Positiivisuusketju kaudelle 2019–2020

  • 100 057
  • 464

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toki nyt kun ei tarvitse kotiylwisöä viihdyttää, tullaanko pelaamaan samaa lätkää myös kotona?
Onko kotiyleisöä yritetty viihdyttää? Toki puhun vain omasta puolestani, mutta eihän tuolla ole viihtynyt kuin kaksi-kolme kertaa koko kauden aikana.

Viestissäsi on toki myös pointtinsa, eli nyt olisi oiva tilaisuus muuttaa kotipelien pelitapaa. Eipä sillä tosin merkitystä ole, kun pudotuspelejä tuskin tällä kaudella pelataan.
 

karfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun kärpät
Onko kotiyleisöä yritetty viihdyttää? Toki puhun vain omasta puolestani, mutta eihän tuolla ole viihtynyt kuin kaksi-kolme kertaa koko kauden aikana.

Viestissäsi on toki myös pointtinsa, eli nyt olisi oiva tilaisuus muuttaa kotipelien pelitapaa. Eipä sillä tosin merkitystä ole, kun pudotuspelejä tuskin tällä kaudella pelataan.
Luulen, että tässä tarkoitettiin Marjamäen viimeisen kauden jälkeistä kannattajien haluamaa muutosta pelitapaan = Mannerin kärpät-kanada- lätkää = on yritetty viihdyttää. Toki se ei enää tälle kaudelle oo sitä ollut kun sitä pelitapaa vastaan osataan jo pelata.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Luulen, että tässä tarkoitettiin Marjamäen viimeisen kauden jälkeistä kannattajien haluamaa muutosta pelitapaan = Mannerin kärpät-kanada- lätkää = on yritetty viihdyttää. Toki se ei enää tälle kaudelle oo sitä ollut kun sitä pelitapaa vastaan osataan jo pelata.
Aika raskaasti on mennyt metsään tuo yritys viihdyttää. Kyllähän Marjamäenkin viimeisellä kaudella voitettiin ja paljon, mutta pelin viihdyttävyydestä pystyi olemaan montaa mieltä.

Ja silloin ei jokaiselta top-6 joukkueelta otettu jatkuvalla syötöllä takkiin kotiluolassa. Niin pelillisesti, kuin tuloksellisesti.
 

karfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun kärpät
Aika raskaasti on mennyt metsään tuo yritys viihdyttää. Kyllähän Marjamäenkin viimeisellä kaudella voitettiin ja paljon, mutta pelin viihdyttävyydestä pystyi olemaan montaa mieltä.

Ja silloin ei jokaiselta top-6 joukkueelta otettu jatkuvalla syötöllä takkiin kotiluolassa. Niin pelillisesti, kuin tuloksellisesti.
Juu en sitä kiellä. Paskaa kiekkoa on tää kausi ollu eikä fanien viihdyttämisessä oo sen takia onnistuttu. Jotenkin nään, että tää korona-case pelastaa kärpät todelliselta mahalaskulta kun pleijarit jää mitä suuremmalla todennäköisyydellä pelaamatta.
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Mahtava kevät tulossa! Kymmeniä tunteja viikossa lisää aikaa tehdä jotain järkevää ja kehittävää jääkiekon katsomisen ja pelaamisen sijaan! Kevät on ihmisen parasta aikaa....

Itse asiassa olen miltei samoilla linjoilla. Ihan salaisesti olen nauttinut paremman puoliskoni täyttämän kalenterin yllättävästä tyhjentymisestä ja siitä, että nyt ei ehkä tarvitse muutenkaan laittaa nenäänsä pihapiiriä kauemmas. Voi nauttia vain omista ajatuksista, olemassaolosta ja kaikesta siitä kivasta, joka on käden ulottuvilla. Hymiö puuttuu, koska tämä ei oikeastaan ole huumoria.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mahtava kevät tulossa! Kymmeniä tunteja viikossa lisää aikaa tehdä jotain järkevää ja kehittävää jääkiekon katsomisen ja pelaamisen sijaan! Kevät on ihmisen parasta aikaa....
Tässähän meni ihan pasmat sekaisin. Tekeekö ihmiset jotain MUUTA keväisin, kuin katsoo jääkiekkoa?

Mitähän sitä keksis?
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Posilla menee sekin että osa kirjoittajista hakee vain negaa omilla kirjoituksillaan.
Hymyilyttää ellei ihan naurata.
Mä en lynkkaa ketään tästä joukkueesta, en edes valmentajia.

Pah, kausi loppu ja thats it. Posia tässä että eipä tarvi tieten tännekkään hetkeen mitään kommetoida
niinku jo joku tossa jo totesikin.
Kaikkee hyvää, Peace & Love by Frank!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös