Positiivisuusketju

  • 2 170 181
  • 11 118

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
KooKoo voi.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Liiga datan mukaan ei ihan vielä olla varmasti pleijareissa, mutta perjantaina voidaan jo olla.

Eli ensi viikolla pleijarikausarit myyntiin toimisto ja revitti siitä Järvelästä sen pleijariohjelman irti, edes alustavan.
 

Liitteet

  • 20230209_005937.png
    20230209_005937.png
    71,2 KB · kertaa luettu: 115

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kai Joensuu jatkaa ensi kaudella padassa?

Myöhässä hakemaan pommeja, itse katollaan ja loppuvaihto puhaltaen selkä suorana omissa.

Lisäkipinä derbyihin toki kiistaton.

Keskittyy kentällä tosi paljon asioihin, mitkä ei lopulta johda joukkueen etuun. Kiko teki samoja juttuja välillä, mutta onnistui päästä ihon alle.

Sanotaan vaikka näin, että vituttaisi jos pääsisi Lukkolaisten ihon alle. Posiketjun kamaa: ei onneksi pääse.
 

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
+ 100 pts saavutettu
++ Runkosarjan voitto astetta lähempänä 2 pisteen voitolla
+ Porissa vaahtoaa olut ja tunteet kun hävisivät
+ Ylitalo oli aika päällikkö tänään
+ tiukkaa puolustusta jälleen kerran, Lukko ei vaan suostu päästämään edes derbyissä montaa
+ Perheessä sekä Lukko että Ilves-faneja ja molemmat voittivat, tämä tietää hyvää myös jatkon kannalta (kaikki muuten vihaa ässiä) littipeukku
+ Hiukan huonommilla otteilla voitto, tämä toistunut ennenkin ja kertoo rutiinista
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Kai Joensuu jatkaa ensi kaudella padassa?

Myöhässä hakemaan pommeja, itse katollaan ja loppuvaihto puhaltaen selkä suorana omissa.

Lisäkipinä derbyihin toki kiistaton.

Mua huvittaa se syksyn mantra, "Reunanen ei uskalla tulla kaukaloon, kun Jesse on siellä". 3 minuttia ennen varsinaisen peliajan loppua tänään, Tare veti Jessen ihan levyksi meidän maalin takana.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kai Joensuu jatkaa ensi kaudella padassa?

Myöhässä hakemaan pommeja, itse katollaan ja loppuvaihto puhaltaen selkä suorana omissa.
Huvitti kun selostaja messusi suu vaahdossa Ylitalon jääneen Joensuun hirveän jyrän alle, vaikka itsehän Joensuu päädyssä kaatui kun ensin oli vetänyt taklauksen ohi.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Huvitti kun selostaja messusi suu vaahdossa Ylitalon jääneen Joensuun hirveän jyrän alle, vaikka itsehän Joensuu päädyssä kaatui kun ensin oli vetänyt taklauksen ohi.
Huvittavin kohnaus ikinä, taklaus kentän pienimpään Laitiseen, mutta päätyy itse katolleen ja vaihdon energiat oli siinä.

Spontaani repeäminen.
 

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Positiivista on btw monet uudet palstakirjoittajat.

Voisi kai sanoa että organisaatiossa on hype päällä. Ite ainakin tahdon nähdä että tämä on vasta alkua. Lukko on toimiva konsepti kokonaisuudessaan. Moni moni asia menee eteenpäin. Esim. edellämainittu fysiikkamentori Hakkarainen varmasti mies paikallaan.

Tapolan sanoin että "ennustan että Lukko on kärkijengejä seuraavat kymmenen vuotta" vai miten se yks pressi/haastis meni. Jotenkin noin. Hyvä me!
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tuo tapaus oli kyllä Reposelta oudosti nähty, mutta antipatioita en ole koskaan huomannut. Itse asiassa kuuluu mielestäni Alkion ja Waheebin kanssa Cmoren kärkikolmikkoon.
Silloin kun aloitti selostukset, oli minusta aina Lukon vastustajan puolella. Mestaruuskaudella taas huomasin, että oli jopa hienoisesti Lukon puolella. Nykyään on minusta aika neutraali, mutta tänään kyllä hiukan enemmän hehkutti Ässien suorituksia, ehkä siksi, että Ässät enemmän sai tekopaikkoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös