

Suosikkijoukkue
Lukko. Lapijoen Kyläkiekko.
Olen peräänkuuluttanut sitä, että Lukon pitää tulla vastaan, jotta itse jaksaisi jälleen innostua seuraamaan Lukon otteita suuremmalla mielenkiinnolla.

Nyt Lukko on tullut vastaan ja reilusti jonkinlaisen rajan yli. Jo pidemmän aikaa olen ihan odottanut Lukon peliä ja seurannut ne muutenkin kuin sivusilmällä.

Eikä kyse ole pelkästään voittoputkesta, vaan ihan siitä pelillisestä ilmeestä, mitä Lukko on pidemmän aikaa esittänyt. Eikä tarvitse myöskään joka ylivoimaa kirota tai jokaista laukausta omiin pelätä.

Huomenna Espoossa ja lauantaina suippolandiassa paikanpäällä. Ihan sama, vaikka sataisi porilaisia ämmiä taivaalta.

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin Lukko
Onneksi Lukon joukkueessa ei ole tuollaista Seppälän tyylistä pelleä. Jääkiekkotaidot on lähinnä välttävät mutta luulee olevansa joku kovakin jätkä. Myötähäpeä kasvoi pelin edetessä tuon touhuille. Vähän kuin Tiivola mutta huonompi kaikessa.

ipe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko niin, että ulkoilmaderbyjen jälkeen sivutaan seuran peräkkäisten voittojen ennätystä?
Eli sitten olis tusina kasassa...

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämä sopii Lukon positiivisuusketjuun, koska taitaa olla Lukon aikaansaannosta...
Tappara markkinoi isosti sitä, että yli 70-vuotiaat pääsevät ilmaiseksi 29.1. pelattavaan Tappara-Jukurit peliin. Näin valotaululla aiheeseen liittyvän mainoksen Tampereen seudulla ajellessani ja aloin pohtia, että miksi yli 70-vuotiaat...
No siksi, että Tapparassa on laskeskeltu, että yli 70-vuotiaat eivät saa/eivät viitsi ottaa kenkiään pois jalasta heiluttelemista varten...

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Toivottavasti mahdollisimman moni lähtee huomenna taikka lauantaina Talviklassikkoon pelipaikalle, haistelemaan tunnelmaa ja nauttimaan otteluista. Ei meinaa toista ole tulossa ihan hetkeen, jos koskaan.

Täysin ainutlaatuinen tapahtuma ja monelle pelaajallekin once in a lifetime ottelu, joista osaavat aivan satavarmasti nauttia. Siinä on myös sellainen boosteri joukkueelle, että jos vielä sattuisivat voittamaan molemmat pelit, niin joukkuehenki tiivistyy vielä entisestään.

Ei todellakaan mikään perinteinen perjantai huomenna edessä. Saa isolla kädellä olla ylpeä koko satakuntalaisesta kiekkoilusta, että tälläiseen tapahtuman ovat saaneet aikaan.

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Onneksi Lukon joukkueessa ei ole tuollaista Seppälän tyylistä pelleä. Jääkiekkotaidot on lähinnä välttävät mutta luulee olevansa joku kovakin jätkä. Myötähäpeä kasvoi pelin edetessä tuon touhuille. Vähän kuin Tiivola mutta huonompi kaikessa.
Wingman isolta kirkolta kertoi Seppälän olleen jo junnuvuosista lähtien tavallista suurempi m****u. Yritti Espoossa selkeästi hakea Isoa-Erkkiä pois. Toivottavasti Erkin pää kestää viikonloppuna, koska tuntuu olevan jo merkitty mies. Joku Karjalainen tahi muu kohno sitä varmaan tulee yrittämään.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Wingman isolta kirkolta kertoi Seppälän olleen jo junnuvuosista lähtien tavallista suurempi m****u. Yritti Espoossa selkeästi hakea Isoa-Erkkiä pois. Toivottavasti Erkin pää kestää viikonloppuna, koska tuntuu olevan jo merkitty mies. Joku Karjalainen tahi muu kohno sitä varmaan tulee yrittämään.
Kyllä mä sitä itse mietin että miksi Peters sai olla ihan rauhassa, mutta kai se selitys löytyy sitten tilastoista.

Gelinas 686 ottelua ammattilaisena ja 465 jäähyminuuttia (0,68 minuuttia per ottelu)
Peters 236 ottelua ammattilaisena ja 313 jäähyminuuttia.(1,33 minuuttia per ottelu)

Seppälältä sikäli säälittävää toimintaa tuon Gelinas halailun jälkeen, että kohteena oli lähinnä Repo ja Nousiainen tai oikeastaan ihan kaikki muut, paitsi Peters. Voi toki olla että Petersiä kiellettiin lähtemästä, tai sitten Seppälä oli kentällä vaan aina eri aikaan.

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Wingman isolta kirkolta kertoi Seppälän olleen jo junnuvuosista lähtien tavallista suurempi m****u. Yritti Espoossa selkeästi hakea Isoa-Erkkiä pois.

Selvästi oli Gelinas ja Repo kohteena, molemmat tärkeitä palasia yv:llä ja molempia Lukko tarvitsee - kun taas Seppälä itse K-Espoolle aika yhdentekevä kolmosparin pakki, joka ei juuri tuo joukkueelle pelillistä arvoa, vaan lähinnä räksyttää, provosoi ja yrittää saada vastustajan pakkaa sekaisin. Noh, tod.näk. ei kohdata tällä kaudella enää.

Suosikkijoukkue
Lukko. Lapijoen Kyläkiekko.
Näitä öyhöttäjiä aina ilmaantuu välillä ja sitten katoavat kuvasta yhtä nopeasti kuin tulivatkin.

Ja aina joku sellainen voi vastata puhelimeen, joka todella haluaa tämän öyhöttäjän laittaa matalaksi. Tavalla tai toisella. Toisin sanoen jostain löytyy aina vahvempi tai hullumpi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy