Shamaani99
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko
Oli mahtava meno tänään hallilla, kiitos kaikille paikalla olleille sinikeltaisille!
Ehkä ne kengät oli Lämsälle? Muuten on liian epäreiluu, nääs.P.s. huutonaurua noille Tapparan kengänheiluttelijoille:D
No se on kyl. Haluavat varmasti hiljalleen eroon tuosta mentoristaan.Ehkä ne kengät oli Lämsälle? Muuten on liian epäreiluu, nääs.
Onhan tässä jo porilaisetkin (tai ainakin Ässä-fanit) kehuneet Lukkoa mestaruussuosikiksi ja puolustaneet vielä Lukkoa voimasuhteet-säikeessä. Siihen nähden Aamulehden juttu on pientä.Kahden liigajoukkueen hyvin vahva äänenkannattaja Aamulehti julistaa Lukon nousseen suurimmaksi mestarisuosikiksi. Jo on aikoihin eletty!
Mahtava meno oli paikan päällä ja sinikeltaisia kannattajia oli saapunut runsain määrin. Tällä hetkellä on aika hienoa olla Lukko-fani. Joukkue pelaa nyt kollektiivisesti toisilleen eikä juuri heikkoja lenkkejä joukkueessa ole. Pidetään tämä!
Olihan molemmat JVDT pakistot myös älyttömiä, mutta on tämä samaa luokkaa. Niissä oli Sevänen, joka sittemmin paljastunut pelkäksi pakkiparin siivellä pärjänneeksi selviytyjäksi, mutta toisaalta nyt on Nousiainen, jolle ei ole vielä löytynyt pakkiparia joka hänen peliesityksensä pelastaisi.Lukon puolustukseen on löydetty oikeat pelaajat ja harvoin jos koskaan ollaan nähty Raumalla näin laadukasta pakistoa. Iso peukku kuuluu Eepi Hämäläiselle joka duunaa puolustajien kanssa.
Minä olin tuolla!Kiva se on nyt ollut otteluja seurata.
Seuraavaa odotellessa:
Lukko - Ilves mestaruuskaudella 62-63
Rauman Lukko kohtasi Tampereen Ilveksen keväällä 1963
(26.2.1963) Rauman Lukko kohtasi mestaruuskeväänään Ilveksen kotijäillään. Ottelu päättyi Lukon 7–6 voittoon. Ohjelmanäyte on mykkä.areena.yle.fi
Nuo olivat mielenkiintoisia aikojaMinä olin tuolla!
Ja kyseinen peli Ilvestä vastaan päättyi 7-6. Maalivahti Risto Kaitala ei ollut parhaimmillaan vaan pelasi kuumeessa ja mahataudissa ja siksi meni hiukan helppojakin. Näin Kaitala kertoi kirjassa "Kultainen hetki - kantavat siivet".Nuo olivat mielenkiintoisia aikoja
Tämä Ilves-peli oli sarjan viimeistä edellinen ja sen voittamalla Lukko pysyi pisteen päässä kärjessä olleesta Tapparasta.
Tuosta yleisömäärästä26.2.1963
Lukko-Tappara 6-3 (1-2, 2-0, 3-1)
03.30 0-1 Jouni Seistamo (Esko Luostarinen)
11.xx 0-2 Seistamo
15.xx 1-2 Keinonen (Rautalin)
25.xx 2-2 Vainio
26.xx 3-2 Jokinen (Vainio)
42.35 4-2 Rautalin (Stenvall)
45.10 5-2 Rastio (Keinonen)
50.xx 5-3 Kalevi Numminen
54.30 6-3 Keinonen (Vainio)
Maalissa: Risto Kaitala
Yleisöä 7820
Huomatkaa yleisömäärä! Ilman minua olisi yksi vähemmän!