Villi-Länsi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Lajin helppous viehättää!
VAMOS!
VAMOS!
”Ei ihan paras peli meiltä, ei saatu oikein konetta käyntiin.” —> 4-1 voitto, vastustajan veskalla 41 torjuntaa.
Taivas varjele, kun pelaavat joskus edes ok pelin ja koneet käynnistyy. Huomenna voisi olla se päivä.
Kunha muistetaan ettei saa hymyillä tai tuulettaa ettei Satakunnan Kansan toimittajalle (Pasi Mattila) tai Työttömille hitsareille tule paha fiiiflis.
Joo kyllä nykyään pitäisi puhua vaan raumalaisista ja porilaisista. Toisaalta joku työtön hitsari saattaisi pahoittaa mielensä, jos ei olisikaan Porista kotoisin.Joopa joo. Pitäiskö tätä "työttömät hitsarit" -läppää vähän rajoittaa? Ymmärrän kyllä, että kuittailu on kivaa, mutta hitsareista/työttömistä puhuminen alentavaan sävyyn on vähän mautonta. Työttömiä on yhä enemmän koronan vuoksi, varmasti myös työttömiä hitsareista ja ehkä myös Porissa. Ja jos sattuukin olemaan niin, että joku työtön hitsari saa päiväänsä piristystä Ässien pelistä, niin onko se vittuilun aihe?
Kunha muistetaan ettei saa hymyillä tai tuulettaa ettei Satakunnan Kansan toimittajalle (Pasi Mattila) tai Työttömille hitsareille tule paha fiiiflis.
Tästä tuli mieleen, että aikoinaan pahoitin erään porilaisen urheilutoimittajan mielen sangen totaalisesti tällä palstalla. Muistaakseni hän mielenpahoituksensa jälkeen eräässä lehdessä kirjoitti, että kyllä niiden Jatkoajan kirjoittajien henkilöllisyydet saadaan tarvittaessa selville.
Asiasta ei ole sittemmin mitään kuulunut.
Oliko kyseessä itse Mattila vai joku muu toimittaja? Vai voiko nimestä täällä edes puhua?
Kyllä ne nimet saadaan tarvittaessa selville.Oliko kyseessä itse Mattila vai joku muu toimittaja? Vai voiko nimestä täällä edes puhua?
Itse ainakin vedän pari saunaolutta. Kyllä tämä sen arvoista oli.Rikkoisko raittiuslupauksen? Eiköhän tämä voitto ole sen arvoinen?
Helppoa kentällä ja katsomossa!LAJIN HELPPOUS VIEHÄTTÄÄ! EMÄTIN VAMOS!
P.s Rakkaat Suippokorvat. Mitä enemmän tulette katsomossa huutamaan "vitun läski" , "tapa läski ittes" tai muuta kyseiseen ruokalajiin viitaten Päin naamaa ilman kasvomaskia ja juoksette karkuun kun jv vihdoin löytää työpaikalleen niin mä nautin tästä voitosta AIVAN SAATANASTI ENEMMÄN!
Saa yrittää loukata tai haastaa tai mitä vaan. Sinikeltainen sydän olin sitten läski tai en!
VOITTOISAA ILLAN JATKOA SINIKELTAINEN SATAKUNTA!
Atu "syntienpäästäjä" Selin
Se on just näin. En edelleenkään vaihtaisi Setänen-Lehtinen kaksikkoa minkään muun liigajoukkueen veskaritandemin kanssa.Kyllä Setänen&Lehtinen tandemi vaan vaikuttaa toimivan. Moni epäili pari kautta sitten mutta tämän kauden tilastot voi katsoa taululta. Oikeestaan koko koronavuoden statsit on melko häkellyttävät, molemmilta!
Joopa joo. Pitäiskö tätä "työttömät hitsarit" -läppää vähän rajoittaa? Ymmärrän kyllä, että kuittailu on kivaa, mutta hitsareista/työttömistä puhuminen alentavaan sävyyn on vähän mautonta. Työttömiä on yhä enemmän koronan vuoksi, varmasti myös työttömiä hitsareista ja ehkä myös Porissa. Ja jos sattuukin olemaan niin, että joku työtön hitsari saa päiväänsä piristystä Ässien pelistä, niin onko se vittuilun aihe?
Sori avautuminen ja ei, en pahoittanut mieltäni enkä tarvi "jaxuhaleja".
Otin neljä.Itse ainakin vedän pari saunaolutta. Kyllä tämä sen arvoista oli.