Positiivisuusketju

  • 2 169 854
  • 11 118

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Eipä sitä olisi vielä alkuviikosta voinut uskoa, että Lukko ei yhtään viikon kolmesta pelistään häviä. Mutta onneksi joukkue uskoo itseensä, eikä muiden horinoista ja ajatuksista niin välitä.

Hyviä pelejä hyvillä tuloksilla.
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Ehkä tämä sopii tähän ketjuun - ei ainakaan Tomi Lämsälle kenkää ketjuun.... Olen erittäin vaikuttunut siitä miten Lämsä otteluiden jälkeisissä haastettuluissa puhuu englantia silloin kun vastustajan valmentajakin sitä puhuu. Kuten eilen ja aiemminkin Grönborgin kanssa. Iso peukku siitä, vastustajaa voi sitenkin kunnioittaa. Uskon että valtaosa meistä kuulijoistakin sen verran osaa englantia. Saa olla eri mieltä ja sanoa "mitä v***a miksei puhu suomea"
 
Viimeksi muokattu:

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Ettei mene ihan ranteiden viiltelyksi, niin haluan uskoa että ensi viikolla nähdään parempi Lukko.

Tämä viikko vedettiin pöntöstä alas henkisesti kovan CHL pettymyksen jälkeen. Ketjut ovat myös eläneet valitettavan paljon sairasteluiden, loukkaantumisten ja paluiden takia.

Mutta nyt huominen - maanantai huilia ja tiistaina reeneihin uudella innolla. Vielä on paljon pisteitä jaossa, joten kevätaurinkoa kohti. Ensi viikolla Ifk:sta 1-2 pistettä ja pohjoisen naapurilta täydet 6 pistettä, ja taas on lauhkeampi tunnelma.

Nyt poreisiin kera Ankeron.
 

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Positiivista on että Lukko esittänyt myös mainioita otteita tällä kaudella vaikka tasaisuus uupunut. Tähän ja sarjataulukon tasaisuuteen peilaten, 6:n sakissa kun ollaan runkkarin päätyttyä rahkeet on mennä pidemmälle. Vaatii erikoistilanteiden sujumisen ja hyvän pelillisen jakson.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mitä väliä sillä on, missä Lukko on runkosarjan päädyttyä? Itse ovat joukkueensa rakentaneet ja pelaajat pelinsä pelanneet. Mä en ainakaan ole syyllinin yhteenkään pistemenetykseen. Kärsiköön ja vittuuntuneet keskenään. Mä sain 11.5 2022 sen mitä odotin. Seuraan, mutta en stressaa, kun selvästi näkee, ettei hommasta mitään tule. En arvostele, mutta en isommin hehkutakkaan. Meidän kausi loppuu säälien ensimmäiseen kierrokseen. Jumalauta jos Eerola kehuu, että rahaa on, niin sen pitäisi näkyä muuallakin, kun charter lennoissa. 3 ensimmäistä ketjua vähintään Tapparan tasoa, vähintään!
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Mä sain 11.5 2022 sen mitä odotin.
Mäkin saatoin saada 11.5.2022 (joskus saunan jälkeen), mutta en ehkä kehtaa kehua sillä ainakaan kovin kovaan ääneen. Sen sijaan siitä, mitä saatiin 11.5.2021, voi edelleenkin olla ylpeä ihan julkisesti.
 

RaumTiger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kolla/Rauma Tigers, New York Rangers
Minulle positiivisinta oli keskiviikkoisesta (vakavasta) leikkauksesta selviäminen ja lauantainen kotiinpääsy ja vieläpä VOITTAJANA! Vastustaja oli kova mutta mulla oli siinä osaavaa porukkaa ympärillä ja en olisi selvinnyt siitä yksin. Fiilikset oli sellaset että minä omin jaloin sinne menin ja omin jaloin myöskin lähden ja näin myöskin kävi! Lugun jätkille kun saisi saman ajatusmaailman...

Tässä olis Lukolle kyllä henkinen valmentaja valmiina enkä edes maksaisi paljon (jos yhtään). Jonkinlainen koulutuskin löytyy.
 

RaumTiger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kolla/Rauma Tigers, New York Rangers
Minulle positiivisinta oli keskiviikkoisesta (vakavasta) leikkauksesta selviäminen ja lauantainen kotiinpääsy ja vieläpä VOITTAJANA! Vastustaja oli kova mutta mulla oli siinä osaavaa porukkaa ympärillä ja en olisi selvinnyt siitä yksin. Fiilikset oli sellaset että minä omin jaloin sinne menin ja omin jaloin myöskin lähden ja näin myöskin kävi! Lugun jätkille kun saisi saman ajatusmaailman...

Tässä olis Lukolle kyllä henkinen valmentaja valmiina enkä edes maksaisi paljon (jos yhtään). Jonkinlainen koulutuskin löytyy.
Lainaan omaa viestiäni että harmikseni en muistanut huutaa VOITTOISAA ILLANJATKOA! kun poistuin Meilahden sairaalan pihalta...
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko kohtaa vielä kahdesti SaiPan, hyvin on ollut Kunnas hereillä. SaiPaa vastaan kannattaisi aina koittaa saada kaikki matsin siirtorajan jäljeen, kun ovat myyneet parhaat pelaajansa pois.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Lukko kohtaa vielä kahdesti SaiPan, hyvin on ollut Kunnas hereillä. SaiPaa vastaan kannattaisi aina koittaa saada kaikki matsin siirtorajan jäljeen, kun ovat myyneet parhaat pelaajansa pois.
Voiko olla pahempaa jinxausta mitä tuossa kirjoitat.
Kannattaa muistaa että ensinnäkin Saipa voiti viime viikolla 3 peliä ja mutulla heittäisin että kaudesta toiseen nämä tyhjennysmyyntijengit pelaavat yllättävän hyvin rosteriinsa nähden.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voiko olla pahempaa jinxausta mitä tuossa kirjoitat.
Kannattaa muistaa että ensinnäkin Saipa voiti viime viikolla 3 peliä ja mutulla heittäisin että kaudesta toiseen nämä tyhjennysmyyntijengit pelaavat yllättävän hyvin rosteriinsa nähden.
Äläs nyt. Viime keväänäkin otettiin tyhjennysjengeiltä 5/6 pinnaa suvereeneilla 3-2 ja 1-0 voitoilla. Ketään muuta ei sitten voitettukaan runkosarjassa.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voiko olla pahempaa jinxausta mitä tuossa kirjoitat.
Kannattaa muistaa että ensinnäkin Saipa voiti viime viikolla 3 peliä ja mutulla heittäisin että kaudesta toiseen nämä tyhjennysmyyntijengit pelaavat yllättävän hyvin rosteriinsa nähden.
Ja kaikki kolme peliä oli vieraskentällä. Tietysti joukkue nyt sitten heikkeni, mutta kuitenkin.

On kyllä aikamoinen päivän piristys tuo Morandin tulo Lukkoon. Ja paikalliset tulossa viikonloppuna…ai ai.
 
Suosikkijoukkue
Lugu
Positiivista, että tehtiin hankinta, jota toivottu likimain jokaisen muun seuran rosteriin. Hianoo nähä!

Ja kokoonpano erittäin kilpailukykyinen tämän hankinnan myötä. Tulee kilpailua, joka ajaa toivottavasti puolivaloilla hiihtelevät uskomattomiin yksilösuorituksiin kaiken likoon laittamisen yhteydessä.
Hyvät vibat!
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pistetään nyt vaikka tähän ryhmään. Vähän samojen asioiden toistelua mutta nostettava itsekin Morandin hankintaa.

Ehdottoman positiivinen hankinta josta mielestäni tärkeintä on tuo ensi kauden soppari. Kerrankin käytiin ns. naapurileirissä ja poimittiin heidän kärkipelaajansa jolla on erinomaiset mahdollisuudet kehittyä vieläkin paremmaksi. Tiedetään mitä saadaan. Tässä kohtaa varmasti parasta mihin meillä oli mahdollisuudet. Moni muu jäi takuulla nuolemaan näppejään. Kallelta loistavaa työtä tähän väliin.

Mukava lähteä katsomaan back to back pelejä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös