Posilaari

  • 798 407
  • 4 043

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
Ihanaa saatana! Tuuletin ratkaisumaalia punkkulasi kourassa niin, että meni siivoiluhommiksi, mutta ei haittaa.
Oikein! Juuri noin pitää toimia. Itekin hain varmuuden vuoksi parin litran tonkan punaviiniä peli-iltaa varten. Vähän läikky paidalle, mutta ei haittaa. Kohta joutuu pussin leikkelemään, että saa viimeiset tipat kielelle liruteltua ;)
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Olin ensimmäistä kertaa KalPan pelissä ensimmäisellä liigakaudella faijavainaan kanssa. Muistan sen taianomaisen tunnelman, hikiset nahkatakit ja vielä hikisemmät Atrian makkarat. Vähän Draculoita päälle. Thompsonin Wayne oli kova.

Tämäniltaiset euforiat tuovat pitkän matkan muistot voittoineen ja pääasiassa tappioineen mieleen. Huikea räjähdys hallissa. Kyyneleet.

Kiitos KalPa, kiitos fanit. Tämä on ihana jengi!
 
Suosikkijoukkue
Kalpa
Minä olen pari kertaa pyöritellyt että siirtyisi läpsyttelyssä pro-luokkaan, takavuosina oli myynnissä vastan korvikkeena Hurmosmela (?) niminen läiskytin. Olisikohan siitä aihioita? Pahviset eivät tahdo kestää jos on tiukempi peli.
Joo, sälöt lenteli minunkin läpyskästä jo kolmannessa erässä. Jatko erätauolla löysin käytävältä uuden "ruoskan" jolla hakkasin jatkoerässä kättäni.
Toinen kämmen näytti ruoskitulta kun kotiin mennessä liikennevaloissa käsiäni katselin.
 

Tomahawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Dima

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kukas pelle se tämä on? Ei ainakaan play off jääkiekosta tajua mitään sillon on ihan sama miten voitetaan kuhan voitetaan ja puolustaminen näissä peleissä on se tärkein juttu jos haluaa voittaa. Toki yksi maalikin pitää tehdä, mutta ei kokoajan tarviikkaa riskillä hyökätä.

Eipäs nyt vielä tartuta päivänselviin ongenkoukkuihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös