Introexpertti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Ihan kelvollinen on tuo Lekkasin voittoprosentti. Vähän kun sitä ylläpitää niin halkoja palaa pian.
Kyllä muuten oli Lekkaksen tuuletukset vähintään yhtä kovaa settiä. Maistu ilmeisen hyvinKapasen tuuletuksia kelpaa katsella.
Oikein! Juuri noin pitää toimia. Itekin hain varmuuden vuoksi parin litran tonkan punaviiniä peli-iltaa varten. Vähän läikky paidalle, mutta ei haittaa. Kohta joutuu pussin leikkelemään, että saa viimeiset tipat kielelle liruteltua ;)Ihanaa saatana! Tuuletin ratkaisumaalia punkkulasi kourassa niin, että meni siivoiluhommiksi, mutta ei haittaa.
Kyllä mulle riittää että vierustoverit ja oma paikka on läpsyvapaata aluetta. Kotona vaimon kanssa sitten eri asiaMahtavaa, että Kuopion_kukko ei ehtinyt piilottaa hallin kaikkia läpsyttimiä ja yleisö sai nauttia täydellä läpsyydellä KalPan voitosta!
Ei kait sinne perseeseen enempi mahtuiskaan? Kotona toki eri asia.Kyllä mulle riittää että vierustoverit ja oma paikka on läpsyvapaata aluetta. Kotona vaimon kanssa sitten eri asia
Joo, sälöt lenteli minunkin läpyskästä jo kolmannessa erässä. Jatko erätauolla löysin käytävältä uuden "ruoskan" jolla hakkasin jatkoerässä kättäni.Minä olen pari kertaa pyöritellyt että siirtyisi läpsyttelyssä pro-luokkaan, takavuosina oli myynnissä vastan korvikkeena Hurmosmela (?) niminen läiskytin. Olisikohan siitä aihioita? Pahviset eivät tahdo kestää jos on tiukempi peli.
Kukas pelle se tämä on? Ei ainakaan play off jääkiekosta tajua mitään sillon on ihan sama miten voitetaan kuhan voitetaan ja puolustaminen näissä peleissä on se tärkein juttu jos haluaa voittaa. Toki yksi maalikin pitää tehdä, mutta ei kokoajan tarviikkaa riskillä hyökätä.