Posilaari

  • 798 498
  • 4 043

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hienosti kesti äijillä selkäranka vaikka Sport meni 2-0 johtoon, valmennukselle myös iso peukku että peliin tultiin erinomaisella ilmeellä vaikka tulosta ei heti tullutkaan. Erityisesti lämmittää myös se, että se oli juuri KalPa joka saatteli Dufvan kiikkustuoliin.

Puolivälieriin toimistolle semmoinen vinkki että läpsyttimiä voisi jakaa vaikka molemmille käsille.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Nyt alkaa sitten ne jännät pelit, ja vastustajalla kivat menestyspaineet päällä. Eikä se ole huonoa asia lainkaan.
Juuri tätä olin tulossa sanomaan että Ilveksellä ihan järkyttävät paineet ja KalPalla on vain voitettavaa.
 

Boston -68

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa. Vahva sympatia "kasvattajaseura" JYPille.
Ennakkoon se hankalin vastustaja saatiin sääleihin ja hienosti laitettiin sportti povitaskuun. Tästä saa joukkue varmasti ison itseluottamus boostin ja ilves ei tule pääsemään helpolla.
Tämä meni juuri niin kuin piti. Ipa on ennakkoon suosikki, mutta siitä ei saa yhtään kiinnitystä. Tämä oli myös tulevaa ajatellen taloudellisesti todella tärkeä sarjan voitto. Jos lopulta Ipa vie niin ei ainakaan tarvitse Tapparalle pudotuspelisarjaa hävitä. Olen varma että Ipa olisi ottanut Sportin paljon ennemmin kuin KalPan puolivälieriin ja ihan syystä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
KalPa
Tämä meni juuri niin kuin piti. Ipa on ennakkoon suosikki, mutta siitä ei saa yhtään kiinnitystä. Tämä oli myös tulevaa ajatellen taloudellisesti todella tärkeä sarjan voitto. Jos lopulta Ipa vie niin ei ainakaan tarvitse Tapparalle pudotuspelisarjaa hävitä. Olen varma että Ipa olisi ottanut Sportin paljon ennemmin kuin Kalpan puolivälieriin ja ihan syystä.
Sportille olisi tullut toki Tappara
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös