Kiitos kovasti. Välillä harmittaa, kun vaasalainen puhuu hmv-KooKoosta, vaikka Sport ja KooKoo on toisilleen hyvin rakkaita. Harmitti myös nähdä tiedän kahden viime pelin yleisömäärät. Kyllähän KooKoo sytyttää vaasalaisia ihan varmasti ja uskoisin, että enemmän teitä vituttaa hävitä juuri KooKoolle. Toki voi olla,että olen väärässä.
Juu, noi yleisömäärät ovat juuri sitä, mitä meidän joukkueen esitys ansaitsee.
Tottakai se harmittaa hävitä juuri KooKoolle vieläpä kaksi kotipeliä, mutta jos kerran hävitään, niin minä ainakin tsemppaan seuraavaksi hienon tuloksen tehnyttä vastustajaa, varsinkin kun omalla joukkueella ei ole enää mahiksia.
Äänensävy olisi aivan toinen, jos pelattaisiin pleijareita ja tuskin teidän foorumilla huutelisin.
Mutta, kuten sanottu nyt olen teidän ketjussa kommentoimassa ja älkää ottako sitä kovin vakavasti.
hyvillä mielin ja synttäritunnelmissa pienissä bisseissä heittelen ajatuksia ilmoille.
Hei, pitäiskö kolmannelle "mestisporukalle" Jukureille heittää haastetta kehiin tiistain ottelulle Ässiä vastaan.
Voisi tehdä KooKoolle namia, jos Ässät jäisi pisteittä.
Ja mustaoranssi, oltiin sääleissä ja sen jälkeen kaikki on mennyt päin peetä.
Suonette kuitenkin muutaman kommentin positiivisuusketjuunne näin "veriviholliselta"
En minä mitenkään pahalla.