NONIIN jumalauta äijät. Seitsemän pisteen johto ja yksi peli vähemmän pelattuna sarjakakkoseen verrattuna. Toki jopa minäkin ymmärrän että peli ei ole ollut kummoista viime peleissä, kävin jopa itse muutaman sadan kilometrin päästä katsomassa Ilves-matsin, eikä edes saanut kuulla Verkko Heiluu. MUTTA. Katsokaapa nyt tätä meidän joukkuetta. Lupaavia junioreita puskee edustukseen, osa jopa vakituisessa kokoonpanossa, mm Niemelän Topi. Pakkohan tähän on mainita Rädyn veljekset, junioreista puskemassa Tieksolaa Puhakka yms. tulevaisuudessa tulevat viimeistään ensi kaudella härnäämään liigatasolla. Tähän väliin pakko mainita ainakin Koblizek, Hermonen, Koskenkorva, miksei myös Metsävainio, siinä melko kovia pelimiehiä jotka ovat tässä edustuksen ovikynnyksellä. Sitten päästäänkin näihin paikkansa vakiinnuttaisiin, ei ainakaan vielä legendanmaineella pyöriviin kavereihin. Mieleeni tulee ainakin Heshka, Sailio, Humaloja, Karvinen. Tiedän tiedän, moni täältä laskee Heshkan aivan eri korin pelaajiin, mutta nyt pyrin tässä kirjoituksessa pohtimaan pelaajia organisaatioon vaikuttamisen tasolla. Edellä mainittuihin en laske Puljujärveä tai Lammikkoa, jotka ovat liigassa tähtistatuksella operoivia pelaajia, joista saadaan olla todella tyytyväisiä että kyseiset pelimiehet saatiin edes täksi kaudeksi Kärppiin. Sitten vielä ainakin Krejcik ja Kristof. Kristof on osoittanut olevansa liigaan kärkikenttien mies mikäli vain peli luistaa, tätä odotellaan vielä tälle kaudelle. Jakub on harvoja pelaajia, joille ensimmäisen kauden jälkeen/aikana toivoisin mahdollisimman pitkää jatkosopparia. Jumalauta täydellinen puolustaja, kiitokset Lukolle. Tämän myötä pakistoon maininta myös ruotsalaisvahvistus Byströmille. Mielestäni vähintään perusvarma pakki joka omaa kyllä kyvyn kehittyä aivan liigan eliittiin. Veskariosasto on aivan terävintä kärkeä, tuleva ykköskierroksen varaus jonka parina Hillin opissa varmasti tuleva änäriveskari. Miettikää, tämän jälkeen jo lähes legendan statuksen omaavat kaverit. Kukkonen, Jokinen, Pesonen ja Pyörälä. Lasse joka painaa illasta toiseen täysin varmaa duunia, ja nyt loukkaantumisesta palannut Pyörälä, ovat kotimaisessa Liigassa käänteentekeviä pelaajia, jotka johtavat omalla esimerkillään koko joukkuetta, sekä toimivat täysin ainutlaatuisina apuina valmennukselle. Sitten herrat Pesonen ja Jokinen. Olen varma että kumpikin omaa routaisen sydämen, ja että herrat painavat aina täyden mahdollisen suorituksen. Onhan siellä taustalla loukkaantumista ynnä muuta, mutta on siinä keväällä isoja ukkoja. Tämän pohjilta en itse löydä joukkueesta yhtään heikkoa lenkkiä, ja olen sen verran varma tästä että olen valmis tarjoamaan kaikille tämän palstan kärppäfaneille bisset mestaruuden ratkettua Kärpille. Eihän meillä nyt saatana ole asiat niin huonosti mitä suurin osa esimerkiksi jatkoajan palstasta antaa ymmärtää. Pahoittelen mahdollisia kirjoitusvirheitä.