Mutta jos KooKoo, HPK, Ässät ja HIFK menee ohi, silloin TPS ei enää mene. Sarjapisteitä ei ole enää jaossa niin montaa että 10 joukkuetta menisi Lukon ohi.KooKoo voi.
Tällä reseptillä mennään yleensä pitkälle sekä runkosarjassa että playoffeissa.Eniten tehtyjä maaleja ja vähiten päästettyjä maaleja koko Liigassa.
Tapparalla ja KalPalla myös 142 tehtyä.Eniten tehtyjä maaleja ja vähiten päästettyjä maaleja koko Liigassa.
Kai Joensuu jatkaa ensi kaudella padassa?
Myöhässä hakemaan pommeja, itse katollaan ja loppuvaihto puhaltaen selkä suorana omissa.
Lisäkipinä derbyihin toki kiistaton.
Kai Joensuu jatkaa ensi kaudella padassa?
Myöhässä hakemaan pommeja, itse katollaan ja loppuvaihto puhaltaen selkä suorana omissa.
Lisäkipinä derbyihin toki kiistaton.
Huvitti kun selostaja messusi suu vaahdossa Ylitalon jääneen Joensuun hirveän jyrän alle, vaikka itsehän Joensuu päädyssä kaatui kun ensin oli vetänyt taklauksen ohi.Kai Joensuu jatkaa ensi kaudella padassa?
Turkulainen sählyselostaja, jolla tuntuu olevan antipatioita Lukkoa kohtaan.Huvitti kun selostaja messusi suu vaahdossa Ylitalon jääneen Joensuun hirveän jyrän alle, vaikka itsehän Joensuu päädyssä kaatui kun ensin oli vetänyt taklauksen ohi.
Huvittavin kohnaus ikinä, taklaus kentän pienimpään Laitiseen, mutta päätyy itse katolleen ja vaihdon energiat oli siinä.Huvitti kun selostaja messusi suu vaahdossa Ylitalon jääneen Joensuun hirveän jyrän alle, vaikka itsehän Joensuu päädyssä kaatui kun ensin oli vetänyt taklauksen ohi.
Tuo tapaus oli kyllä Reposelta oudosti nähty, mutta antipatioita en ole koskaan huomannut. Itse asiassa kuuluu mielestäni Alkion ja Waheebin kanssa Cmoren kärkikolmikkoon.Turkulainen sählyselostaja, jolla tuntuu olevan antipatioita Lukkoa kohtaan.
Laitinenhan se oli eikä Ylitalo.Huvittavin kohnaus ikinä, taklaus kentän pienimpään Laitiseen, mutta päätyy itse katolleen ja vaihdon energiat oli siinä.
Spontaani repeäminen.
Silloin kun aloitti selostukset, oli minusta aina Lukon vastustajan puolella. Mestaruuskaudella taas huomasin, että oli jopa hienoisesti Lukon puolella. Nykyään on minusta aika neutraali, mutta tänään kyllä hiukan enemmän hehkutti Ässien suorituksia, ehkä siksi, että Ässät enemmän sai tekopaikkoja.Tuo tapaus oli kyllä Reposelta oudosti nähty, mutta antipatioita en ole koskaan huomannut. Itse asiassa kuuluu mielestäni Alkion ja Waheebin kanssa Cmoren kärkikolmikkoon.