Älä ny vielä. Kyllä siellä joku kiinalainen taas kohta syö lepakon ja rupeaa yskimään.Tätä junaa ei pysäytä enää mikään.
Mäkin saatoin saada 11.5.2022 (joskus saunan jälkeen), mutta en ehkä kehtaa kehua sillä ainakaan kovin kovaan ääneen. Sen sijaan siitä, mitä saatiin 11.5.2021, voi edelleenkin olla ylpeä ihan julkisesti.Mä sain 11.5 2022 sen mitä odotin.
Lainaan omaa viestiäni että harmikseni en muistanut huutaa VOITTOISAA ILLANJATKOA! kun poistuin Meilahden sairaalan pihalta...Minulle positiivisinta oli keskiviikkoisesta (vakavasta) leikkauksesta selviäminen ja lauantainen kotiinpääsy ja vieläpä VOITTAJANA! Vastustaja oli kova mutta mulla oli siinä osaavaa porukkaa ympärillä ja en olisi selvinnyt siitä yksin. Fiilikset oli sellaset että minä omin jaloin sinne menin ja omin jaloin myöskin lähden ja näin myöskin kävi! Lugun jätkille kun saisi saman ajatusmaailman...
Tässä olis Lukolle kyllä henkinen valmentaja valmiina enkä edes maksaisi paljon (jos yhtään). Jonkinlainen koulutuskin löytyy.
@Hagi joo kuten viime kaudella, kun otettiin selvä 1-0 voitto
Voiko olla pahempaa jinxausta mitä tuossa kirjoitat.Lukko kohtaa vielä kahdesti SaiPan, hyvin on ollut Kunnas hereillä. SaiPaa vastaan kannattaisi aina koittaa saada kaikki matsin siirtorajan jäljeen, kun ovat myyneet parhaat pelaajansa pois.
Äläs nyt. Viime keväänäkin otettiin tyhjennysjengeiltä 5/6 pinnaa suvereeneilla 3-2 ja 1-0 voitoilla. Ketään muuta ei sitten voitettukaan runkosarjassa.Voiko olla pahempaa jinxausta mitä tuossa kirjoitat.
Kannattaa muistaa että ensinnäkin Saipa voiti viime viikolla 3 peliä ja mutulla heittäisin että kaudesta toiseen nämä tyhjennysmyyntijengit pelaavat yllättävän hyvin rosteriinsa nähden.
Ja kaikki kolme peliä oli vieraskentällä. Tietysti joukkue nyt sitten heikkeni, mutta kuitenkin.Voiko olla pahempaa jinxausta mitä tuossa kirjoitat.
Kannattaa muistaa että ensinnäkin Saipa voiti viime viikolla 3 peliä ja mutulla heittäisin että kaudesta toiseen nämä tyhjennysmyyntijengit pelaavat yllättävän hyvin rosteriinsa nähden.