Positiivisuusketju

  • 2 171 893
  • 11 118

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Molemmat maalivahdit sai suorat voitot erittäin tärkeistä peleistä hyvillä esityksillä. Erittäin tärkeä juttu tuo myös jatkoa ajatellen.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Riippuen illan muiden otteluiden lopuulisista tuloksista tällä voitolla noustiin jo kuuden parhaan sakkiin.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Katsoin kristallipallosta rinnakkaistodellisuuteen ja siellä Lukon veskat on saanut jotain kiinni ekaan viiteen peliin ja 29.9 joukkue sarjakärjessä
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Mä olen sen verran negatiivinen, että pisteet/ottelu on mulle oikea sarjataulukko ja siinä ollaan sijalla 10.
Joo eikä tässä vaiheessa nyt ole merkitystä sijoituksella.
Peli riittää ja nyt ollaan saatu voittojakin sen verran, että voidaan keskittyä siihen pelin kehittämiseen edelleen.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Joo eikä tässä vaiheessa nyt ole merkitystä sijoituksella.
Peli riittää ja nyt ollaan saatu voittojakin sen verran, että voidaan keskittyä siihen pelin kehittämiseen edelleen.
Juuri näin. Mä en yleensä katso koko sarjataulukkoa ennen tammikuuta. Peli sen näyttää. Nyt näyttää Lukon osalta viihdyttävältä. Se riittää mulle. Hienoa katsoa Lukon pelejä tällä hetkellä.
 

Kumilätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ykkösketju toimii hyvin, Nymanin jatkaen samaa mallia on kakkonenkin mallillaan, kolmosessa kun kaksikko Tieksola ja Krannila parantavat vielä napsun niin tulosta rupee heidänkin osalta tulemaan, potentiaalia on valtavasti.

Kolme pirun kovaa tuloksen tekoon pystyvää hyökkäysketjua, me likes.
 

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Kiva peli. Kliinistä puolustamista. Tare taas monessa mukana Kalapalaisten kanssa. Kelpaa olla taas osa yhteisöä kun vapautunutta riemua näkyy päävalmentajaa myöden.
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vaikka syksyn mestaruutta ei tarvikaan voittaa niin näyttäähän tuo sarjataulukko aika paljon paremmalta kuin edellisen Kalpa pelin jälkeen. Hyvä pojjaat!
 

joan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Neljän ottelun voittoputki, melko tasaista suorittamista ja onnistumisia laajalla rintamalla. Tästä on hyvä jatkaa kohti seuraavaa kiekkoviikkoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös