LukkoUkko79 kirjoitti:
Juuri tätä on hoettu jo toista kuukautta. Homma ei ole oikeastaan muuttunut juuri lainkaan parempaan suuntaan. Päin vastoin. Nyt on alettu vieraissakin häviämään useilla maaleilla. Väsyneistä Pelsuista tuli niukka voitto, se ei paljon vielä vakuuta. Ja HPK-voitolla on turha puolustella, sillä siinä pelissä Lukko oli kyllä pääsääntöisesti jyrän alla, mutta onni ja Wiikmanin huono ilta avustivat Lukkoa kovasti. Olen niin mielelläni väärässä Lukon suhteen, ettei kukaan uskokaan.
Uskallan esittää eriävän mielipiteeni..
Alkukaudesta Lukko tosiaan hävisi 1-2 maalin marginaaleilla, mutta minua ei ainakaan tuollainen lämmitä yhtään sen enempää, kuin häviö yleensä.
Peli on alkukautta huomattavasti kontrolloidumpaa, ja onhan pisteitäkin kertynyt mukaan ihan eri tahdilla.
Lukko on SaiPa- matsista alkaen voittanut 4 peliä varsinaisella peliajalla, eli 7 peliä
4 voittoa 3 tappiota, mikä tekee jo kohtuulliset 12 pistettä plakkariin.
Alkukaudella Lukko voitti
21 ottelustusta sen saman
4 matsia varsinaisella peliajalla, eli 3 x parempaan tahtiin on SaiPa-matsin jälkeen voittoja tullut.
Liekö sattumaa, että SaiPa-pelissä saatiin hanoja auki, myös kotikentällä, välissä oli tärkeä maajoukkuetauko, jonka aikana varmasti tehtiin kehitystä, tämän jälkeen tuli vielä mahdollisesti ykkösmaalivahti loppukaudelle.
Minä olen vakuuttunut siitä, että Lukko vähintään 8 joukossa on kun runkosarja päättyy.