Nurangätine
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko
Peli-ilme ja se, että kova työ palkittiin vihdoin viimein 3p voitolla. Tästä on hyvä jatkaa seuraavan matsiin rinta rottingilla.
Voitettiin, vaikka tuurilla tehtiin pari maalia ja siihen päälle vielä filmattiin. KuulemmaVoittoputki.
Kiitos lugu.
Taidettii olla myös vähä hinttejäki.Voitettiin, vaikka tuurilla tehtiin pari maalia ja siihen päälle vielä filmattiin. Kuulemma
Rantaruottalaisia sellaisiaTaidettii olla myös vähä hinttejäki.
Taidettii olla myös vähä hinttejäki.
Muttei onneksi Mestishinttejä.Rantaruottalaisia sellaisia
Ja näin! Nyt kun JYP ja Ilves voittivat rankkareilla niin Lukko sijalla 6 virallisesti.Riippuen illan muiden otteluiden lopuulisista tuloksista tällä voitolla noustiin jo kuuden parhaan sakkiin.
Mä olen sen verran negatiivinen, että pisteet/ottelu on mulle oikea sarjataulukko ja siinä ollaan sijalla 10.Ja näin! Nyt kun JYP ja Ilves voittivat rankkareilla niin Lukko sijalla 6 virallisesti.
Joo eikä tässä vaiheessa nyt ole merkitystä sijoituksella.Mä olen sen verran negatiivinen, että pisteet/ottelu on mulle oikea sarjataulukko ja siinä ollaan sijalla 10.
Juuri näin. Mä en yleensä katso koko sarjataulukkoa ennen tammikuuta. Peli sen näyttää. Nyt näyttää Lukon osalta viihdyttävältä. Se riittää mulle. Hienoa katsoa Lukon pelejä tällä hetkellä.Joo eikä tässä vaiheessa nyt ole merkitystä sijoituksella.
Peli riittää ja nyt ollaan saatu voittojakin sen verran, että voidaan keskittyä siihen pelin kehittämiseen edelleen.