Kyllä näissä pitää hyvin tarkasti eritellä voitot ja "voitot".Tätä palettia sekottaa vähän se, että lasketaanko kaikki voitot ja "voitot". Mutta eiköhän kettu tee tästä tilastot piakkoin ja tekee eron "nykyisen pelleilyn" ja vanhan liiton välillä (vai tekikö se jo tällaisen johonkin aiemmin?).
Muistaakseni mä olen aikoinani jo tehnytkin tuollaiset sarjataulukot, joista on poistettu jatkoajoilla (1984-2001) saadut pisteet. Pieniä muutoksia olisi tullut aikoinaan joihinkin runkosarjojen voittajiin sekä playoffs-joukkueisiinkin, jos pelit olisivat päättyneet 60min jälkeen. Eli toisin sanoen nuo voisivat löytyä melko pienelläkin vaivalla, kunhan tästä taas läppärini ääreen laskeuden. Tai itse asiassa on mahdollista, että ne löytyvät tältäkin koneelta. Tarkastan ehkä jossain vaiheessa ja palailen mahdollisesti asiaan. Mitään turhan syvällisiä pohdintoja on kuitenkaan tällä hetkellä turha odottaa.
Vaikka nyt posi-ketjussa ollaankin, niin suoraan sanottuna mua rassaa aika helvetisti yksi työhomma tällä hetkellä. Osittain edelliseen liittyen terveydentilassanikaan ei ole juuri tällä hetkellä paljoa hurraamista. Kai se saatana pitää kohta alkaa uskoa yksi juttu! Tammikuussa 2014 kun paukahtaa se 38 mailia meikäläiselle mittariin, niin ei se kroppa vaan ole enää samassa kunnossa kuin 15-20 vuotta sitten. Olisi edes siinä kunnossa kuin 10 vuotta sitten - tai 5 vuotta sitten - tai...